کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۷۱۹
تاریخ خبر:

اجاره و خرید آپارتمان در پرند چقدر آب می‌خورد؟

اجاره و خرید آپارتمان در پرند چقدر آب می‌خورد؟

خرید آپارتمان در پرند به بودجه میلیاردی نیاز دارد

 اجاره آپارتمان در پرند با پول پیش ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون و پرداخت ماهی یک تا دو میلیون امکانپذیر است. خرید آپارتمان در پرند به بودجه میلیاردی نیاز دارد. 
 
پرند در ۳۵ کیلومتری غرب تهران و در نزدیکی چند شهر بزرگ قرار دارد، بنابراین آن‌هایی که جزو طبقه متوسط جامعه هستند و بودجه کمتری برای خرید یا اجاره ملک در چنته دارند، اما ناچارند برای گذران امور زندگی راهی این شهر‌ها شوند، می‌توانند پرند را به‌عنوان محل زندگی خود انتخاب کنند.
 
پرند کجاست؟
پرند در ۳۵ کیلومتری غرب تهران واقع شده است. اگر بخواهید دقیق‌تر از موقعیت مکانی آن مطلع شوید، پرند در کنار اتوبان تهران-ساوه، ۲۰ کیلومتری شهریار، ۴۰ کیلومتری کرج، ۷۵ کیلومتری ساوه و ۱۱۰ کیلومتری قم قرار گرفته است.
 
پرند از هفت فاز تشکیل شده است، البته از آنجایی که جمعیت آن رو به افزایش گذاشته، خبر‌ها حاکی از این است که قرار است ۹ فاز دیگر به این شهر اضافه شود تا تعداد فاز‌های آن به عدد ۱۶ برسد.
 
پرند به لحاظ دسترسی‌ها و امکانات شهری از جمله شهر‌های تازه تاسیسی محسوب می‌شود که برای سکونت و سرمایه‌گذاری بلندمدت پیشنهاد می‌شود. اگر بخواهیم به امکانات شهری پرند اشاره کنیم، یکی از موارد مهم آزادراه‌ها و بزرگراه‌های آن هستند. پرند از طریق آزادراه تهران-ساوه به ابتدای تهران وصل می‌شود. فاصله زمانی آن ۳۰ دقیقه بیشتر نیست. شهر پرند به آزادراه غدیر، تهران-قم و بزرگراه فرودگاه هم نزدیک است.
 
مترو پرند از دیگر مواردی است که وقتی از امکانات شهری صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم به آن اشاره‌ای نداشته باشیم. مترو شهر پرند در آذرماه سال قبل افتتاح شد و به طول ۵۰ کیلومتر از ایستگاه شاهد، گلزار شهدا و حرم مطهر تا فرودگاه امام و شهر پرند ادامه پیدا می‌کند. خطوط اتوبوس و تاکسی برون‌شهری و درون‌شهری هم برای پرند راه‌اندازی شده است که دسترسی ساکنان را به نقاط مختلف آسان می‌کند.
 
بازار مسکن پرند چه ویژگی‌هایی دارد؟
پرند در ۳۵ کیلومتری غرب تهران قرار دارد، بنابراین آن‌هایی که از طبقه متوسط جامعه هستند و بودجه کمی برای خرید یا رهن و اجاره ملک دارند، اما ناچارند هر روز به تهران و کرج تردد داشته باشند، پرند را گزینه‌ای مناسب می‌دانند.
 
بازار مسکن پرند دارای مزایایی است که بسیاری را راغب به خرید یا اجاره آپارتمان می‌کند؛ قیمت مناسب اجاره و خرید ملک، سرمایه‌گذاری هدفمند، آب‌وهوای مطلوب و نوساز و مدرن بودن بافت شهر پرند از جمله این مزایا به حساب می‌آیند.
 
پرند دارای دسترسی‌ مناسب از طریق آزادراه و بزرگراه و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی است؛ این موارد هم در داغ شدن بازار مسکن پرند نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
 
بازار مسکن پرند هرچند ویژگی‌هایی دارد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای مستاجران تبدیل می‌کند، اما برخی نبود آسانسور در آپارتمان‌های سنددار، بادخیز بودن منطقه یا خلوتی شهر در مقایسه با کلان‌شهر‌ها را از جمله عواملی می‌دانند که ممکن است گروهی را مجاب کند که از خیر سکونت در این شهر بگذرند.
 
پرند دارای هفت فاز است که فاز‌های صفر تا سه دارای املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز هستند و فاز‌های چهار تا هفت املاک مسکن مهر را دربرمی‌گیرند.
 
قیمت آپارتمان در پرند چقدر است؟
قیمت آپارتمان در پرند بستگی به این دارد که قرار است در چه فازی ساکن شوید، اما همانطور که در بالا اشاره شد قیمت مناسب ملک از جمله مزایای بازار مسکن این شهر جدید است و بنابراین با بودجه زیر یک میلیارد تومان هم می‌توانید پرند را به‌عنوان محل زندگی خود انتخاب کنید.
 
قیمت آپارتمان در پرند برای واحد ۸۳ متری نوساز فاز صفر، متری ۴۷ میلیون تومان اعلام شده است، این یعنی بودجه شما برای خرید این واحد فول امکانات باید حدود سه میلیارد و ۹۰۰ هزار تومان باشد.
 
قیمت آپارتمان در پرند فاز یک، اگر آپارتمان ۹۰ متری و نوساز باشد، قیمت هر متر تا ۴۴ میلیون تومان هم می‌رسد. بودجه شما برای خرید این ملک باید چهار میلیارد تومان باشد.
 
قیمت آپارتمان در پرند فاز چهار، با متراژ ۸۳ متر، نوساز و دوخوابه دو میلیارد تومان آگهی شده است؛ یعنی متری ۲۴ میلیون و ۹۶ هزار تومان. اگر قصد خرید خانه در فاز پنج پرند را دارید، با بودجه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی می‌توانید صاحب یک آپارتمان ۸۲ متری، نوساز، دو خوابه و فول امکانات شوید.
 
آپارتمان ۱۰۰ متری در فاز شش پرند متری ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده که بهای کل آن را به یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان می‌رساند. البته یک آپارتمان ۹۰ متری در همین فاز که آگهی‌دهنده فهرستی از امکانات را برای آن برشمرده است، متری ۱۷ میلیون و ۳۳۳ هزار تومان می‌ارزد، یعنی برای خرید این واحد باید بودجه یک میلیارد و ۵۶۰ میلیونی داشته باشید.
 
اجاره آپارتمان در پرند چقدر آب می‌خورد؟
اجاره آپارتمان در پرند با پول پیش ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونی و اجاره ماهانه یک تا دو میلیونی امکانپذیر است. اجاره آپارتمان ۸۶ متری در فاز پنج پرند که سال ساخت آن به سال ۱۳۹۹ برمی‌گردد، به پول پیش ۱۰۰ میلیون تومانی و اجاره ماهانه پنج میلیون تومانی نیاز دارد.
 
اجاره آپارتمان در پرند فاز شش اگر ۹۰ متری و دوخوابه باشد، پول پیش آن به ۲۰۰ میلیون تومان می‌رسد و اجاره آن ماهی یک و نیم میلیون تومان است.
 
اجاره آپارتمان در پرند با متراژ ۹۵ متری در فاز سه، اگر فول امکانات هم باشد، به پول پیش ۳۰۰ میلیونی نیاز دارد. در ضمن، بابت اجاره این آپارتمان ماهانه پنج میلیون تومان به حساب صاحبخانه واریز کنید.

 

منبع: فرارو
کدخبر: ۵۶۰۷۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر