کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۳۳۳
تاریخ خبر:

جزییات بسته تخفیفی روز پدر و هدیه ویژه دهه فجر برای مشترکان ایرانسل

ایرانسل، به‌مناسبت روز پدر و رسیدن دهه فجر به مشترکان خود هدیه ویژه می‌دهد.

اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ایرانسلی را با تخفیف به مشترکان خود ارائه کرده است. این بسته ترکیبی که شامل پنج گیگابایت اینترنت و پنج ساعت مکالمه درون‌شبکه (ایرانسلی) با اعتبار ۱۰ روز از زمان فعالسازی است، قابل خرید و فعالسازی برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل است. بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه روز پدر، تا روز شنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۱، با قیمت تخفیفی ۲۰ هزار تومان، از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۵* یا مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، قابل خرید و فعالسازی است. لازم به ذکر است از جهت تعداد دفعات خرید و فعالسازی این بسته، تا ساعت ۲۴ شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱، محدودیتی وجود ندارد.

ایرانسل همچنین به مناسبت چهل‌ و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، هدایای ویژه‌ای، شامل بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی و مکالمه هدیه ایرانسلی را برای مشترکان خود در نظر گرفته است.

هدیه شگفت‌انگیز ۴۴ گیگابایتی

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، می‌توانند با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز در سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۴۴ گیگابایتی، امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۴۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی روزهای دهه فجر، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

هدیه مکالمه ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقه ادامه آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، به مناسبت دهه فجر، قابل فعال‌سازی و استفاده است و تا پایان روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، اعتبار دارد. مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

کدخبر: ۵۰۲۳۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر