کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۲۵۱۲
تاریخ خبر:

۱۰ مزیت کاربردی فروشگاه ساز پرتال برای ساخت فروشگاه آنلاین

۱۰ مزیت کاربردی فروشگاه ساز پرتال برای ساخت فروشگاه آنلاین

رپورتاژ آگهی|اگر به دنبال ساخت یک سایت اینترنتی خوب هستید و نمی‌دانید از کجا شروع کنید، دیگر نگران نباشید. سرویس سایت ساز پرتال با برطرف کردن اکثر دغدغه‌های متقاضیان سایت اینترنتی، شرایطی را برای ساخت یک فروشگاه اینترنتی خوب فراهم کرده است.

 

در این مقاله ۱۰ مزیت کاربردی فروشگاه ساز پرتال برای ساخت سایت و فروشگاه آنلاین را برای شما نام‌ برده‌ایم. با ما همراه باشید.

ایجاد سایت بلافاصله بعد از ثبت نام

با استفاده از سایت ساز پرتال، بلافاصله طی چند مرحله و بعد از پرسیدن چند سوال درباره خواسته شما، سایت شما راه‌اندازی می‌شود. برای ثبت نام در پرتال فقط کافی است وارد فروشگاه ساز پرتال پرتال شوید و روی گزینه «همین حالا شروع کنید» کلیک کنید. سپس چند سوال ساده از شما پرسیده می‌شود، نام و نام خانوادگی را می‌نویسید و یک رمز عبور برای خود ثبت می‌کنید و سپس سایت تستی ۷ روزه رایگان شما به شکل خودکار ساخته می‌شود. در مراحل بعدی نیز می‌توانید محتوای سایت خود را مدیریت و ویرایش کنید. هر زمان که آماده بودید، می‌توانید اشتراک تهیه کنید و یک دامنه را به سایت خود متصل کنید. به همین سادگی!

رابط کاربری بسیار ساده و کاربرپسند

استفاده از پنل مدیریت پرتال نیاز به هیچ دانش فنی و تخصصی ندارد و همه موارد به سادگی در اختیار کاربران قرار گرفته‌اند. به جرئت می‌توان گفت یادگیری کار با پنل پرتال یک ساعت هم وقت شما را نخواهد گرفت.

زمانی که شما سایت خود را ساخته‌اید و وارد پنل مدیریت خود می‌شوید، در هر بخش پنل ویدیوهای آموزشی برای شما قرار گرفته‌اند که همه چیز را به شما کامل توضیح داده‌اند. همچنین می‌توانید با استفاده از بخش‌های آکادمی و هلپ سنتر (راهنمای متنی)، به شکل عمیق‌تری مدیریت سایت در پرتال را یاد بگیرید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته قدرتمند

علاوه بر تمام مواردی که در بخش قبل درباره رابط کاربری ساده و آموزش‌های پرتال گفتیم، پشتیبانی قدرتمند این سرویس قرار دارد. شما بعد از ساخت سایت به هر مشکلی که برخورد کنید، می‌توانید با تماس با تیم پشتیبانی از طریق تلفن یا تیکت، مشکل خود را مطرح کنید. کارشناسان فنی پرتال در اسرع وقت مشکل شما را بررسی می‌کنند و آن را برای شما حل می‌کنند. همچنین اگر کمک نیاز داشته باشید، در همان لحظه به داد شما می‌رسند و نکات لازم را به شما می‌گویند. اما نکته جالب‌تر اینجاست که تمام خدمات پشتیبانی پرتال به شکل رایگان به شما ارائه می‌شود.

قالب‌های متنوع

اگر کمی درباره سایت‌ها مطالعه کرده باشید، می‌دانید که ظاهر سایت اهمیت بسیار بالایی دارد. یکی دیگر از ده‌ها امکانات پرتال، قالب‌های متنوع و جذاب آن است. پرتال برای شما بیش از ۴۰ قالب بهینه و جذاب فراهم کرده که بسته به نوع کسب و کاری که دارید می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. همه این قالب‌ها به صورت کاملا بهینه و با سرعت لود خوب طراحی شده‌اند و نیازی به نگرانی درباره کدها و ساختار فنی آن ندارید.

قالب‌های پرتال به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هر صفحه آن‌ها شامل چندین ابزارک می‌شود. هر زمان که بخواهید می‌توانید با انتخاب هر ابزارک، تصاویر و ویژگی‌های مختلف آن‌ها را ویرایش کنید. همچنین اگر بخواهید تغییرات بیشتری را در قالب‌ سایت خود ایجاد کنید، می‌توانید با تیم پشتیبانی مشورت کنید و از آن‌ها کمک بگیرید.

واکنش‌گرا و ریسپانسیو

از طرفی تمام صفحاتی که روی قالب‌های مختلف پرتال ساخته می‌شوند، واکنش‌گرا و ریسپانسیو هستند. ریسپانسیو بودن به این معنی است که اگر کاربر با موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و هر دستگاه دیجیتالی با هر سایز صفحه نمایش متفاوتی وارد سایت شود، محتوای سایت را مرتب می‌بیند. شاید پیش خودتان فکر کنید خب این که از بدیهیات یک صفحه اینترنتی است. باید به شما بگوییم بله همین‌طور است. اما هنوز هم صفحات زیادی در وب فارسی هستند که ریسپانسیو نیستند و برای ریسپانسیو کردن صفحات خود نیاز به هزینه بیشتر دارند. در حالی که این ویژگی روی تمام قالب‌های پرتال به صورت پیش‌فرض وجود دارد.

هسته قدرتمند سایت

سایت پرتال به دلیل استفاده از کارشناسان مجرب، منابع به روز و زیرساخت‌های قوی همواره هسته قدرتمندی دارد. سایت‌هایی که با پرتال ساخته می‌شوند نیازی به نگرانی بابت فونداسیون و زیرسازی سایت خود ندارند، چرا که قدرت خود را از هسته مرکزی قدرتمند پرتال گرفته‌اند. این هسته قدرتمند باعث شده تا تمام سایت‌های ساخته شده با پرتال از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار باشند. از نظر سخت افزاری در پرتال به همه چیز فکر شده و آب در دل هیچ مدیر سایتی از این بابت تکان نمی‌خورد!

هزینه بسیار معقول

از نظر اکثر مشتری‌ها، یک محصول خوب در داشتن کیفیت خوب همراه با هزینه مناسب خلاصه می‌شود. این محصول طلایی که به دنبالش هستید، همان پرتال است. هزینه‌ای که مدیر سایت در پرتال پرداخت می‌کند فقط برای یک ساخت یک سایت ساده صرف نمی‌شود. زمانی که شما یکی از اشتراک‌های پرتال را تهیه می‌کنید، علاوه بر تمام امکانات سایت از هاست، دامنه و پشتیبانی رایگان نیز بهره‌مند می‌شوید. حال با این تعریفی که کردم احتمالا پیش خودتان فکر می‌کنید هزینه ساخت سایت در پرتال بالا باشد. اما چیز بیشتری در این باره نمی‌گوییم، خودتان به portal.ir بروید و تعرفه‌های ساخت سایت با استفاده از آن را مشاهده کنید.

امنیت بالای سایت‌های پرتال

بسیاری از سایت‌هایی که در اینترنت ساخته می‌شوند، از امنیت خوبی برخوردار نیستند، به همین دلیل اطلاعات آن‌ها یا کاربرانشان هک می‌شود. اما سایت‌های ساخته شده پرتال به این شکل نیستند. این مورد را می‌توانستیم در همان بخش هسته قدرتمند مطرح کنیم، اما اهمیت امنیت سایت به قدری مهم است که ترجیح دادیم آن را در یک بخش جدا به اطلاع شما برسانیم. پرتال علاوه بر امنیت بالایی که برای هسته مرکزی خود و سایت‌های وابسته به آن ایجاد کرده است، هر ۶ ساعت یکبار از تمام سایت‌ها نسخه پشتیبان یا بکاپ می‌گیرد. یعنی حتی اگر احیانا به شکل ناخواسته هم بخشی از اطلاعات سایت خود را از دست دادید، می‌توانید از بکاپ پرتال استفاده کنید.

زیرساخت کامل و مناسب برای رشد در گوگل

اگر یک وب‌سایت استانداردهای فنی و مربوط به گوگل را رعایت کرده باشد، حتما در صورت قرار دادن محتوای درست و ارزشمند در سایت خود می‌تواند جایگاه خود را نیز در گوگل پیدا کند. از جمله این ویژگی‌ها که همگی در پرتال به درستی رعایت شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالای سایت
  • برنامه‌نویسی تمیز و اصولی
  • ریسپانسیو و واکنش‌گرا بودن
  • ساختار مناسب سایت
  • و...

علاوه بر رعایت تمام استانداردها در ساختار پرتال، ابزارهایی نیز برای کمک به تحلیل سایت و رشد آن در گوگل وجود دارد که مدیران سایت می‌توانند با استفاده از آن‌ها کسب و کار خود را رشد دهند.

سازگار با شرایط و قوانین ایران

حال اگر شما فروشگاهی اینترنتی هستید یا برای سایت خود نیاز به مجوز خاصی دارید، نگران نباشید. سایت‌ساز پرتال با تمام شرایط و قوانین ایران سازگار است و در صورت رعایت قوانین، می‌توانید هر مجوزی که خواستید را برای سایت خود دریافت کنید. همچنین سرویس پرتال با اکثر درگاه‌های معتبر بانکی نیز سازگار است و می‌توانید از هر درگاهی که خواستید استفاده کنید.

جمع‌بندی

همان‌طور که مشاهده کردید، طراحی سایت با پرتال مزیت‌های زیادی دارد. مزیت‌هایی که نام بردیم گوشه‌ای از امکانات و ویژگی‌های این سایت‌ساز موفق بومی بود. برای مشاهده بقیه مزایا، می‌توانید همین حالا به پرتال بروید و سایت خود را در آن بسازید. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید.

 

کدخبر: ۵۵۲۵۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر