کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۲۳۸
تاریخ خبر:

سقوط آزاد قیمت دلار در بازار

قیمت دلار حالا رکوردشکنی خود را پی در پی ادامه می‌دهد و از ۳۲ هزار و ۲۰۰ تومان در روز یکشنبه به کمتر از ۲۹ هزار تومان در ظهر امروز رسیده است.

در بازار دیروز ۲۸مهر ماه با سه درصد کاهش به ۳۰هزار و ۱۰۰تومان رسید. در صرافی ملی نیز دیروز پنج مرتبه قیمت دلار تغییر کرد و در نهایت با حفظ روند نزولی قیمت، بهای دلار به رقم ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان رسید. امروز اما قیمت دلار به ۲۸ هزار و ۹۸۰ تومان هم رسید.

نکته مهم اینجاست که صرافی‌های بانکی دلار را به قیمت ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان خریداری می‌کنند و این بدان معناست که سیگنال کاهشی نرخ ارز هنوز ادامه دارد.صرافان در جواب این پرسش که چه اتفاقی زمینه را برای کاهش نرخ ارز مهیا کرده است؟ میگویند:عرضه ارز در بازار افزایش یافته و همان قدر که فروشنده در بازار زیاد است، خریدار هم زیاد است و دلار ۲۸ هزار تومانی خریدار بالایی دارد.

به نظر می‌رسد به همین دلیل از عصر روز گذشته به تدریج فروش برخی از دلارها در فضای مجازی و یا در برخی از مکان‌های خاص که معمولا این طور مواقع شلوغ می‌شوند آغاز شده است.

عصر روز گذشته ‌رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: انشاء‌الله نرخ ارز نیز کنترل می‌شود و شرایط بازار در خصوص نرخ ارز مثبت‌تر شده است و نکته دیگر اینکه عرضه ارز در سامانه نیما بسیار بهتر شده است.

کدخبر: ۳۵۵۲۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Badsector

    سقوط آزاذ؟؟؟؟ دلار نباید باللتر از ۴ هزا ذ تومن باشه

  • rezanice682

    وقتی دلار بشه ۱۲۰۰ تومن اونوقت که امده پ ایین