کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۵۲۸
تاریخ خبر:

تبعات پاسخ منفی ستاره جوان فوتبال ایران به تغییر تابعیت

تبعات پاسخ منفی ستاره جوان فوتبال ایران به تغییر تابعیت

این بازیکن علیرغم درخشش در تیمش، مجبور شد قراردادش را فسخ کند

یکی از بازیکنان جوان فوتبال ایران که در خارج از کشور توپ می‌زند، از یک سال قبل پیشنهادی مبنی بر تغییر تابعیت و پیوستن به تیم ملی یکی از کشورهای منطقه را دریافت کرد.

 

بعد از اینکه تلاش اولیه مسئولان فوتبال کشور مورد بحث برای جلب رضایت بازیکن ایرانی به نتیجه نرسید، مدیران ارشد ورزش آن کشور در جلسه‌ای که چهار ماه قبل با این بازیکن داشتند، رسما پیشنهاد تغییر تابعیت را به ملی پوش ایرانی ارائه کردند که البته زمزمه آن در فضای خبری فوتبال ایران هم منتشر شد.

 

پذیرش این پیشنهاد ضمن اینکه سود مالی کلانی را نصیب بازیکن ایرانی می‌کرد، باعث می‌شد جایگاه ویژه‌ای در تیم باشگاهی‌اش پیدا کند، اما بازیکن تصمیم گرفت که فوتبال ملی خود را در ایران دنبال کند و برای تیم ملی به میدان برود.

 

این تصمیم بزرگ، همانگونه که انتظار می‌رفت پیامدهایی را برای بازیکن ایرانی به دنبال داشت و او علی‌رغم اینکه فصل درخشانی در تیم باشگاهی‌اش سپری کرد و رابطه بسیار خوبی هم با مدیران باشگاهش داشت، سرانجام راهی جز جدایی و فسخ قرارداد پیش روی خود ندید.

 

در همین خصوص، چند باشگاه ایرانی و خارجی درخواست رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کردند تا او در مسیر یک تصمیم بزرگ نقل و انتقالاتی قرار بگیرد.

 

آخرین خبرها حاکی از آن است که یک باشگاه ایرانی و یک باشگاه اماراتی توانسته‌اند موافقت باشگاه فعلی بازیکن را جلب کنند و احتمالا طی امروز یا فردا تصمیم نهایی او گرفته خواهد شد.

 

تصمیم مهم این بازیکن گرچه ضرر سنگین مالی را متوجه وی کرده، اما تیم ملی ایران را برای سال‌های آینده صاحب یک مدافع بااستعداد و خوش آتیه می‌کند، بازیکنی که ارزش خاصی برای پیراهن تیم ملی قائل بوده و این تصمیم را با قلب و جان گرفته است.

 

توضیح هفت صبح: با توجه به توضیحات این رسانه به نظر می رسد امین حزباوی بازیکنی است چنین شرایطی برای او به وجود آمده و از السد قطر جدا شده است.

 

منبع: ورزش3
کدخبر: ۵۶۲۵۲۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر