کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۹۰۹
تاریخ خبر:

تماشای درگیری، جان دو نفر بی‌گناه را گرفت

روزنامه هفت صبح | این حادثه به دنبال بالا گرفتن اختلافات بین دو خانواده در شهرستان سلسله الشتر اتفاق افتاد که یکی از خانواده‌ها اقدام به اجیر‌ کردن افراد مسلح برای قدرت‌نمایی جلوی منزل خانواده دیگر می‌کند. به گزارش هفت صبح بنا‌ به اظهارات مردم محل، در پی داد و بیداد و شلوغی در این نقطه از شهر، دو برادر به نام‌های «ع-د» و «ب-د» که جهت تبریک عید فطر به منزل پدرشان در نزدیکی محل درگیری رفته و مشغول تماشا بودند، بر اثر تیراندازی ناگهانی شرورهای مسلح، بی‌گناه کشته شدند.این درگیری یک مجروح دیگر نیز داشته که در ابتدا حال وی نیز وخیم گزارش شده بود. تلاش نیروهای انتظامی برای بازداشت عاملان این جنایت و تحریک‌کنندگان آن‌ها ادامه دارد.

*** دستگیری سه نفر از عاملان قتل دو برادر در سلسله
در نهایت روز جمعه حوالی ظهر اعلام شد سه نفر از عاملان قتل‌های روز پنجشنبه در سلسله دستگیر شدند. سرهنگ عسکر عیسایی روز جمعه اظهار داشت: پس از تیراندازی‌های روز پنجشنبه واقع در میدان امام الشتر به وسیله جمعی از اراذل و اوباش که منجر به کشته شدن دو برادر بی‌گناه شد، بلافاصله با اقدامات ویژه پلیسی دستگیری آنان در دستور کار قرار گرفت.

با هوشیاری و درایت تیم پلیس، صبح روز گذشته سه نفر از عاملان اصلی تیراندازی‌ها دستگیر و سه قبضه سلاح و یک خودرو از آنان توقیف شد. سرهنگ عیسایی بیان کرد: عملیات برای دستگیری سایر همدستان این اراذل در دستور کار پلیس است و همگی آنان به‌زودی دستگیر و در چنگال قانون گرفتار خواهند شد. او با اشاره به این‌که یک نفر دیگر در جریان این تیراندازی‌ها به صورت سطحی زخمی شده است، افزود:

خوشبختانه اکنون نظم و امنیت در سطح شهرستان حاکم است و تلاش پلیس تا دستگیری آخرین نفر عاملان این قتل‌ها، تیراندازی و ناامنی‌ها ادامه خواهد داشت. در روز عید سعید فطر، جمعی از اراذل و اوباش شهرستان سلسله به دنبال انتقام‌گیری‌های شخصی، دو برادر بی‌گناه را مورد هدف گلوله قرار داده و کشتند. شهرستان سلسله یکی از شهرستان‌های استان لرستان است که در شمال استان لرستان واقع شده‌ و مرکز آن شهر الشتر است.

کدخبر: ۳۸۹۹۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر