کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۴۵۹
تاریخ خبر:

آنالیز| تحقق پیش‌بینی‌ها درباره پایتخت ۷ و جوکر ۲

آنالیز| تحقق پیش‌بینی‌ها درباره پایتخت 7 و جوکر 2

ساخت سری هفتم «پایتخت»؛ تولید «جوکر 2» با اجرای احسان علیخانی و ساخت فصل جدید «عصر جدید.»

هفت صبح| سال پیش سه خبر اختصاصی منتشر کردیم که همه آنها با تکذیبیه رسانه‌ها مواجه شدند: ساخت سری هفتم «پایتخت»؛ تولید «جوکر 2» با اجرای احسان علیخانی و ساخت فصل جدید «عصر جدید.» به جز سومی، بقیه رنگ واقعیت دیده‌اند و البته تاکید می‌کنیم مذاکره برای تولید «عصر جدید» جدی بوده است.

منظر اول: پایتخت ۷ | سال پیش نوشتیم که ساخت فصل هفتم «پایتخت» جدی است. از تولید نسخه سینمایی آن هم خبر دادیم که هر دو مورد با تکذیبیه برخی رسانه‌ها مواجه شد. مدیران سیما هم با اما و اگر با خبر برخورد کردند‌؛ به طوری که بوی عدم ساخت سریال به مشام می‌رسید! وعده دادیم که «پایتخت» ساخته خواهد شد؛ یا نسخه سریالی ‌ یا نسخه سینمایی. منبع خبر هفت‌صبح موثق بود اما برخی ساز مخالف می‌زدند!

زمان گذشت و ۳۱ خردادماه هومن حاجی‌عبداللهی بازیگر نقش رحمت در سریال «پایتخت» با انتشار تصویری از رنگینک به صورت کلمه «پایتخت ۷» در فضای مجازی نوشت: «شروع پایتخت ۷ به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.» پیش‌تولید سریال «پایتخت7» از اردیبهشت شروع شد و حالا در اولین روز فصل تابستان مقابل دوربین رفته است. چند وقت پیش اعلام شد بهرام افشاری، مهران احمدی و سارا و نیکا در این فصل حضور ندارند.


منظر دوم: جوکر 2 | پلتفرم فیلیمو تاکنون سه قسمت از «جوکر2؛ طبقه بیست‌ و یک» را با اجرای احسان علیخانی منتشر کرده است. اگر خاطرتان باشد مهر ماه سال پیش نوشتیم: « هنوز خبری از ترکیب شرکت‌کننده‌‌های فصل دوم «جوکر» به بیرون درز نکرده اما مراحل پیش‌ تولید به شکل کامل انجام شده و گروه منتظر شروع تصویربرداری هستند. احسان علیخانی احتمالا علاوه بر کارگردانی، به جای سیامک انصاری گرداننده فصل جدید «جوکر» خواهد بود.»

این خبر هم تکذیب شد و برخی رسانه‌ها گفتند علیخانی تا اطلاع ثانوی قصد انجام هیچ کاری را ندارد! حالا و فارغ از هر موضوعی، خوشحالیم که «پایتخت» به عنوان یک برند محبوب مورد توجه مدیران سیما قرار گرفته. خوشحالیم که «جوکر» به عنوان یک برنامه پرطرفدار به فصل دوم رسیده. امیدواریم زمینه ساخته فصل جدید «عصر جدید» هم فراهم شود؛ مسابقه‌ای که خیلی‌ها چشم‌انتظار آن هستند.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۱۴۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر