کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۲۹۶۵۸
تاریخ خبر:

جریمه ۲۶ میلیونی برای احتکار و گران فروشی پوشک!

رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات در برنامه تیتر امشب شبکه خبر در خصوص افزایش مجدد قیمت لبنیات با وجود مجوز افزایش ۳۲ درصدی ماه گذشته، گفت:در گزارشاتی که ما داشتیم متاسفانه این افزایش قیمت در سطح عرضه اتفاق افتاده در حالیکه هیچ گونه مجوز افزایش قیمت مجدد بعد از افزایش ۳۲ درصدی وجود نداشته و این امر تخلف است.

وی ادامه داد:این تخلف از سوی یکی از شرکت های لبنی صورت گرفته که چند ماه پیش هم ۳ و نیم میلیارد تومان در همین خصوص جریمه شده است.

رایگانی تصریح کرد:در این ارتباط برای ۲ شرکت معروف لبنی پرونده تشکیل شده است .مجوزی برای افزایش قیمت صادر نشده و قطعا به عنوان گران فروشی محسوب شده و حکم آن طی چند هفته آینده اعلام می شود.

رایگانی اظهار داشت:در خصوص پوشک ۵ پرونده قاچاق تشکیل شد که در مجموع ۱۰ میلیون تومان جریمه شدند و ۵۶ پرونده در زمینه گران فروشی و احتکار تشکیل شد که برای آن ۲۶ میلیون تومان حکم داده شده است این حکم برای تخلف چند میلیاردی که در این حوزه صورت گرفته به هیچ وجه بازدارنده نیست و باید قانون در مجلس اصلاح شود.

سخنگوی سازمان تعزیرات خبر داد: با مختومه شدن پرونده تخلف احتکار پوشک یک شرکت ، عرضه ۲ میلیون بسته پوشک احتکار شده در استان البرز از پس فردا شروع می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کدخبر: ۲۲۹۶۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر