کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۴۰۴
تاریخ خبر:

این دیگر زیاده کاری بود‌! | درباره کابینه، ‌دختر رئیس‌جمهور و منچستر‌یونایتد

این دیگر زیاده کاری بود‌! | درباره کابینه، ‌دختر رئیس‌جمهور و  منچستر‌یونایتد

بدترین اتفاق دنیا این است که طرفدار منچستر‌یونایتد باشید

هفت صبح| یک: به نظرم ایده به کار گیری چند تن از وزرا و مسئولین دولت قبل در دولت پزشکیان به رغم مخالفت‌های برخی از سیاسیون و اهالی رسانه  ایده درخشانی است. بخصوص در مناصب اجرایی و اقتصادی. یک روز باید بر این خط کشی‌های زمخت ایدئولوژیک خط بطلان کشیده شود. 

 

لازم نیست یک وزیر اقتصادی و یا یک معاون اجرایی مدام نظریات انقلابی و یا اصلاحی خود را با بقیه و یا رسانه‌ها در میان بگذارد. در چنین مناصبی بیشتر انرژی لازم است و انگیزه و تلاش. راستش در چارچوب سیاست‌های حاکمیتی نه خیلی می‌شود لیبرال بود و نه خیلی سوسیالیست.

 

 پس اگر نیروی کارآمدی هست، به کار بگیرید آقای پزشکیان و خودتان را درگیر این شعارهای سوپر انقلابی و سوپر اصلاحی نکنید. پزشکیان سال‌ها نماینده مجلس بوده و حتما یک ترازوی عینی از کارآمدی و ناکارآمدی چهره‌های سیاسی در ذهن خود دارد . 

 

دو: تماس دختر رئیس جمهور با ناهید کیانی زیاده کاری بود. دختر آقای پزشکیان حامی سرسخت پدرشان هستند اما باید به تدریج حداقل در انظار عمومی عادت کنند که به منصب شریف فعلی‌شان یعنی مهندس و کارشناس ارشد پتروشیمی بازگردند. حتی اگر تلفنی با یک ورزشکار موفق تماس می‌گیرند باید جدا از نسبت فامیلی با پدر بزرگوارشان باشد. ایشان در یک رشته مهرآمیز فامیلی یاور پدرشان هستند اما در چارچوب‌های سیاسی و رسانه‌ای باید به زندگی در سایه عادت کنند. 

 

سه: بدترین اتفاق دنیا این است که طرفدار منچستر‌یونایتد باشید.  12 فصل است که ما طرفداران کلاسیک من یونایتد باید هر فصل را با دلهره و ترس و ناامیدی شروع کنیم. با لشگر مصدومان که هرسال گریبان تیم را می‌گیرد و مشخص است که تیم پزشکی و آماده سازی تیم کار خود را درست انجام نمی‌دهند. امسال هم در همان گام اول با خشم و غضب دیدیم که راشفورد هنوز همان بازیکن کم روحیه و بی‌مسئولیت همیشگی است و برونو فرناندز هم همچنان نور صحنه را به شکل موذیانه‌ای برای خود می‌خواهد. خیلی کار سختی است طرفدار یونایتد بودن. 

 

کدخبر: ۵۶۴۴۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر