کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۴۱۵
تاریخ خبر:

یک روز پرماجرا؛ چه شد که هفت صبح دیروز در ۸ صفحه منتشر شد؟

یک روز پرماجرا؛ چه شد که هفت صبح دیروز در ۸ صفحه منتشر شد؟

درباره مصائب برق و اینترنت و خصوصیات خانم شاکردوست و ارزش آقا کریم

هفت صبح|  یک:شنبه صبح در اولین روز بعد از انتخابات مواجه شدم با قطعی اینترنت خانگی. یکی از مسئولین صفحات روزنامه درگیر عمل چشم بود و می‌خواستم در خانه و قبل از روزنامه بخشی از کارهای معمول او را انجام دهم. نشد. فکر کردم از اینترنت موبایل به شکل هات‌اسپات روی اینترنت خانگی استفاده کنم اما اینترنت موبایلم تقریبا محو بود. گفتم خب زودتر می‌روم روزنامه و ان‌شاءالله آنجا اوضاع اینترنت بهتر است و کارهایم را جلو می‌اندازم.

 

در روزنامه برق بالکل قطع بود! شکل قطع برق در این منطقه به گونه‌ای است که بعد از هر قطعی برق و به فاصله چند دقیقه آنتن گوشی‌های موبایل هم محو می‌شوند. احتمالا آنتن تقویت کننده همراه اول با قطع برق از مدار خارج می‌شود. نیم‌ساعتی در گرمای طاقت فرسا دست روی دست گذاشتیم و کمی هم با دوستان درباره فوتبال حرف زدیم اما دلشوره کارهای عقب افتاده داشتم.

 

با شرکت برق تماس گرفتیم وعده ساعت چهار را داد. ساعت چهار شد و برق نیامد. گفتند معلوم نیست یک خرابی گسترده است. زنگ زدم خانه گفتند اینترنت وصل شده. شال و کلاه کردم به سمت خانه تا آنجا کارهایم را انجام دهم و به قولی دورکاری کنم. به خانه رسیدم گفتند بیست دقیقه‌ای است که برق قطع شده! در ترافیک ساعت 5 مسافت طولانی خانه به محل کار را دوباره طی کردم. هوا کم کم داشت تاریک می‌شد.

 

ساعت شش و نیم از خانه زنگ زدند که اینجا دیگر بهشت برین است چرا که به شکل عجیبی هم برق هست و هم اینترنت! پس برای دومین بار رفتم سمت خانه. یک ساعتی در خانه کار کردم که بچه‌های روزنامه زنگ زدند و گفتند برق کل منطقه آمده به جز کوچه ما چرا که یک اشکال اتصالی وجود دارد!

 

ساعت بیست دقیقه به 9 گفتند برق وصل شده. فایل‌هایی را که آماده کرده بودم را برای خودم تلگرام کردم و راه افتادم به سمت روزنامه. ساعت هشت و نیم شب بود. برق آمده بود و اینترنت هم آمده بود اما سرور روزنامه به خاطر شوک قطع برق در کما بود و... این داستان اولین روز بعد از انتخابات بود. خیلی خوش گذشت!

 

دو: خانم شاکردوست بازیگر هستند. در فیلم‌های متعددی بازی کرده‌اند، ‌سعی کرده‌اند خودشان را وقف کارشان کنند و از اظهارنظرهای حاشیه‌ای هم خودشان را دور کرده‌اند. بازیگر بسیار خوبی هم هستند. حالا به صرف یکی دوتا استوری، باید کار به پلیس فتا و احضار بکشد؟ ‌این منطقی است؟

 

می‌دانم که معاونت سینمایی و مسئول نظارت و ارزشیابی سینما چه چهره‌های پای کاری هستند و ملاحظات را درک می‌کنند. به دوستان پلیس فتا توضیح دهند که طرف یک ستاره  محبوب سینماست. دیگر طبیعی است که با در نظر گرفتن قوانین یکی دوتا فیلم هم از فعالیت‌های خود بگذارد. چه انتظاری دارید؟ دیگر این قدر سختگیری صورت خوبی ندارد. 

 

سه:  خداداد عزیزی در برنامه اختصاصی فوتبال اروپا، برای همبازی‌اش کریم باقری سنگ تمام گذاشت. او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران خواند و از قدرت او یاد کرد که به عنوان هافبک دفاعی به سرعت خودش را به محوطه جریمه حریف می‌رساند و همیشه برای  گلزنی آماده بود.

 

یاد گل اول ایران به استرالیا افتادم و حضور کریم روی شش قدم استرالیا آن هم در جریان بازی و ضربه‌ای که روی پاس خداداد و جلوتر از علی دایی زد و بازی دو بر یک شد...خداداد به خوبی توانست ارزش کریم را برای  ما زنده کند. خداداد که می‌تواند این قدر دقیق و قشنگ حرف بزند چرا برخی اوقات در میدان جواد خیابانی انرژی خود را تباه می‌کند؟ 

 

کدخبر: ۵۶۲۴۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر