کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۱۰
تاریخ خبر:

نکته بازی| جواب رد دخترعموی هم‌تیمی سابق سردار به خواستگارش!

نکته بازی| جواب رد دخترعموی هم‌تیمی سابق سردار به خواستگارش!

‌تیترهای عجیب و مبالغه‌آمیز یک سایت درباره سردار آزمون و توجیه مهدی ترابی درمورد پیوستنش به تراکتور

هفت صبح| یادداشت‌های ستون نکته‌بازی روزنامه امروز هفت صبح را بخوانید:

 

جواب رد دخترعموی هم‌تیمی سابق سردار به خواستگارش!

قبلا درباره اخبار و تیترهای عجیب و مبالغه‌آمیز یک سایت معروف و پربازدید ورزشی درباره چند بازیکن ایرانی نوشته‌ایم. یکی از این بازیکنان سردار آزمون است که به شکلی حیرت‌انگیز مورد توجه این سایت است. فقط کافی است نام سردار را در این سایت جستجو کنید تا ببینید دوستان با چه پشتکاری درباره او خبر تولید می‌کنند.

 

مثلا تیتر می‌زنند: «سردار: هوا را از من بگیر، خنده را نه!» یا «صدای خنده‌های سردار در هتل المپیک!» گذشته از اخبار مربوط به شخص سردار، اساتید درباره هر کسی که روزی روزگاری با سردار ارتباطی داشته یا همبازی بوده یا برخوردی با او داشته، خبر تولید می‌کنند و در تیتر هم نام او را به کار می‌برند. مثلا یکی از آخرین تیترها این است: «هم‌تیمی سابق سردار به ناپولی پیوست» که خب این خبر درباره لئوناردو اسپیناتزولا است!

 

یا یک خبر که چند هفته پیش با این تیتر منتشر شده بود: «رم، علیه بند خرید هم‌تیمی سردار» که این خبر هم درباره رناتو سانچز بود! راستش ما فکر می‌کنیم دوستان کمی معذب هستند وگرنه بدشان نمی‌آید از هر چیز باربط و بی‌ربط دیگری به سردار، خبر تهیه کنند و کلیک بگیرند.

 

شاید اگر حجب و حیا نبود، می‌توانستیم چنین تیتری را هم ببینیم: «جواب رد دخترعموی هم‌تیمی سابق سردار به خواستگار سمجش»، یا مثلا این تیتر: «خیانت همسایه سابق هم‌تیمی سردار به همسرش»! حالا ما که داریم با این دوستان شوخی می‌کنیم اما با وضعیتی که می‌بینیم، اصلا بعید نیست در آینده نزدیک شاهد چنین اخبار و تیترهایی در این رسانه باشیم!

 

قانع شدیم آقای ترابی!

سرانجام شایعه‌ای که از چند ماه پیش در رسانه‌ها منتشر شده بود، رنگ حقیقت به خود گرفت و مهدی ترابی به تراکتور پیوست. ماجرا از این قرار بود که پس از درگذشت همسر محمدرضا زنوزی مالک تراکتور، آدم‌های فوتبالی زیادی در مراسم‌ یادبود آن مرحومه شرکت کردند اما حضور 3 بازیکن پرسپولیس یعنی مهدی ترابی، علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی‌فر در این مراسم به شدت به چشم آمد.

 

از همان لحظه انتشار این تصاویر، شایعات شروع شدند و گفته می‌شود در حاشیه همین مراسم، مذاکراتی برای پیوستن این 3 بازیکن به تراکتور انجام شده است. واقعا نمی‌دانیم این مذاکرات انجام شد یا همه چیز شایعه بود اما حالا دو نفر از آن 3 نفر به تراکتور پیوسته‌اند و درباره نفر سوم هم مدت‌هاست این شایعه شنیده می‌شود و اخبار حاکی از آن است که فقط به دلیل ترس از محرومیت است که هنوز قرارداد بیرانوند با تراکتور امضا نشده.

 

مهدی ترابی البته این شایعه را تکذیب کرده و در توجیه آن گفته: «خیلی از بزرگان در همین زمانی که اشاره کردید، به ختم پدربزرگ من آمدند، یعنی چون به این مراسم آمدند و تسلیت گفتند قصد دارند به تیمی بیایند که ممکن است یک روزی مربی آن تیم باشم؟»

 

می‌بینید استاد چقدر منطقی و خوب و قانع‌کننده از خودش دفاع کرد؟ اگر هنوز قانع نشدید دلیل جدایی‌اش از پرسپولیس را بخوانید و دیگر قانع شوید لطفا: «کسی نمی‌تواند بگوید من برای پول به تراکتور رفتم، من واقعاً براساس تشخیص کارشناس‌هایی که قبول‌شان دارم و دلسوز پرسپولیس هم هستند تصمیم گرفتم مدتی از خانه خودم فاصله بگیرم.»

 

کدخبر: ۵۶۲۷۱۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر