کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۸۱۴
تاریخ خبر:

راه آبی سارا

راه آبی سارا

فیلم سینمایی آبی روشن با بازی سارا حاتمی اکران شد

هفت صبح| از روز گذشته فیلم «آبی روشن» ساخته بابک خواجه پاشا اکران عمومی شد؛ فیلمی با بازی مهران احمدی، مهران غفوریان، مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی.

 

دو بازیگر جوان فیلم را پیش‌تر در قامت دو دلداده در سریال «زخم‌کاری» دیده بودیم که عملکرد هر دو تحسین شد. آنها حالا موقعیتی متفاوت در «آبی روشن» دارند ولی فصل مشترک، تمجید از بازی‌شان پس از رونمایی از فیلم در جشنواره فجر 1402 است.

 

سارا حاتمی در جشنواره چهل و یکم ‌‌به واسطه نقش‌آفرینی در «کت چرمی» سیمرغ گرفت؛ تجربه‌ای که پیش‌تر بازیگری همچون ترانه علیدوستی با «من ترانه 15 سال دارم» هم آن را درک کرده بود اما حواشی اجازه نداد که سارای جوان، با لبخند و افتخار، سیمرغش را در دست بگیرد و مقابل دوربین عکاسان حاضر شود.

 

«آبی روشن» اما فرصت تازه‌ای را برایش فراهم کرد تا این بازیگر جوان ثابت کند‌ فراتر از آن سیمرغ و قضاوت‌های حاشیه‌ای، انگیزه بالایی برای تثبیت جایگاه خود در سینما دارد.

 

سارا حاتمی به اذعان کارشناسان، توانسته در «آبی روشن» خوش بدرخشد؛ تا جایی که مقابل بازیگری توانمند و پرتجربه همچون مهران احمدی کم نیاورد؛ درست مثل اتفاقی که در «کت چرمی» برابر جواد عزتی تجربه کرد.

کدخبر: ۵۶۰۸۱۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر