کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۲۷۵
تاریخ خبر:

قیمت دلار و سکه این هفته چقدر تغییر کرد؟

ظهر امروز پنجشنبه ۱۶اردیبهشت ۱۴۰۰ قیمت دلار به ۲۱هزار و ۷۵۰تومان رسید. بله! روند تغییر قیمت دلار معکوس شده چون مثلا دیروز در معاملات فردایی (چیزی که بین دلال‌ها جریان دارد) شاهد ثبت عدد ۲۰هزار و ۴۴۰تومان به‌عنوان کف قیمت بودیم. امروز صبح هم دلار کار را با قیمت ۲۰هزار و ۹۵۰تومان شروع کرده و بعد بالا آمده اما این اتفاق چندان مهم نیست چون به‌طور معمول پنجشنبه‌ها دور دور دلال‌ها و افزایش قیمت است.

پس با همین عدد ۲۱هزار و ۷۵۰تومان پایان هفته را اعلام می‌کنیم و منتظر روز شنبه می‌مانیم. جایی که انتشار خبرهای سیاسی تعیین کننده وضعیت خواهد بود. یادتان باشد قیمت دلار در ابتدای همین هفته ۲۳هزار و ۴۰۰تومان بود.

امروز پنجشنبه ۱۶اردیبهشت همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی ۹میلیون و ۵۵۰هزار تومان،‌ قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۱۵۰هزار تومان و قیمت ربع سکه سه میلیون و ۳۰۰هزار تومان بود.

اول هفته سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۹ میلیون و ۷۰۰هزار تومان، نیم‌سکه پنج میلیون و ۵۰۰هزار تومان و ربع‌سکه سه میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت داشتند و هر گرم طلا ۱۸عیار هم ۹۷۴هزار و ۱۹۰تومان فروخته می‌شد در حالی که امروز هر گرم طلا ۱۸عیار به ۹۴۳هزار تومان رسیده است.

کدخبر: ۳۸۸۲۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560755795

    مگر پایین وبالا رفتن دلار در ایران قرار و قاعده ای دارد که باعث خوشحالی شود با یک عطسه بزی بالا می رود با یک سرفه م یشی پایین می آید .