کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۶۴۸۲
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴‌ساعت‌ گذشته‌

توضیحات

کمک رسانی ماموران آتش نشانی به یک فرد محبوس در خانه در خیابان خواجه نصیر نرسیده به میدان سپاه. دو‌تن از افرادی که در این مجموعه بودند به سرعت خارج شدند و خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت. (عکس: حسین طهرانی / آژانس عکس همشهری)

توضیحات

نشت گاز در یکی از کارخانه‌های شرکت ال جی پلیمرز در جنوب شرق هند بیش از هزار نفر را راهی بیمارستان کرد و جان ۹ نفر را نیز گرفت. مخازن گاز به دلیل قرنطینه و کاهش فعالیت کارخانه برای مدتی دست نخورده باقی مانده و گاز درون آن به سبب واکنش‌های شیمیایی و نیز گرمای محل از مخازن نشت پیدا کرده است. (عکس از مهر)

توضیحات

هفدهم آبان‌ سال ۹۸ بود که زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر شهرستان‌های میانه و سراب را لرزاند و منجر به فوت پنج نفر و مصدوم شدن بیش از۵۰۰ نفر شد؛ روستای «ورنکش» میانه بیشترین آسیب را از این زمین لرزه دیده بود و امروز بعد از گذشت شش ماه از این حادثه، برخی از مردم در تکاپو برای تکمیل و ساخت خانه‌های خود هستند. (عکس: مریم ابراهیمیه / ایسنا)

توضیحات

بهنام باني اين عكس سوار بر اسب مربوط به دو سال پيش را در اينستاگرامش به اشتراك گذاشته ‌و در كپشن آن از قضاوت ‌و مسخره نكردن‌‌‌ ديگران و دل نشكستن نوشته.‌ البته با وزن بالا و پرش‌هاي روي استيجي‌‌ كه از بهنام باني سراغ داريم ما بيشتر نگران نشكستن كمر اسب هستيم تا دل نشكستن ديگران.(شوخي كرديم)

توضیحات

با نزدیک شدن به اواسط بهار، برداشت و فرآوری چای در باغات شهرستان قلعه رودخان استان گیلان آغاز شده است. از متداول‌ترین انواع چای در ایران، چای سیاه است که از تخمیر و خشک کردن کامل برگ‌های تازه چیده شده چای به دست می‌آید و بهترین نوع آن چای بهاره گیلان است. (عکس: مانی پوراحمد / باشگاه خبرنگاران جوان)

توضیحات

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) و با توجه به شرایط کرونایی موجود در کشور و محدودیت در برگزاری هیئات مذهبی، هیات حب الحسین(ع) با همراهی اهالی کوچه دیده‌ور واقع در محله آبشار تهران اقدام به برگزاری جشن و شادی با رعایت اصول بهداشتی در پشت بام‌های خانه‌ها کرد. (عکس: امین آهویی / تسنیم)

توضیحات

هزاران دوچرخه‌سوار ماسک‌پوش اسلوونیایی در عصر جمعه به خیابان‌های لیوبلیانا پایتخت رفتند تا علیه نخست‌وزیر شعار دهند. یانز یانسانخست‌وزیر اسلوونی به فساد در خرید ماسک‌های محافظتی در طول شیوع کرونا متهم شده است. دوچرخه‌سواران معترض پس از پخش یک گزارش در تلویزیون اسلوونی این تظاهرات را شکل داده و با فشار بر بوق دوچرخه شعار دزد، دزد سر دادند. عکس از رویترز

توضیحات

هفت بهله پرنده شکاری بهبود یافته و تیمار شده که شامل دو عقاب سرطلایی، یک عقاب شاهی، سه بهله سارگپه و یک بهله دلیجه هستند، پس از طی کردن دوران نقاهت توسط اداره کل محیط زیست ماه در دامنه کوه الوند همدان رهاسازی و به دامن طبیعت بازگردانده شدند. (عکس: پوریا پاکیزه / ایسنا)

توضیحات

عکسی که سزار آزپلیکوئتا مدافع مشهور چلسی منتشر کرده‌. در کنار جواد نکونام. یادگار همبازی بودنشان در اوساسونا

توضیحات

محدودیت‌های تردد و قرنطینه در کشمیر در شرایطی سومین ماه خود را طی می‌کند که نه تنها اینترنت در بیشتر کشمیر قطع است بلکه در برخی نقاط سرویس دهی تلفن نیز وضعیت مناسبی ندارد. وضعیت نابسامان اقتصاد در این منطقه هم زندگی مردم مسلمان کشمیر در ماه رمضان را با مشکلات زیادی همراه کرده است. (عکس: سجاد رضوی / تسنیم)

توضیحات

وقتي ليلا بلوكات به خاطر جراحي دندان، قرنطينه را مي‌شكند. او با انتشار اين عكس در اينستاگرامش نوشته : از دو ماه قرنطينه فقط براي خيريه و پخش ارزاق ماه رمضان از خانه خارج شدم و امروز كه به مطب دندانپزشكي براي جراحي اورژانسي مراجعه كردم. البته با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي.

کدخبر: ۳۲۶۴۸۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر