کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۲۸
تاریخ خبر:

رصدخانه| غیبت مریلا، هاوایی رایگان و بازگشت عمو پورنگ

رصدخانه| غیبت مریلا، هاوایی رایگان و بازگشت عمو پورنگ

مریلا زارعی غایب بزرگ فصل دوم سریال «جنگل آسفالت»

هفت صبح| ستون رصدخانه روزنامه هفت صبح  اختصاص دارد به آخرین اخبار و حواشی سینما و تلویزیون و شبکه نمایش خانگی. خواندن این سه بخش را از دست ندهید.

 

غایب روز / مریلا زارعی غایب بزرگ فصل دوم «جنگل آسفالت»

 

مریلا زارعی بازیگر نقش «بانو» در فصل دوم این سریال حضور نخواهد داشت تا غایب بزرگ آن لقب بگیرد. «جنگل آسفالت» که قرار است به گفته اسماعیل عفیفه تهیه‌کننده آن، فصل دومش از دهم تیرماه کلید بخورد، یک غایب بزرگ خواهد داشت. مریلا زارعی که در فصل اول عهده‌دار نقش «بانو» مادر پاشا بود، در فصل جدید حضور نخواهد داشت.

 

این در حالی است که عفیفه عنوان کرده بود ‌ این فصل با حضور کلیه بازیگران جلوی دوربین می‌رود. هنوز دلیل اصلی کناره‌گیری زارعی به شکل رسمی اعلام نشده اما طبق شنیده‌ها او به دلیل انجام نشدن برخی تعهدات از سوی سرمایه‌گذار قصد حضور در فصل دوم را ندارد. این بازیگر در فصل اول سریال «جنگل آسفالت» در نقش بانو، مادر پاشا با بازی نوید محمدزاده حضور بسیار متفاوت و البته تاثیر گذاری داشت. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی می‌افتد.

 

رایگان روز / هاوایی به شکل رایگان در شبکه خانگی

 

فیلم کمدی «هاوایی» به کارگردانی بهمن گودرزی که چندی پیش وارد چرخه اکران آنلاین شده بود‌، چند روزی است که نمایش آنلاین خود را به شکل رایگان در شبکه خانگی آغاز کرده است. این فیلم زمستان  سال گذشته روی پرده سینماها رفت و توانست تا پایان سال بیش از 80 میلیارد تومان فروش کند.

 

«هاوایی» از جمله تولیدات سینمایی بود که تولیدش با شیوع ویروس کرونا همزمان شد و بر همین اساس فیلمبرداری آن مدتی طولانی متوقف شد. با فروکش کردن پاندمی کرونا، سکانس‌های باقی مانده در کشور اندونزی جلوی دوربین رفت. هاوایی که در زمان تولید «رقصنده» نام داشت، آخرین پروژه سینمایی است که ریحانه پارسا در آن به ایفای نقش پرداخته است. امین حیایی و امیر جعفری بازیگران اصلی «هاوایی» هستند که در این فیلم برای نخستین بار کنار هم به ایفای نقش پرداختند.

 

بازگشت روز / عمو پورنگ با «لالایی» در شبکه خانگی

 

داریوش فرضایی معروف به عمو پوررنگ، بعد از مدت‌ها ‌با سریالی با عنوان «لالایی» به شبکه نمایش خانگی می‌آید. در این مجموعه جمعی از بازیگرانی که در این سال‌ها با داریوش فرضیایی در کارهای کودک کار کرده‌اند، حضور دارند و البته در این ترکیب چهره‌های متفاوت و حتی کمتر شناخته شده نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

 

از آخرین حضور فرضیایی در یک کار کودک نزدیک به سه سال می‌گذرد. او آخرین بار در سال 1400 با سریال موزیکال «کلبه عمو پوررنگ» در شبکه دو حاضر شد و بعد از آن دیگر فعالیتی در عرصه برنامه‌سازی کودک نداشت. حالا «لالایی» تازه‌ترین کار او بعد از سه سال غیبت محسوب می‌شود. این سریال که برای گروه سنی کودک تهیه شده، از محصولات اختصاصی «فیلیمو» است. او پیش از این دو بار با مجموعه‌های «کتابخانه عمو پورنگ» و «بالش‌ها» حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است. 

 

کدخبر: ۵۶۱۸۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر