کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۴۹۹
تاریخ خبر:

نکته بازی| عضو هیات مدیره استقلال ؛ غیرمتخصص، غیرفوتبالی، غیراستقلالی!

نکته بازی| عضو هیات مدیره استقلال ؛ غیرمتخصص، غیرفوتبالی، غیراستقلالی!

درباره اعضای کمیته فنی استقلال و مخالفت محمد مایلی‌کهن با حضور مربیان خارجی

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

غیرمتخصص، غیرفوتبالی، غیراستقلالی!

در حسرت مانده‌ایم که یک بار اعضای کمیته فنی دو تیم استقلال و پرسپولیس جوری انتخاب شوند که حرف و حدیثی درباره صلاحیت اعضا پیش نیاید. اصلا انگار دوستان تصمیم‌گیر عمدا جوری انتخاب می‌کنند که داستان ایجاد شود. به عضو جدید هیات مدیره استقلال توجه کنید: مصطفی کارخانه سرمربی اسبق تیم ملی والیبال! فکر نکنید که ارتباطی بین یک مربی والیبال با مدیریت در یک باشگاه فوتبال وجود ندارد.

 

اتفاقا جناب کارخانه اعلام کرده‌اند که مدتی با فرهاد و فرزاد مجیدی تمرین والیبال کرده‌اند! ارتباط از این بیشتر و مهم‌تر؟ البته درباره آقای کارخانه فقط این یک مورد ابهام وجود نداشت. گفته می‌شد او هوادار پرسپولیس است و وقتی این شایعه پخش شد، او تکذیبش کرد اما خیلی زود ویدئوی مصاحبه او که در آن به صراحت اعلام می‌کند طرفدار پرسپولیس است، در فضای مجازی پخش شد!

 

استاد هم یک بار دیگر ماجرا را توجیه کرد و گفت: «در جمع‌های استقلالی می‌گویم پرسپولیسی هستم و برعکس.» ما که به این توجیه خندیدیم و البته ناراحت هم شدیم که چرا استاد مردم را اینقدر ساده فرض می‌کند. اما واقعا نیازی به این توجیه هم نبود. همین حالا چند بازیکن سابق پرسپولیس در استقلال بازی می‌کنند. در پرسپولیس هم چند بازیکن اسبق استقلال حضور دارند.

 

در یک مقطع بهزاد غلامپور در پرسپولیس دستیار علی دایی بود و خلاصه اینکه این پرسپولیسی بودن نباید خیلی مشکلی ایجاد کند. مشکل اصلی جایی است که دوستان از بین این همه آدم متخصص و فوتبالی و استقلالی، انگار که قحط‌الرجال باشد، دست روی یک آدم غیرمتخصصِ غیرفوتبالیِ غیراستقلالیِ می‌گذارند! واقعا انتخاب بهتر و منطقی‌تری وجود نداشت؟

 

سوال ما هم همین است آقای مایلی‌کهن!

محمد مایلی‌کهن دوباره مصاحبه کرده و یک بار دیگر مخالفت خود را با حضور مربیان خارجی در ایران نشان داده است! او درباره حضور گاریدو روی نیمکت پرسپولیس گفته: «به نظرم این انتخاب خطرناک است. هم برای پرسپولیس و هم برای خود این آقا. ایشان کوچکترین شناختی نسبت به بازیکنان پرسپولیس ندارند و تا بخواهد شناخت خود را تکمیل کند، ۶ ماه طول می‌کشد. شاید در همین 6 ماه همه چیز تمام شود و برود پی کارش.»

 

در ادامه هم مثال پاکو خمز را زده و گفته: «مگر آقای پاکو خمز هدایت تراکتور را بر‌عهده نگرفت؟ همان آقای خمز با هفت گل بازی را به استقلال واگذار کرد، دست آخر هم ول کرد رفت. البته گفتند خودش ول کرده و رفته. اگر یک مربی ایرانی با هفت گل بازی را می‌باخت چه برخوردی با او می‌کردند؟» فارغ از اینکه آن باخت هفت‌گله واقعا نتیجه بدی بود و جای توجیه ندارد اما به خاطر یک باخت این چنینی که گاهی برای بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم رخ می‌دهد، سرمربی را برکنار می‌کنند؟

 

منچستریونایتد در فصل گذشته چند بار شکست‌های سنگینی پذیرفت اما باز هم چند روز پیش با تن‌هاگ تمدید کرد! البته ما همین سوال مایلی‌کهن را درباره خیلی از مربیان ایرانی هم می‌توانیم بپرسیم. مثلا ما یک مربی ایرانی سراغ داریم که چند تیم را به لیگ یک فرستاد، پرستاره‌ترین تیم امید تاریخ ایران را بر باد داد، مشکلات زیادی در داخل و بیرون زمین ایجاد کرد و ... اما همچنان به او تیم پیشنهاد می‌شد و باز هم آن تیم را به لیگ یک می‌فرستاد! می‌خواهیم بدانیم آقای مایلی‌کهن درباره این مربی نظری ندارند؟

 

کدخبر: ۵۶۲۴۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر