کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۸۰۲
تاریخ خبر:

کشف جدید درباره شقاوت عوامل حادثه تروریستی کرمان

کشف جدید درباره شقاوت عوامل حادثه تروریستی کرمان

در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با پدیده جدید عفونت ناشی از ترکش‌ها روبه‌رو بودیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: احتمال آلوده بودن گلوله های استفاده شده در انفجارهای تروریستی وجود دارد. مهدی احمدی‌نژاد روز یکشنبه در نشست خبری هفته سلامت با اشاره به اینکه محمدمهدی ایرانمنش آخرین مجروح حادثه تروریستی دیماه کرمان(۱۱ ساله) و فرزند شهید دیگر این حادثه، رضا ایرانمنش صبح امروز در بیمارستان پیامبر اعظم(ص) به خیل شهدا پیوست گفت: احتمال آلوده بودن گلوله های استفاده شده در انفجارهای تروریستی وجود دارد.

 

احمدی نژاد با اشاره به اینکه گلوله و ترکش هایی که در جنگ تحمیلی به بدن رزمنده ها اصابت می کرد موجب ایجاد عفونت نمی شدند ادامه داد: اما متاسفانه در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان با پدیده جدید عفونت ناشی از ترکش ها روبه رو بودیم.

 

وی ادامه داد: زمانی که نوع گلوله های به کار رفته در جلیقه های انتحاری را برای آزمایش فرستادیم متوجه شدیم تروریست ها به‌احتمال گلوله ها را آلوده کرده بودند که البته یکی دیگر از دلایل عفونت کردن بدن مجروحان این بود که در این نوع انتحاری گلوله ها داغ نمی شوند.

 

احمدی نژاد اظهار داشت: چهار مجروح این حادثه که در بیمارستان‌های تهران بستری بودند نیز دچار عفونت شده بودند و هنوز نیز برخی از مجروحان حادثه تروریستی کرمان دچار عفونت و در حال درمان هستند که تحقیقات تکمیلی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: ایلنا
کدخبر: ۵۵۶۸۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر