کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۳۳۹
تاریخ خبر:

اولین تصویر از عمو قناد پس از جراحی در بیمارستان

اولین تصویر از عمو قناد پس از جراحی در بیمارستان

«مجید قناد» مجری قدیمی تلویزیون بر اثر تصادف در بیمارستان شده است

«مجید قناد» مجری پیشکسوت و خاطره‌ساز تلویزیون، پس از جراحی اخیر، در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است؛ پسر مجید قناد، ضمن تایید خبر تصادف این مجری پیشکسوت گفت: پدرم در بخش آی‌سی‌یوی بیمارستان بستری است و فردا به بخش عمومی منتقل می‌شود.

 

«سپهر قناد» فرزند «مجید قناد» مجری، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون درباره وضعیت جسمانی پدرش عنوان کرد: متاسفانه خبری در فضای مجازی مبنی بر این که حال عمومی پدرم خوب نیست و به دلیل ضربه مغزی ناشی از تصادف تحت جراحی قرار گرفته است، منتشر شده که درست نیست و حال پدرم کاملاً خوب است.

مجید قناد

فرزند عمو قناد در توضیح اتفاقی که برای «مجید قناد» افتاده است، توضیح داد: پدرم ۴۰ روز قبل، تصادف کرده بود که مشکل خاصی هم برایش پیش نیامد؛ تا اینکه چند روز قبل به دلیل لخته خونی که در سرش به وجود آمده بود و ممکن است به دلیل تصادف چند وقت قبل هم باشد، به بیمارستان منتقل شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

پزشک مجید قناد نوشت: «چهل سال قبل وقتی ۱۰ سالم بود و مسابقه «از مدرسه تا مدرسه» را می‌دیدم، حتی نمی‌توانستم تصور کنم با آقای قناد اینطوری روبه‌رو بشوم. خوشبختانه جراحی خوبی انجام شد و الان مشکلی ندارند.»

منبع: خبرآنلاین

کدخبر: ۵۶۰۳۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر