کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۲۴
تاریخ خبر:

آنالیز | برنامه با انرژی با اجرای پژمان بازغی

آنالیز | برنامه با انرژی با اجرای پژمان بازغی

برنامه «با انرژی» با شعار «با تو ایران روشن است» از شبکه نسیم پخش می‌شود

هفت صبح| شبکه نسیم از خرداد پخش برنامه «با انرژی» با شعار «با تو ایران روشن است» را شروع کرد. اجرای این برنامه را پژمان بازغی برعهده دارد.

 

منظر اول| محتوا

 

پژمان بازغی، در زمان پخش «کودک‌شو» گفت جز این برنامه، پیشنهاد اجرای برنامه‌های دیگر را نخواهد پذیرفت. با این حال سال پیش، عهد شکست و مجری «جام آرزوها» شد. حالا هم اجرای «با انرژی» را برعهده گرفته که به نوعی ادامه برنامه قبلی است. بهانه آن مصرف بهینه انرژی است اما به انتخابات، اعیاد و... نیز می‌پردازد. بازغی هر بار میزبان چند مهمان از چهره‌ها و مسئولان می‌شود. یوسف تیموری، مهدی امیرآبادی، سالار عقیلی، سینا درخشنده، فرزاد فرخ، اشپیتیم آرفی، مجید واشقانی، مرتضی پورعلی گنجی، نیما شاهرخ‌شاهی و ... از جمله مهمانان برنامه بوده‌اند.

 

مجری با این ورزشکاران، بازیگران و خواننده‌ها گفت‌و‌گو می‌کند و در خلال آن سهمی از برنامه به مسئولان اختصاص می‌یابد. و امان از وقتی نوبت به یک مدیر می‌رسد! این‌جا است که مخاطب از خود می‌پرسد دادن گزارش کار و... چه ربطی به نسیم دارد؟ البته که نسیم مدت‌ها است از این دست برنامه‌ها دارد!

 

منظر دوم| ساختار

 

«با انرژی» در دکور «جام آرزوها» ضبط می‌شود که پیش‌تر نوشتیم دکوری شیک است. حالا اما برای ایجاد تنوع لازم بود تغییر کند که نکرده است. پژمان بازغی مثل «جام آرزوها» در «با انرژی» نیز سر حال است و گفت‌و‌گوهایی خوب به‌ویژه با چهره‌های مطرح انجام می‌دهد. خود برنامه اما از حد متوسط بالاتر نرفته است. این را هم اضافه کنیم که بازغی به دلیل گریم، سبیل دارد و چهره‌اش متفاوت از زمان اجرای «کودک شو» و «جام آرزوها» است.

 

«با انرژی» یک برنامه استودیو محور است و سهم آیتم‌سازی در آن زیاد نیست. داده‌های درباره فعالیت سازمان‌ها روی ویدئووال و با حضور مسئولان قرار می‌گیرد و مجری و مهمان درباره آنها صحبت می‌کنند. در این برنامه فرصتی هم به شاعران داده می‌شود که اغلب سروده‌های‌شان طنز است. اجرای موسیقی به شیوه همیشگی تلویزیون (یعنی پلی‌بک) هم به تناوب در برنامه هست و در ادامه مجری با خواننده‌ها مصاحبه انجام‌ می‌دهد.

 

 

کدخبر: ۵۶۱۸۲۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر