کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۶۴۵
تاریخ خبر:

آقایان و خانم‌ها حواسمان به شما هست| درباره واشقانی و افشاری و مومن و آن یکی افشاری و حبیبی و قاسمی و یوسفی و ...

آقایان و خانم‌ها حواسمان به شما هست| درباره واشقانی و افشاری و مومن و آن یکی  افشاری و حبیبی و قاسمی و یوسفی و ...

ما هنوز هیچ حرکتی که شما را مستحق محبوبیت دوپینگی‌تان کرده باشد ندیده‌ایم

هفت صبح| یک:  ‌در هجوم و هجمه‌های بی‌پایان به دیدگاه‌های مثلا روشنفکری که از منابر و محافل مختلف در چپ و راست و داخل و خارج انجام می‌شود، دیگر فرق دوغ و دوشاب از بین رفته و لوث شده است و کم فروشان خوش اقبال از این هیاهو و این شلوغی بهره می‌برند و به عنوان هنرمند محبوب مردم با کمترین کار ممکن دستمزدهای غیرمنصفانه می‌گیرند. مثل برخی از فوتبالیست‌ها که رقم دریافتی‌هایشان تناسبی با مهارت‌ها و بازدهی‌هایشان ندارد. 

 

بگذارید رک بگوییم: بهرام افشاری، الناز حبیبی، ‌بهاره افشاری، مریم مومن، ‌مجید واشقانی، آشا محرابی، ‌ارسلان قاسمی، ‌شیدا یوسفی،‌ هومن حاجی‌عبدالهی،‌ سمانه پاکدل،‌ پوریا پورسرخ،‌  ... ما هنوز هیچ حرکتی که شما را مستحق محبوبیت دوپینگی‌تان کرده باشد ندیده‌ایم. هنوز لحظه خاصی از بازیگری شما را دریافت نکرده‌ایم. به نظرمان برخی از شما اصلا جذاب هم نیستید فقط در گعده‌ها و چرخه خاص فیلم‌های کمدی و رئالیتی‌شوهای تکراری روی شانس بوده‌اید.

 

مطمئن باشید ما بی‌انصاف نیستیم. هرگونه حرکت شما در وادی هنر و عرقریزان روح را دنبال می‌کنیم. برای همین است که نازنین بیاتی را از فهرست خارج کردیم چرا که نشانه‌هایی از نوعی تسلط حرفه‌ای را در بازی‌های آخر او می‌بینیم. یا مثلا سیما تیرانداز و خاطره حاتمی و محمدرضا علیمردانی  که هنرشان را در دوره‌های دیگر به ما ثابت کرده‌اند و می‌دانیم که چه مایه‌هایی دارند.

 

یا پژمان جمشیدی و سام درخشانی را در این فهرست قرار نداده‌ایم چرا که در لحظات و دقایقی بازیگران خوبی هستند. آن قدر حواسمان هست که تکاپوی هستی مهدوی و یا احمد مهرانفر را ببینیم. یا حتی ایمان صفا و رضا نیکخواه. تلاش حرفه‌ای الناز شاکردوست. اما آن دوستانی که در فهرست ذکرکردیم هنوز در انتظار هنرمندی‌شان هستیم. این که به عنوان یک بازیگر و یا یک سرگرم کننده ویژگی خاص خود را نشان بدهند. هرچقدر هم از اقبال مردم برایمان بگویید و کنسرت‌های سولداوت شده و پدرخوانده‌ها و مافیاهای پشت سر هم نظرمان تغییر نخواهد کرد.

 

اگر قرار باشد بی‌رحم باشیم بگذارید بگوییم که مهران مدیری در ساعت 6 صبح یک شکست کامل را تجربه کرده است اما خب او مهران مدیری است و ما جایگاه بلندش را می‌دانیم هرچند خودش انگار نمی‌داند. ‌اگر قرار باشد بی‌رحم باشیم بگذارید بگوییم که از ماکان بند و هوروش بند و آرش ای‌پی و مسیح  چیزی دستمان را نگرفته است. به نظرمان امیر مقاره یک خواننده زیر متوسط و یک بازیگر بسیار بد است. محبوب است؟ نوش جانش اما در واقعیات تغییری ایجاد نمی‌کند. 

 

دو: امروز لیگ ایران شروع می‌شود. استقلال 10 بازیکن جدید گرفته شامل سه خارجی. پرسپولیس هشت بازیکن گرفته اما سه چهارتایشان همان قدیمی‌های پرسپولیس هستند مثل سرلک و پورعلی گنجی و احمدزاده و علیپور. سپاهان هفت بازیکن گرفته همه مستعد اما جای خالی رامین رضاییان و قربانی و نورافکن و مغانلو به این سادگی‌ها پر نمی‌شود و تراکتور هم با 4 پرسپولیسی و دوتا خارجی احتمالا به تیم قوی‌تری نسبت به سپاهان تبدیل شده باشد. 

 

کدخبر: ۵۶۴۶۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر