کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۲۵۵
تاریخ خبر:

آدرنالین ما را کشت| درباره کشتی فرنگی و شاهکار خوزستانی‌ها و مبینا و قایقران‌ها

آدرنالین ما را کشت| درباره کشتی فرنگی و شاهکار خوزستانی‌ها و مبینا و قایقران‌ها

‌پیروزی مقابل غول کوبایی اصلا در توان بشر عادی نبود!

هفت صبح| ‌ ‌روز خوش فرنگی بود.  فرنگی‌کارها از اعتبار خودشان دفاع کردند. بعد از برنز میرزازاده  که با شایستگی به دست آورد(پیروزی مقابل غول کوبایی اصلا در توان بشر عادی نبود!) و مدال طلای هادی ساروی،‌ اسماعیلی کشتی‌گیر انرژیک خوزستانی در رقابتی که آدرنالین را به اوج می‌رساند از سد حریف ارمنی خود گذشت و به فینال وزن 67پای گذاشت .

 

در همان دقیقه دوم داوران رای به ضربه فنی اسماعیلی دادند اما با چلنج درخواستی نظر عوض شد.  دقایقی بعد مهمدی در وزن 87 کیلوگرم مقابل حریف اوکراینی مقام دار خود ظاهر شد و در یک بازی بسیار سخت در حالیکه وقت اول را سه بر صفر واگذار کرده بود  با نتیجه سه بر سه از سد او گذشت تا خوزستانی‌ها دو فینالیست  را به مردم ایران عرضه کنند. گرفتن چهار مدال موجب شد تا کاروان کشتی فرنگی از همین حالا نمره قبولی بگیرد. دوره قبل کشتی فرنگی‌،یک طلا و یک برنز برای ما به دست آورده بود. 

 

دو: مبینا نعمت‌زاده حریف اسپانیایی عنوان‌دار خود را در مرحله یک چهارم نهایی شکست داد اما به نظر بیش از حد لزوم خوشحالی کرد. او باید روی حریف بعدی خود تمرکز می‌کرد و این گونه از لحاظ روحی اقناع شده و خالی شده به دیدار حریف چینی خود در مرحله نیمه نهایی نمی‌رفت . درنهایت مبینا  با کسب پیروزی ۲ بر صفر مقابل دنیا ابوطالب از عربستان مدال برنز المپیک ۲۰۲۴ پاریس را کسب کرد.

 

سه: قایقران‌های ما هنوز معتقدند که کم و کسری نسبت به بقیه رقبا ندارند. مسئله امکانات قبول اما کمبود بزرگ قایقران‌ها همین قناعت کردن و شادی کردن برای به دست آوردن سهمیه المپیک است و سقف پرواز کوتاهشان.

 

چهار: دیروز یکی از فرماندهان عزیز نیروی انتظامی از انتظارات این نهاد  در مورد  انتخاب‌های کابینه پزشکیان گفته بود و شرایطی که وزرا باید داشته باشند. خیلی هم عالی. امیدواریم در مورد انتظارات دولت از نهاد پلیس هم با سعه صدر برخورد شود .

 

کدخبر: ۵۶۴۲۵۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر