کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۱۸
تاریخ خبر:

روزنامه خوانی در شصت سال پیش- ۴۴ | اصغرآقا‌، زرنگ دوران

روزنامه خوانی در شصت سال پیش- 44 | اصغرآقا‌، زرنگ دوران

ادامه غائله جنایت روی سد دز، دستگیری رستمعلی قهرمانی راننده تاکسی حین تجاوز به مسافر چادری و...

هفت صبح| 23 تیرماه 1343. از همان سال‌ها فاش نشدن سوالات کنکور دغدغه بزرگی بوده. کیهان تیتر زده که سوالات کنکور در یک چاپخانه مخفی چاپ شده است. عکسی هم کار شده از اردویی که برای رانندگان و کارگران شرکت واحد در منظریه برقرار شده است. صفحات را ورق می‌زنم  به دنبال سوژه‌ای که برای امروز ما هم جالب باشد. در صفحه هفت گزارشی نوشته شده درباره حفاری‌های غیرمجاز برای اشیای تاریخی در گرمی آذربایجان و این که سر یک مجسمه سوفالی قوچ به مبلغ 3800 تومان فروخته شده است.

 

در خبری کوتاه هم ذکر شده که کارگران کارخانه زاینده رود اصفهان در اعتراض به تعطیلی این کارخانه اعتصاب کرده‌اند. امیر احتشام‌زاده قهرمان مسابقات پینگ‌پونگ در سوئیس شده و پیشنهاد باشگاه اکیپ هارلم  برای عقد قرارداد 30 هزار دلاری را رد کرده است چرا که گفته می‌خواهم به ایران بازگردم. هوای دزفول امروز صبح به 53 درجه رسیده است.

 

در ادامه غائله جنایت روی سد دز که شماره قبل برایتان نقل کردم این بار خواهر مهندس ویلسن پورصیادی به دفتر کیهان آمده و گفته که این داستان‌ها را قبول ندارم و برادرم قربانی یک  نقشه جنایت دقیق شده است. اما داستان عجیب‌تر این‌جاست که مردی به نام اصغر سالم بر اثر سرطان خون می‌میرد و در مجلس ختمش دو خواهر متوجه می‌شوند که سیزده سال به شکل همزمان همسر اصغرآقا بوده‌اند بدون آنکه از حضور دیگری خبر داشته باشند.

 

اصغر سالم چهارده سال پیش با فاطمه ازدواج می‌کند اما پنهانی به خواهر کوچک او یعنی زهرا (که رابطه خصمانه‌ای هم با فاطمه داشته) عشق می‌ورزد و بعد در سفری که زهرا به مشهد داشته او هم خودش را می‌رساند و به دروغ به او می‌گوید که از فاطمه طلاق گرفته و همان جا زهرا را در محضری دورافتاده عقد می‌کند و برای او در رستم‌آباد تهران خانه‌ای مهیا می‌کند و سیزده سال به شکل مخفیانه (و البته غیرقانونی) شوهر هر دو خواهر بوده است تا این که در مرگش دو خواهر به ماجرا پی می‌برند!   

 

اصغر آقا از فاطمه دو فرزند و از زهرا 5 فرزند دارد و هردو گروه خواستار دریافت ارثیه  شده‌اند و دعوا بالا گرفته است. آقای نصرالله پیکان هم از متخصصین بیمارستان مهر برای عمل جراحی شکم او و نجات دادن جانش تشکر کرده است. کاباره شکوفه نو هم آگهی داده و از برنامه‌های جدیدش گفته. از جمله کنسرت ویگن و حضور سمر و قمر دو دخترخانم متخصص حرکات موزون از لبنان و آدم‌های دیگر. دو قلو از چهارقلوهای والدین کهنسال اردبیلی هم فوت کردند. خبرش را در هفته پیش ذکر کرده بودیم. 

 

‌ 24 تیرماه 1343 . خبر مهم مربوط به شوروی است. برژنف به دبیرکلی حزب کمونیست شوروی رسیده است . پلیس هم اعلام کرده که به شدت با رانندگان مست مقابله خواهد شد. مرد 25 ساله‌ای در کرمانشاه مورد عمل جراحی قرار گرفته و یک رحم و دو تخمدان از بدن او خارج کرده‌اند و خبرنگار کیهان اصرار دارد که او یک مرد کامل بوده است.

 

رستمعلی قهرمانی راننده تاکسی که مسافری چادری  به نام افسر را به تپه‌های ونک برده تا به زور به او تجاوز کند توسط پلیس دستگیر شده است. ایران اعلام کرده که در هند پالایشگاه می‌سازد و بالاخره پس از اکران فیلم‌های مشهوری مثل شکوه علفزار و وست ساید استوری و یوزپلنگ، ‌قرار است به زودی فیلم ریوبراوو هم اکران شود و آگهی‌اش در صفحه یازده درج شده. فعلا فقط در یک سینما: ‌سینما تاج. عاشقان سینمای کلاسیک چه روزگار خوشی داشته‌اند. 

 

 

کدخبر: ۵۶۲۷۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر