کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۵۰۰۹
تاریخ خبر:

افسانه دو برادر| درباره میلاد و مهرداد محمدی و پلیس شهربابک و روی جلد همشهری

افسانه دو برادر| درباره میلاد و مهرداد محمدی و پلیس شهربابک و روی جلد همشهری

سهم پلیس از کشف محموله ‌۳۲ میلیاردی کوکائین و شوخی‌های ملیح مورایس و همسر جوانش در برنامه فوتبال 360

هفت صبح| یک: ‌در مورد هوای نسبتا قابل تحمل این دو سه روز گذشته تهران بی‌خود به خودتان امیدواری ندهید. از قرار از پنجشنبه تا شنبه موج هوای گرم باز خواهد گشت اما نه به گرمای مردادماه. 

 

دو: پرسپولیس در با خرید میلاد محمدی به تعادل رسید و اگر علی قلی زاده هم انتقالش حتمی شود آن وقت پرسپولیس می‌تواند با استقلال و تراکتور و سپاهان رقابت گرمی را به نمایش بگذارند. در واقع اسکاد پرسپولیس آن قدر قوی شده که از آنها انتظار درخشش در لیگ نخبگان آسیا را داشته باشیم. مشکل تیم البته سن و سال بالای بازیکن‌هاست که خب برای یک فصل آن قدر نقیصه مهمی محسوب نمی‌شود.

 

استقلال هم باید خودش را از نارفیقی‌ها و افشاگری‌های نابهنگام هاشمی‌نسب و آتیلا حجازی رها کند تا در آسیا بدرخشد. عجیب آنکه در ادامه دومینوی زمین‌های فوتبال که دیروز در همین صفحه نوشتیم، مهدی تاج خبر داده که آستان قدس رضوی به عنوان مالک ورزشگاه ثامن تقاضای مبلغ غیرمنتظره‌ای پول برای اجازه بازی در این ورزشگاه از سازمان لیگ کرده است.

 

در ادامه عجایب فوتبال ایران، انزونزی بازیکن درشت هیکل فرانسوی و همسر برازنده‌اش به اصفهان رفتند و به سپاهان پیوستند و مورایس همراه با همسر جوان ایرانی‌اش در برنامه عادل فردوسی‌پور ظاهر شد و شوخی‌های ملیحی با مسئله بادمجان انجام داد که نشان از سرعتش در تطابق فرهنگی می‌دهد. 

 

این را هم بگوییم که حضور برادران محمدی در استقلال و پرسپولیس و پست کاملا متضادشان (گوش راست و دفاع چپ) می‌تواند به یکی از قصه‌های دربی تهران بدل شود. دو برادر بامزه و سختکوش  31 ساله که بچه محله فلاح تهران هستند.

 

سه: این خبر هم جالب بود که از کانال تلگرامی مکث انتخاب کردیم: پلیس شهربابک می‌گوید از یک نفر هشت کیلو کوکایین گرفته است. اگر راست باشد شب رویایی برای نیروی انتظامی این شهر رقم خورده. هر گرم کوکایین در تهران در پاییز سال پیش ۴ میلیون بوده و ارزش محموله حداقل ۳۲ میلیارد تومان است. در شرایطی که آیین‌نامه حق‌الکشف مواد مخدر قدیمی است نمی‌توان گفت سهم پلیس چقدر خواهد شد ولی ....

 

چهار: روی جلد روزنامه همشهری و عکس بزرگ و بی‌روتوش مبینا نعمت‌زاده و مهروز ساعی نشان از یک درک درست غیرمنتظره نسبت به شرایط جامعه داشت. همان درکی که پزشکیان را به ارائه کابینه وفاق ملی متقاعد کرد  و حالا نشانه‌هایش را در این تصویر بزرگ روزنامه همشهری و در رسانه‌ای متعلق به اردوگاه روبه‌رو هم رویت می‌کنیم.

 

بیایید در چارچوب‌های قانون، ‌شکاف‌های اجتماعی و عقیدتی را تا آنجا که ممکن است کم کنیم. شکاف‌هایی که این ظرفیت را دارند که  انسجام کشور را هدف قرار دهند. هرچند رسانه‌هایی هستند که هنوز زبان پر از نیش و کنایه‌شان را نسبت به هراتفاقی که در چارچوب‌های عقیدتی‌شان نباشد نشانه می‌روند و آماده هستند که به نفع طبقه مورد علاقه‌شان همه گرایش‌ها و نگاه‌های دیگر ا تخطئه کنند.

 

کدخبر: ۵۶۵۰۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر