کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۶۳۵
تاریخ خبر:

نکته بازی| در خانه رونالدو ناهار چه خوردی استاد؟

نکته بازی| در خانه رونالدو ناهار چه خوردی استاد؟

پاداش عجیب سرپرست مدیرعاملی وقت استقلال و ادعای عجیب‌تر رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

پاداش مدیر، بیشتر از بازیکن!

بعد از بازی‌های جام‌جهانی 2022 بود که مشخص شد دوستان در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به خاطر پیروزی تیم ملی بر ولز، علاوه بر بازیکنان و کادر فنی، برای خودشان هم پاداش پیشنهاد داده و تصویب و در نهایت اعطا کرده‌اند. آن هم به مبلغ نفری 20 هزار دلار! بعد از افشای این ماجرا، سر و صدای زیادی در رسانه‌ها به پا شد اما خزانه‌دار فدراسیون مدعی شد که این پاداش مثل سال‌های گذشته و برطبق مصوبات قانونی به اعضای هیات رئیسه داده شده است!

 

مدتی بعد با ورود نهادهای نظارتی، دوستان مجبور شدند پاداش‌هایی را که خودشان برای خودشان مصوب کرده بودند برگردانند اما حالا مشابه همین ماجرا برای استقلال هم رخ داده است. طبق اسناد منتشر شده، استقلالی‌ها بابت 3 پیروزی در هفته‌های پایانی لیگ برتر 300 میلیون تومان پاداش گرفته‌اند و این پاداش به نفراتی مثل فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی وقت هم داده شده.

 

جالب اینکه بازیکنی مثل مهدی مهدی‌پور که مصدوم است، 50 میلیون پاداش گرفته اما سمیعی بابت پیروزی استقلال بر گل‌گهر 100 میلیون تومان پاداش گرفته است! متن نامه هم خیلی بامزه است. در نامه از سوی نکونام خطاب به سمیعی نوشته شده:

 

«لیست پاداش اعضای تیم بابت پیروزی بر گل‌گهر تقدیم می‌شود» و در لیست، نام خود سمیعی هم وجود دارد! سوال‌ که زیاد برای‌مان پیش آمده اما یکی از آنها این است. آیا این پاداش در هیات مدیره تصویب شده؟ سوال دوم هم اینکه آیا اگر خدای نکرده سمیعی مثلا در خانه یا محل کار مصدوم می‌شد، پاداش او هم مثل مهدی‌پور نصف می‌شد؟ 

 

دانلود اپلیکیشن هفت صبح

 

در خانه رونالدو ناهار چه خوردی استاد؟

رئیس دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره عملکرد این کمیته گفته: «از سال گذشته اتفاقات مثبتی را در فدراسیون فوتبال شاهد بودیم و طی یک هفته با فدراسیون فوتبال عربستان قرارداد امضا کردیم و بزرگ‌ترین اتفاقی که بعد از آن رخ داد این بود که رونالدو را به ایران آوردیم.

 

این موضوع روحیه خوبی به جامعه ما تزریق کرد. این موضوع اتفاق شوک‌آور برای AFC بود، چون آنها به دنبال این بودند که بازی‌ها را با VAR برگزار کنند و به خاطر همین ناچار شدند که این سیستم را به ما بدهند. این موضوع باعث شد شور و شعف خاصی در جامعه شکل بگیرد چون مردم آمدند و رونالدو و ستاره‌های دیگر فوتبال را از نزدیک دیدند.» می‌بینید؟

 

استاد از آمدن کریس رونالدو به ایران برای بازی لیگ قهرمانان آسیا جوری حرف زده که انگار خودش شخصا به عربستان  و خانه رونالدو رفته و با او ناهار و چای هم خورده و از او خواسته به ایران بیاید! رونالدو هم تحت تاثیر جذبه و کاریزمای استاد قرار گرفته و نتوانسته به او جواب منفی بدهد!

 

انگار نه انگار که این حضور هیچ ربطی به هیچ فدراسیون و مسئولی ندارد و رونالدو طبق قراردادی که با النصر بسته، بازیکن این تیم است و باید در بازی‌های این تیم در هر کشور و شهری حاضر شود! باور کنید مالک و مدیران النصر هم به این صراحت، جذب رونالدو را به نام خودشان مصادره نکرده‌اند که ایشان آمدن او به ایران را حاصل کار بخش بین‌الملل فدراسیون می‌داند! استاد کوتاه بیا! ما هیچ! خودت از این حرف‌ها خنده‌ات نمی‌گیرد؟ 

 

خرید اشتراک اینترنتی روزنامه هفت صبح 

کدخبر: ۵۶۲۶۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر