کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۴۳۹
تاریخ خبر:

درست مثل برکناری ایویچ‌!

درست مثل برکناری ایویچ‌!

درباره غائله تیم ملی والیبال و سریال‌ها و اورونوف

هفت صبح| ۱-به سرمربی تیم‌ملی والیبال تنها هفت بازی فرصت داده شد و حتی صبوری نکردند که هفته دوم این مسابقات هم تمام شود و تیم ایران آخرین بازی خود را مقابل ترکیه انجام دهد. شکل برکناری پائز که با دوپینگ خبری چند خبرگزاری و سایت ورزشی از دیروز صبح پا گرفته بود آدم را یاد برکناری ایویچ می‌اندازد و قرار گرفتن مسئولیت‌ها به دوش جلال طالبی.

 

نمی‌شد در تهران صبر کرد تا بازی ایران و ترکیه هم انجام شود؟ از کدام اعتبار حرف زده‌اند و نگران کدام حیثیت بودند؟ اعتبار ما در همان یکسال و نیم هدایت آقای عطایی به اندازه کافی خدشه‌دار شده بود حالا قرار است آقای پیمان اکبری شانس خود را بیازمایند‌؟ فدراسیون که شروع خوبی به آقای اکبری هدیه داده است‌. مسابقه مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه یعنی ترکیه. بعدش هم که خدا بزرگ است. این مضحک‌ترین پروژه‌ای بود که در این چند سال در والیبال ملی پیاده شده بود. فقط هفت بازی؟‌آن هم در حالیکه سی درصد اعضای اصلی تیم والیبال با پیش‌بینی ناکامی در انتخابی المپیک و آن ماموریت غیرممکن همان ابتدا انصراف داده بودند و بقیه تیم هم تبدیل به گروهی جوان خودپسند پولدار شده بودند که برای هم  چشم نازک می‌کردند. این شیوه برکناری اشتباه بود آقای تقوی. آقای اکبری‌. اشتباه و افتضاح.

 

 

۲- نمایش سریال‌هایی مثل افعی تهران و در انتهای شب و جنگل آسفالت به خوبی نشان می‌دهند که سریال‌های شبکه نمایش خانگی، ‌امتداد سینمای ایران در دهه نود هستند. در واقع سلطه کمدی‌ها بر اکران‌های عمومی و حجم فیلم‌های سازمانی و سفارشی به شکلی شده که دست‌اندرکاران آن نوع سینما راهی شبکه نمایش خانگی شده‌اند. با بازیگران محبوب و داستان‌های مرسوم. فیلم‌هایی که نقش‌های زنانه قوی دارند بر عکس عموم فیلم‌های روی اکران که نقش زنان در مقایسه با کاراکترهای مرد بسیار کمرنگ است.

۳- در هیاهوی بازی‌های ملی، ‌و در حالیکه سرگرم بازی ایران و هنگ کنگ بودیم، ‌اورونوف یک گل فنی خیلی قشنگ وارد دروازه ترکمنستان کرد. فوق‌العاده فنی و زیرکانه. حتما این گل را ببینید.

 

کدخبر: ۵۶۰۴۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر