کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۳۷
تاریخ خبر:

مهدی طارمی به جمع افعی‌ها پیوست

مهدی طارمی به جمع افعی‌ها پیوست

پیام طارمی به هواداران اینتر چه بود؟

مهاجم ایرانی چند فصل اخیر پورتو به طور رسمی به قهرمان ایتالیا پیوست.

باشگاه اینتر امروز (شنبه) به طور رسمی اعلام کرد با قراردادی دو ساله با قابلیت تمدید برای سال سوم، مهدی طارمی را به‌عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است. مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان روز سه‌شنبه وارد شهر میلان شده بود و پس از انجام تشریفات اداری و پشت سر گذاشتن بخش پایانی تست‌های پزشکی در کمیته ملی المپیک ایتالیا، امروز با امضای قرارداد به صورت رسمی بازیکن جدید اینتر لقب گرفت. قرار است امروز اولین تمرین نراتروزی در پیش‌فصل زیرنظر سیمونه اینزاگی جهت آماده‌سازی برای فصل 25-2024 برگزار شود.

مهدی طارمی که پس از چهار فصل حضور موفق در پورتو به حضورش در این تیم پایان داد. او در این مدت در 182 بازی توانست آمار 91 گل زده و 56 پاس گل را از خود بر جای بگذارد و به‌عنوان سومین گلزن تاریخ این باشگاه پرتغالی از جمع آبی‌پوشان بندر پورتو جدا شد.

مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان جام اتحادیه و دو بار قهرمان سوپرجام این کشور شد.

طارمی پس از امضای قرارداد با اینتر خطاب به هواداران این تیم گفت: «سلام به هواداران اینتر. من مهدی طارمی هستم و منتظر شما در استادیوم سن‌سیرو هستم. باهم دستاوردهای زیادی خواهیم داشت.»

 

عکس | مهدی طارمی به اینتر پیوست

 

منبع: خبرآنلاین
کدخبر: ۵۶۲۷۳۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر