کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۴۶۰
تاریخ خبر:

شگرد جدید نانوایی‌‌ها برای گرانفروشی نان

این روزها برخی نانوایی‌ها با ترفند جدید قیمت نان را افزایش می‌دهند.

فارس می‌نویسد: بعضی نانوایی‌ها نان کنجدی را گران تر کرده‌اند و برخی افراد که به خاطره کیفیت بخشی به نان مصرفی ، نان کنجدی درخواست می‌کنند، مجبور هستند قیمت‌های دوبرابری بپردازند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ما از منطقه ۱۹ تهران نانوایی‌های سنگک فروشی که پیش تر نان سنگک ۳ هزار تومانی را با اضافه کردن کنجد به ۵۰۰۰ تومان و هفت هزار تومان می‌دادند، اکنون قیمت‌ها را به ۷ و ۱۰ هزار تومان افزایش داده‌اند.

یک خریدار نان در صف نانوایی گفت: این شیوه جدید نانوایی‌ها برای افزایش قیمت است، در حالی که هیچ اطلاعیه هم در نانوایی نصب نکرده‌اند تا مردم قبلاً از قیمتی که افزایش داده‌اند باخبر شوند.

نانوا هم درباره علت گران کردن نان کنجدی گفت: پیش از این هر کیلو کنجد را ۷۰ هزار تومان خریداری می‌کردیم، اما اکنون به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است، بنابراین فروش به قیمت قبلی برای ما صرفه‌ای ندارد.

این افزایش قیمت ها به صورت خودسرانه و توسط برخی نانوایی‌ها انجام شده و هیچ گونه مجوز افزایش قیمت از سوی ستاد تنظیم بازار صادر نشده است

۲۰ اردیبهشت ماه دولت اصلاح یارانه ها را کلید زد و برای چهار قلم کالای اساسی روغن، مرغ، تخم مرغ و لبنیات که متاثر از نهاده وارداتی بودند، قیمت‌های جدیدی تصویب شد، هنوز اصلاح یارانه نان سنتی انجام نشده است و آنها باید به قیمت های قبلی بفروشند، اما نانوایی‌های سنتی می‌گویند قیمت‌های فعلی برای آنها به صرفه نیست.

کدخبر: ۴۵۸۴۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • mohammad.s.f.n

    تو تلویزیون دارند هر روز یه نانوایی رو پ لمپ میکنند. نمیشه بریم تو تلویزیون زندگی کنیم؟ مردمش خیلی خوب و راحت دارند زندگی میکنند?

  • porfosor

    کنجد قبلا گرونی ها کیلوی ۵۵ خریده بود بع د ماه رمضان و با شروع گرانی ها 80یا90 خ ریدم یک توصیه خودتون کنجد بخرین بدین رو نان بریزند کاری که ما می کنیم پولی هم ب ابت این کار نانوایی ها نمی گیرین .30تومن کنجد هم بخرن خوبه مقدارش امتحان کنین .توجه کنین یک نانوایی بهم گفت کنجد زیاد نگه داریم ممکنه کفک بزنه حتی ۱ دانه هم کفک زده باشه کلا تلخ می کند

  • _user_1561007615

    رضا خان نانوا انداخت تو‌ تنور

  • _user_1560694797

    والا نون ساده رو هم پنج و شش هزار تومان میدن…. نانوایی ها در اسنپ فود رو ببینید