کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۰۷۵
تاریخ خبر:

یاس: لطفا بی انصاف نباشید آقای مهرجویی!

حاشیه های ساخت فیلم جدید یک کارگردان سرشناس سینمای ایران تمامی ندارد و هر روز شاهد اتفاقات و اخبار جدیدی درباره این فیلم و حواشی آن هستیم.
به گزارش «موسیقی ما»، داریوش مهرجویی این روزها در مراحل پیش تولید فیلم «سنتوری، مرد پائیزی» (سنتوری ۲) است و پس ازانصراف محسن چاوشی و بهرام رادان به دلایل مختلف، این بار یک خواننده رپ از برخی اظهارنظرهای این کارگردان سینمای ایران دلخور شده و با ارائه برخی توضیحات، جواب محترمانه به اظهار نظرهای کارگردان سینمای ایران داد.
آن طور که برخی رسانه ها گزارش داده اند درفیلمنامه «سنتوری ۲ » علی سنتوری در آسایشگاه ترک اعتیاد تحت درمان است و دوست رپر او به سراغش می رود تا به او کمک کند دوباره به اوج برسد. مهرجویی قصد داشت از زوج بهرام رادان و یاسر بختیاری برای این دو نقش بهره ببرد.
اما اخبار تازه و متفاوت حاکی از آن است که یاس هم مثل چاوشی و رادان قید حضور در جدیدترین اثر مهرجویی را زده است. یاسر بختیاری که از شناخته شده ترین رپرهای حال حاضر کشور است پیش از این در چند گفتگوی مطبوعاتی اعلام کرده بود که قصد حضور در عالم سینما را ندارد و ترجیح میدهد موسیقی را به صورت حرفه ای دنبال کند و تمام تمرکز خود را روی این هنر بگذارد؛
اما خبر رد شدن او توسط مهرجویی با عدم علاقه یاس به بازیگری در تضاد بود. این خبر از سوی نزدیکان داریوش مهرجویی طوری بیان شده بود که گویی یاس به بازیگری علاقه مند بوده اما آقای کارگردان او را مستعد بازیگری تشخیص نداده است!
یاس ماجرا را این طور بیان می کند: «چند روز پیش یکی از دوستانم به نام محمد علیپور صفحه ای از یک مجله برای من ارسال کرد که در آن نوشته شده بود آقای مهرجویی بازی من را برای سنتوری ۲ تأیید نکرده و مرا رد کرده است. نمی دانم این بی انصافی از سمت کسی است که خبر را منتقل کرده، یا آقای مهرجویی؛ ولی این خبر از هر طریقی نقل شده، نهایت بی انصافی و کم لطفی است. قضیه از این قرار است که بهرام رادان با من تماس گرفت و گفت باید در مورد مسأله ای باهم صحبت کنیم. در نهایت در یکی از روزهایی که بهرام مشغول بازی در فیلم عصر یخبندان بود، سر صحنه این فیلم سینمایی یکدیگر را ملاقات کردیم و بهرام مسأله سنتوری ۲ را مطرح کرد و قرار شد یک روز به اتفاق هم آقای مهرجویی را ملاقات کنیم. این اتفاق افتاد و ما یکدیگر را دیدیم اما در آن دیدار نه تستی دادم، نه پذیرفتم در این پروژه حضور داشته باشم و نه حتی با فیلمنامه ایشان موافق بودم! مضمون این فیلمنامه و همچنین نام شخصیت ها و ماجراهایی که در این فیلمنامه عنوان شده هیچ ارتباطی به رپ فارسی و فراز و نشیب هایی که در طول همه این سال ها داشته ایم، ندارد. من برای آقای مهرجویی به عنوان یک پیشکسوت احترام خاصی قائلم اما این احترام دلیل بر این نمی شود که ایشان خودشان یک طرفه شخصی را تأیید یا تکذیب کنند. نمی دانم روال کار اهالی سینما به چه صورتی است اما فکر می کنم در اولین قدم باید بازیگر با فیلمنامه ارتباط برقرار کند که همان طور که گفتم من با فیلمنامه سنتوری ۲ ارتباط برقرار نکردم. شاید این حرف من از سمت عده ای حمل بر خودستایی شود اما تا امروز بیش از ۱۰ فیلم سینمایی به من پیشنهاد شده ولی ترجیحم این است در حیطه ای فعالیت کنم که عاشقش هستم و آن هم چیزی نیست جز موسیقی! به همین دلیل هم تا امروز حتی یک بار هم خودم را در زمینه بازیگری و سینما محک نزد ه ام که ببینم آیا در این زمینه استعداد دارم یا خیر. در آخر امیدوارم کسانی که مطلب می نویسند به درجه ای از درک برسند که مطلبی را یک طرفه چاپ نکنند.»
پیش از این نیز «محسن چاوشی» و «بهرام رادان» از حضور در این فیلم انصراف دادند و گفته می شود حامد بهداد گزینه اصلی حضور در نقش اول فیلم جدید مهرجویی است.

کدخبر: ۴۹۰۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ppj_s68

    مهرجویی چند وقتیه یه فاز خاصی گرفته

  • daren

    لج با چاوشیه مثل بچه ها میخواد پوزشو بزن ه فقط بهداد اوکی داده که اونم نقطه ضعف ف یلم میشه

  • pscnews

    مهرجویی بدجوری افتاده به جون خودش