کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۰۰۷
تاریخ خبر:

‌ویدئوهای پربازدید هفته| صورت خونی ترامپ، دروغ آقای شکوری و مورایس پای دیگ نذری

‌ویدئوهای پربازدید هفته|  صورت خونی ترامپ، دروغ آقای شکوری و مورایس پای دیگ نذری

سروش صحت در برنامه عادل فردوسی‌پور خاطره‌ای از دوران دبیرستان خود تعریف کرد

هفت صبح| این هفته ویدیوی ترور دونالد ترامپ از پربازدیدترین ویدیوها در جهان بود. او که در حال سخنرانی بود، ناگهان گلوله‌ای به گوشش برخورد کرد و خون صورتش را فرا گرفت. ویدیویی هم از ضارب ترامپ منتشر شده که پیش از اقدام به تیر‌اندازی آن را ضبط کرده است. او در این ویدیو گفته بود: «از جمهوری‌خواهان و ترامپ متنفرم.»

 

مجتبی شکوری که پیش از این در برنامه کتاب‌باز سروش صحت گفته بود رتبه 48 کنکور شده، به دروغ خود اعتراف کرد و گفت: «من یک دروغ گفتم؛ در اولین قسمت کتاب باز و این مثل یک تاریکی درون من رشد کرد. اینکه از مدرسه اخراج شدم راست بود، اینکه روی دیوار اتاقم نوشتم من یک دیوارم راست بود و ... عدد 48 هم راست بود اما چیز ناگفته این بود که من با سهمیه به رتبه 48 رسیدم. عقل و انصاف و خردم امروز به من میگه استفاده از چنین امکانی ناعادلانه است. اینکه پنهانش کنی زشته و اینکه اون رو به عنوان دستاورد خودت جلوه بدی گناه عمومیه که از همه این‌ها زشت‌تره. عذر می‌خوام.»

 

شایعه‌ای درباره انفجار در حرم شاهچراغ منتشر شد در حالی که در حقیقت یک تیر هوایی به صورت سهوی شلیک شده بود. ویدیوهایی از وحشت و فرار مردم در فضای مجازی پخش شد. سردار حبیبی هم در آن جمعیت میکروفون را به دست گرفته بود و می‌گفت: «برادرا خواهرا یک سارق رو دستگیر کردند اینجوری شده. من سردار حبیبی‌ام هیچ خبری نیست.»

 

رامین رضاییان بعد از قرارداد بستن با استقلال ویدیویی خطاب به استقلالی‌ها منتشر کرد. او دست راستش را بالا برد و گفت: «می‌خوام به شرافتم قسم بخورم که با جان و تمام قلبم تا آخرین روز قراردادم با باشگاه استقلال در زمین مستطیل سبز می‌جنگم. از حضورم در باشگاه استقلال خوشحالم که احترام من حفظ شد. درسته یکسری مربیان و باشگاه‌ها قلب من‌رو شکوندن.»

 

ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان که به تازگی مسلمان شده، در مراسم عزاداری روز عاشورا در حال نذری کشیدن در اصفهان دیده شد. ویدیویی از خرید کردن مسعود پزشکیان به همراه دختر و نوه‌هایش هم از یک سوپرماکت وایرال شد.

 

سروش صحت در برنامه عادل فردوسی‌پور خاطره‌ای از دوران دبیرستان خود تعریف کرد: «بچه‌ها دائم به من می‌گفتند چرا انقدر زشتی؟ این چه ابروهایی هست که داری؟ وقتی زیاد شد رفتم به مادرم گفتم مامان خیلی تو مدرسه به من می‌گن زشتی. من زشتم؟ یکم منو نگاه کرد. سکوت شد. یکم نگام کرد و گفت ولی بانمکی!»    

 

کدخبر: ۵۶۳۰۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر