کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۴۰۱
تاریخ خبر:

اولین مرسدس بنز G۶۳ پیکاپ در خیابان‌های تهران

اولین مرسدس بنز G63 پیکاپ در خیابان‌های تهران

عبور و مرور ‌‌پلاک موقت‌ها در پایتخت‌ و این بار بنز 60 میلیارد تومانی!

هفت صبح| اولین مرسدس بنز G۶۳ پیکاپ وارد شده به کشور نام کامل آن Brabus ۸۰۰ Adventure XLP دارد.این ماشین گران‌قیمت‌ترین G کلاس وارد شده به ایران است، قیمت پایه این خودرو بیش از 550 هزار دلار است و جزو خودروهای لیمیدت ادیشن یا تولید محدود دنیا محسوب می‌شود.این ماشین توسط تیونر برابوس تیون شده ‌ و به همین دلیل از نظر فنی و ظاهری تفاوت‌های زیادتری با بقیه مدل‌های پیکاپ جی کلاس دارد. داخل کابین هم تماماً از چرم نارنجی استفاده شده است. سیستم اگزوز هم ساخت برابوس است البته با کنترل صدا از داخل کابین و وزن این شاسی‌بلند غول‌پیکر 3690 کیلوگرم است.

مرسدسG63 برابوس

مشخصات خودرو

این خودرو از کشور امارات به صورت گذرموقت وارد ایران شده ‌ و موتور 8 سیلندر تویین توربوشارژ 4  لیتری دارد که 800 اسب بخار قدرت و 1000 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.این خودرو شتاب صفر تا صد 4/8 ثانیه دارد و حداکثر سرعتش 210 کیلومت برساعت است. میانگین مصرف سوخت به‌صورت میانگین با این موتور 14/5 لیتر در هر 100 کیلومتر است.از ویژگی‌های این ماشین نسبت به نسخه‌های استاندارد G63 می‌توان به زیربندی جدید و رینگ و لاستیک‌های 22 اینچی اشاره کرد. رینگ‌های این ماشین Brabus Monoblock HD و تایرهایش نیز برند پیرلی است.

مرسدس G63 برابوس

مشخصات مرسدس G63 برابوس 6 چرخ

مدل XLP 800 6×6 ادونچر از قدرتی برابر با 800 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتن‌متر بهره می‌برد که به‌واسطه آن می‌تواند ظرف مدت 5/8 ثانیه از صفر به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. گفتنی است مرسدس بنز AMG G 63 در مدل استاندارد با پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوشارژ قدرتی برابر با 577 اسب بخار و گشتاور 85 نیوتن‌متر را ارائه می‌دهد.

 

 ظاهر مرسدس G کلاس پیکاپ برابوس

برابوس کار راحتی در تولید این پیکاپ نداشته. در واقع این پیکاپ یک AMG G63 بدون سقف در قسمت عقب نیست. بلکه برابوس برای تولید این خودرو مجبور شده شاسی G کلاس را کشیده‌تر کند و به همین ترتیب فاصله بین دو محور این پیکاپ نسبت به مرسدس بنز جی کلاس 50 سانتی‌متر افزایش یافته است.

مرسدس G63 برابو

همچنین یک حوض بار استیل جدید با در صندوق فیبر کربنی برای این خودرو طراحی شده که کاملا با جی کلاس استاندارد متفاوت است. مرسدس G کلاس برابوس Adventure به معنای واقعی یک پیکاپ لوکس است. تقریبا هر قسمتی از کابین را که مشاهده کنید، با چرم تودوزی شده یا اینکه دارای تریم فیبر کربنی است.

 

کدخبر: ۵۶۵۴۰۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر