کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۴۷۹۵
تاریخ خبر:

ایرانی خوش‌شانسی که در لاتاری امارات ۸۰۰ میلیون تومان برنده شد

ایرانی خوش‌شانسی که در لاتاری امارات ۸۰۰ میلیون تومان برنده شد

درباره‌ شرمین صابرحسینی که برنده 50هزار درهم امارات شد

هفت صبح| روز گذشته یک خانم ایرانی به نام شرمین صابرحسینی از اقبال خوبش، بعد از اولین ثبت نام در یک قرعه‌کشی، برنده 50هزار درهم امارات شد؛ به عبارتی 800 میلیون تومان. با این حال خانم صابرحسینی خوش‌شانس‌ترین ایرانی ساکن امارات نیست. شرمین صابرحسینی که یک معمار اهل تهران است، چند ماه پیش برای راه‌اندازی شرکت خود به دوبی نقل مکان کرد.

 

او از یک تبلیغ اینستاگرامی متوجه شد یک لاتاری بزرگ در امارات به نام بیگ‌تیکت وجود دارد که بزرگترین جایزه‌اش 15 میلیون درهم امارات است. وسوسه به دست آوردن این مقدار پول آن هم درست بعد از مهاجرت به یکی از گران‌ترین شهرهای جهان، باعث شد شرمین اولین بلیت بخت‌آزمایی خود را بخرد.

 

این معمار ایرانی در این باره گفته است:« یک شب در حال بررسی اینستاگرام بودم که آگهی بیگ‌تیکت را دیدم که ۱۵ میلیون درهم جایزه می‌دهد. با خودم فکر کردم این دقیقاً همان مقداری است که برای راه‌اندازی کسب و کارم به آن نیاز دارم. کلیک کردم و اولین بلیتم را خریدم. روز بعد، از بیگ‌تیکت با من تماس گرفتند و خبر برنده شدنم را به من دادند. ابتدا باور نکردم، اما بعد وب‌سایت را چک کردم و اسمم را دیدم.از بردم بسیار خوشحالم.»

 

برنامه او این است که این پول نقد را خرج مخارج زندگی‌اش در دوبی و کسب و کارش بکند. همچنین قصد بی‌خیال شدن هم ندارد و می‌خواهد شانس خود را برای جایزه بزرگ 15 میلیون درهمی یا بهتر است بگوییم 240 میلیارد تومانی امتحان کند. او در ادامه مصاحبه با خلیج تایمز گفته است: «توصیه من به همه این است: تنها چیزی که نیاز دارید این است که به شانس خود ایمان داشته باشید!»

 

شرمین صابرحسینی 11 سال است که در یک کسب و کار خانوادگی، یکی از اعضای هیات مدیره یک شرکت ساخت و ساز است و حالا به نظر می‌رسد برای گسترش این شرکت به امارات مهاجرت کرده است. او علاوه بر مدیریت، به واسطه تحصیلاتش در رشته معماری و طراحی داخلی در دانشگاه هنر، به عنوان معمار و طراح در این شرکت فعالیت می‌کند. 

 

بیگ تیکت قدیمی‌ترین و بزرگترین قرعه‌کشی یا لاتاری امارات است که مقیمان امارات بلیت‌هایش را هم آنلاین و هم از فرودگاه ابوظبی می‌توانند خریداری کنند. علاوه بر جایزه بزرگ 15 میلیون درهمی و جایزه‌های روزانه 50هزار درهمی، 100هزار درهم پول نقد به همراه یک ماشین رنجروور جدید به قیمت 325هزار درهم امارات هم بین جایزه‌های این لاتاری وجود دارد.  

 

کدخبر: ۵۶۴۷۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر