کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۸۱۳
تاریخ خبر:

سوژه هفته، جدایی| آن عشق و ازدواج مضحک در شانزده سالگی...

سوژه هفته، جدایی| آن عشق و ازدواج مضحک در شانزده سالگی...

درباره قصه ازدواج و جدایی فروغ فرخزاد - پرویز شاپور و چند زوج مشهور ایرانی و خارجی دیگر

هفت صبح| واقعا نوشتن درباره زندگی شخصی آدم‌ها و سرک کشیدن در مسائل پنهان‌شان سوژه چندان جذابی نیست. اما از یک سمت دیگر هم به ماجرا نگاه کنید. وقتی مشهور هستید و کل زندگی‌تان را آدم‌ها می‌دانند، خب مردم هم دنبال اخبار زندگی شخصی شما هستند. وقتی همایون شجریان ساعت 6 صبح استوری می‌گذارد که خسته شد صبر ما! خب معلوم است جماعتی هم کنجکاو می‌شوند که داستان چیست.

 

به‌عنوان کسی که خودش تجربه جدایی دارد و اتفاقا از آن دسته آدم‌ها بود که عکس سفر و مهمانی و خنده و شادی را در پیج شخصی خودش می‌گذاشت، طبعا روزی که جدا شد آدم‌ها و اطرافیان از او می‌پرسند پس چه شد؟ داستان چه بود؟! فضول هستند؟ خیر، کنجکاوند. همیشه جزئیات برای آدم‌ها جذاب است. بگذریم.

 

اما درباره جدایی‌های جنجالی که به‌نظرم اصحاب سینما سردمدار آن هستند؛ جنجالی‌ترین جدایی برای من، جدایی فروغ فرخزاد شاعر و پرویز شاپور کاریکلماتوریست معروف است. داستان عشق و جدایی.

 

فروغ سال 1329 با پرویز شاپور پسرخاله مادرش، با عشق ازدواج کرد و سال 1334 بعد از 5 سال زندگی با وجود کامیار پسرش، طلاق گرفت. نامه‌های عاشقانه فروغ قبل از ازدواجش به پرویز موجود است که اتفاقا با همت عمران صلاحی و کامیار شاپور چاپ شد. حتی پس از جدایی هم پرویز از فروغ حمایت می‌کرد و تا آخر عمر هرگز نه از آن جدایی حرفی زد و نه دیگر ازدواج کرد.

 

این جدایی در زمان خود، هیاهوی بسیار داشت؛ فروغ و پرویز که به‌رغم مخالفت خانواده‌ها با هم ازدواج کرده و به سرانجام نمی‌رسند. پرویز که نگذاشت فروغ بعد از جدایی، کامیار را ببیند و... بعدها فروغ در نامه‌ای به شاهی (ابراهیم گلستان) نوشت: «و خیلی کمتر از آنچه که در بیست و هفت سالگی باید بدانم می‌دانم. شاید علتش این است که هرگز زندگی روشنی نداشته‌ام. آن عشق و ازدواج مضحک در شانزده سالگی پایه‌های زندگی آینده مرا متزلزل کرد.» می‌گویند این جدایی تا آخر عمر فروغ را رنج می‌داد.

 

جدایی آزاده نامداری و فرزاد حسنی

 

ماجرای جدایی این دو مجری تلویزیون هم در زمان خودش جنجال بسیاری داشت. آزاده نامداری مجری مدل جدید تلویزیون که طرفداران زیادی داشت، در سال 1392 با فرزاد حسنی که او هم اسم و رسمی در مجری‌گری و مصاحبه با سردار رادان داشت؛ ازدواج کرد. در کنسرت فرزاد فرزین اولین‌بار این دو نفر این ماجرا را اعلام کردند. سید‌حسن خمینی هم خطبه عقدشان را خواند اما به یک سال نکشید که جدا شدند و این جدایی جنجال‌های زیادی به همراه داشت. از عکسی که نامداری منتشر کرد با چشم کبود تا نامه‌ای که فرزاد حسنی در فضای رسانه منتشر کرد. اگرچه که نامداری بعد از آن مجدد ازدواج کرد و صاحب یک فرزند شد اما عمرش کفاف نداد و با خوردن قرص‌های زیاد جانش را از دست داد. طلاق این زوج، جنجال‌های فراوانی در آن سال داشت.

 

جانی دپ و یک پرونده باز

 

جدایی جانی دپ و امبر هرد هم در نوع خود عجیب و پرسروصدا بود. جلسات دادگاه که همه به صورت آنلاین دنبال می‌کردند. دپ و امبر هرد بازیگرانی هستند که از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ ازدواج کردند. تا اینکه امبرهرد، دپ را به خشونت خانگی متهم کرد. شکایت‌ها آغاز شد. دادگاه‌ها توسط هواداران و طرفداران دنبال می‌شد و در همین ایران هم بیشترین لایک‌ها در آن زمان مربوط به دادگاه‌های این دو نفر بود. اگرچه همیشه اکت‌های عاشقانه آنها را شاهد بودیم اما این بار شاهد پروسه عجیب و پر سروصدای طلاق‌شان بودیم. دپ از پروژه‌ها کنار گذاشته شده بود تا اینکه دادگاه به نفع او و دریافت خسارت رای داد. این طلاق هم خیلی حواشی و سروصدا داشت.

 

اگر بخواهیم زندگی افراد مشهور را جست‌وجو کنیم از این جدایی‌های جنجالی کم نداریم مانند به‌هم خوردن نامزدی بهروز وثوقی و پوری بنایی و ازدواج بهروز با گوگوش. که اتفاقا این اتفاق در صدر اخبار رسانه‌های آن وقت بود و هنوز هم کلیک می‌خورد. اما بهترین کار این است سرمان به کار خودمان باشد و بدانیم سلبریتی‌ها زندگی و جدایی‌شان با ما فرق دارد و همه چیز زندگی‌شان همیشه چنان در بوق و کرنا‌ست که خسته شود صبر آنها...!

 

 

کدخبر: ۵۵۸۸۱۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر