کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۷۰۴
تاریخ خبر:

ویرانه‌ای برای گاریدو | سیاستگذار پرسپولیس را ‌‌به ما معرفی‌‌ کنید‌!

ویرانه‌ای برای گاریدو | سیاستگذار پرسپولیس را ‌‌به ما معرفی‌‌ کنید‌!

درباره استاد جمشیدی، ‌ویترین رادیکال‌ها، عبدالکریم حسن و ...

هفت صبح| یک:یادداشت امروز را با مطلبی در مورد استاد مهدی جمشیدی شروع می‌کنم که هفته پیش به شکل تلویحی رای دهندگان به پزشکیان را نادان خطاب کرده بود. جمشیدی از انتقاداتی که در مورد آن مطلب به او شده ناراحت گشته و دیروز نوشته که:‌ «من در قفس قواعد تنگ‌نظرانه نمی‌گنجم و نفسم به شماره می‌افتد. می‌خواهند خودم نباشم و این جنگ دائمی من با بسیاری بوده که خویشتن مرا برنمی‌تابیدند. می‌خواهند خویشتن مرا از من بگیرند و یک محافظه‌کار بی‌خطر و بی‌خاصیت از من بسازند. قلم من، هر سطرش فریاد می‌زند و اعتراض می‌کند و صراحت می‌ورزد. ترجیح می‌دهم که نباشم، به‌جای اینکه آن‌گونه که دیگران می‌پسندند، باشم.» 

 

 استاد جمشیدی عزیز  چه کسی گفته که ما باید نسخه‌های صددرصد واقعی خودمان را بریزیم روی دایره ‌آن هم وقتی که نسخه‌های حقیقی‌مان خیلی تعریفی نیستند؟ ‌منظورم ریاکاری نیست بلکه ملاحظات است. مرحوم کیارستمی در فیلم زیبایشان کپی برابر اصل که بعید می‌دانم شما آن را دیده باشید به همین ماجرا اشاره دارد. وقتی اصلمان خیلی درجه یک نیست سعی کنیم برای آسایش دیگران کپی‌های بهتری از خودمان را مطرح کنیم. ارادت.

دو: اصولگرایان رادیکال باید متوجه باشند که به رغم همه بازی‌های قدرت آنها به خاطر سابقه و پایگاه ایدئولوژیک مجبور هستند نسخه‌های اخلاقی خود را تکثیر کنند. بدزبانی و بدخواهی و زبانم لال ناسزاگویی نباید در ویترین این گروه دیده شود. اصولگرایان رادیکال باید راهی برای  مشارکت در رقابت‌های سیاسی و حفظ وارستگی و خردمندی اخلاقی پیدا کنند. حرف‌های خانم معصومی اصل و یا آقای جمشیدی و یا آن خانم تازه از راه رسیده که با دوگانه غر و قر مطرح شدند با این ویترین نمی‌خوانند. لطفا کپی‌های بهتری از خودتان را عرضه کنید. خواهش می‌کنیم. 

 

سه:  مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس کیست؟‌چه کسی بوده که عبدالکریم حسن بهترین دفاع چپ منطقه را به این سادگی از دست داده و نقطه قوت پرسپولیس را خراب کرده است‌؟‌ مسئولش کیست؟‌ چه کسی بوده که مهاجم 35 ساله سوری را برای نوک حمله می‌خواهد در حالیکه دیگر مشخص شده بهترین نوک حمله‌ها هم بدون وینگرها و هافبک‌ها و فولبک‌های قدرتمند کارایی ندارند. مگر تجربه موفق اورونوف و عبدالکریم چه بدی داشت که دوباره دنبال نوک حمله هستید؟ دست بردارید از این خرافات. ببینید و آمار بگیرید که موفقیت نوک حمله‌های گران خارجی چقدر در ایران کم بوده است. 

 

کدخبر: ۵۶۲۷۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر