کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۴۲۵
تاریخ خبر:

به خواسته‌های مردم احترام بگذاریم| درباره انتخابات و طرح نور و پرسپولیس و المپیک

به خواسته‌های مردم احترام بگذاریم| درباره انتخابات و طرح نور و پرسپولیس و المپیک

طراوت و سرزندگی را به فضای سیاسی کشور بازگردانید

هفت صبح| یک:‌حر‌ف‌های یک مقام انتظامی کشور  شاید به نوعی ادامه حرف‌های آن سردار مشهور است که به شکل ضمنی مقام ریاست‌جمهوری را به عنوان یک مسئولیت درجه دو در نظر می‌گیرند که توانی برای  انجام تغییرات مورد علاقه طرفداران و رای دهندگان البته در چارچوب‌های قانون اساسی ندارد. و خب این اشتباه است. این که گروهی خودشان را با ذات انقلاب و منافع ملی یکی بدانند و حتی رای مردم را در برخی تصمیم‌گیری‌ها کم اهمیت جلوه بدهند.

 

همان طور که به نظرم آیت‌الله رئیسی باید برای درخواست‌های گروهی که به او رای داده بودند قدم بر می‌داشت، باید این فرصت را به آقای پزشکیان هم بدهیم که برای خواسته‌های 17 میلیون طرفدارش قدم‌هایی را بردارد. مقاومت در مقابل این تصمیمات موجب ناامیدی مردم می‌شود. مردم باید متوجه باشند که می‌توانند در چارچوب‌های قانون اساسی کشور مقدرات آن را تا حدودی تغییر دهند. چه در انتخابات مجلس و چه در ریاست‌جمهوری.

 

این طراوت و سرزندگی را به فضای سیاسی کشور بازگردانید. هیچ اتفاق مهمی رخ نخواهد داد. فقط کافی است کمی صبوری کنید و سعی کنید در انتخابات بعدی یک مبارزه سالم را هدایت کنید. در غیر این صورت مردم به انزوا خواهند رفت. مسئولان و فرماندهان تحمل کنند و در چارچوب قانون  اجازه دهند خواسته‌های مردمی در جریان باشد... البته در چارچوب قانون اساسی. این تنها راه حل است. 

 

دو: به عنوان یک هوادار قدیمی پرسپولیس خدمت مدیران این باشگاه سلام عرض می‌کنم و جسارت می‌کنم که بگویم تیمتان هنوز دروازه‌بان ندارد. البته رفیعی جوان برومندی است اما به هرحال دروازه‌بانی به عنوان جانشین بیرانوند همچنان ندارید. در سمت چپ کلا مدافع چپ ندارید. یعنی بحث بر سر خوب و بدش نیست. ندارید دیگر. مگر این که واقعا از وحید امیری 34 ساله بخواهید که یک فصل به عنوان دفاع چپ برود و بیاید.

 

خدمتتان عرض کنم که با رفتن ترابی و از دست دادن لیموچی کلا کمبود وینگر دارید. مگر این که  آن قدر خوشقلب باشید که به سعید صادقی بگویید وینگر! و یا از امید عالیشاه با 34 سال سن انتظار داشته باشید تمام بازی‌ها فیکس بازی کند. تازه از اورونوف هم که فعلا خبری نیست. از یاسین سلمانی هم وینگر در نمی‌آید چرا که او بیشتر یک شماره ده است. به هرحال خواستم بگویم که شرایط پرسپولیس این گونه است. و اردوی پیش فصل قرار است بروند و از این طور کارها اما تیمتان برقرار نیست. 

 

سه: از آن طرف در استقلال چه خبر است!  سه تا وینگر خریده‌اند شامل بازیکن بوسنیایی و علیرضا کوشکی و اسلامی. دوتا مدافع کناری گرفته‌اند شامل رامین و زکی‌پور. یک مدافع وسط گرفته‌اند شامل سامان فلاح. یک هافبک هم می‌خواهند که آن قدر دستشان پر است که به منتظر محمد فعلا روی خوش نشان نداده‌اند. یعنی الان استقلال در همه پست‌ها تا سه بازیکن عمق اسکاد دارد. ماشالله!

 

چهار: آن قدر این چهار ماه ابتدای سال 1403 پرحادثه و شگفت‌انگیز بوده که اتفاقی مثل بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هیچ  واکنشی در جامعه ایرانی برنیانگیخته. آ‌ن قدر که سیر حوادث عجیب و شگفت‌انگیز است. 

 

کدخبر: ۵۶۳۴۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر