کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۸۱۵
تاریخ خبر:

سوژه هفته، جدایی| خیانت به اسطوره وفاداری؟ چرا ایلاری؟

سوژه هفته، جدایی| خیانت به اسطوره وفاداری؟ چرا ایلاری؟

داستان توتی وفادار که خیانت دید و چند رابطه فوتبالی دیگر

هفت صبح| می‌گویند هیچ چیز برای آدم بدتر و تلخ‌تر از خیانت دیدن نیست و این تلخی وقتی بیشتر می‌شود که خودت تبدیل به نمادی از وفاداری و تعهد شده باشی اما از نزدیک‌ترین فرد در زندگی‌ات یعنی همسرت خیانت ببینی. این اتفاقی است که برای یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان یعنی «فرانچسکو توتی» رخ داد.

 

در تمام سال‌هایی که برای تیم متوسط آ اس رم می‌درخشید و تبدیل به اسطوره این تیم شده بود، همیشه از باشگاه‌هایی بزرگ و متمول پیشنهاد همکاری داشت اما هیچ‌وقت تیم متوسط خودش با آن هواداران پرشورش را ترک نکرد. همواره به بهترین و نجومی‌ترین پیشنهادها پاسخ منفی داد و در تمام عمر فوتبالی‌اش در رم ماند، 28 سال! حتی فکر کردن به چنین عددی هم آسان نیست. مقایسه کنید با بازیکنانی در لیگ خودمان که همین حالا سابقه بازی در هر 4 تیم بزرگ فوتبال ایران و حداقل ده باشگاه دیگر را هم دارند و خودشان را پیشکسوت یکی از این ده پانزده باشگاه می‌دانند!

 

در دوره و زمانه‌ای این چنین، 28 سال بازی کردن در یک باشگاه که خودت هم می‌دانی قرار نیست افتخارات زیادی کسب کند، اصلا کار آسانی نیست؛ آن‌هم وقتی که هر فصل می‌درخشی و در پایان همان فصل‌ها پیشنهادهای رنگارنگ از راه می‌رسند و وسوسه‌ات می‌کنند... توتی شاید با ماندن در رم خیلی چیزها را از دست داد. مثل شانس قهرمانی‌های متعدد در لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا و حتی فرصت کسب توپ طلاهای متعدد، اما چیزی که او با ماندن در رم به‌دست آورد، ارزشی فراتر از این جام‌ها و عناوین دارد. او حالا نماد و شمایل وفاداری در تاریخ فوتبال جهان است.

 

توتی فقط در فوتبال این‌گونه نبود. در فوتبالی که لوتار ماتئوس حداقل 5 ازدواج رسمی ثبت شده دارد و تعداد مادران فرزندان کریس رونالدو با تعداد فرزندانش فاصله چندانی ندارد و هر روز یک نفر از یک گوشه جهان مدعی می‌شود که پدرش مارادونا یا پله است، توتی تا همین چند سال پیش فقط یک بار ازدواج کرده بود و به همسرش یعنی «ایلاری بلازی» هم مثل تیمش وفادار بود. البته فضای وسوسه‌انگیز فوتبال، در زندگی شخصی‌اش هم وجود داشت. او مردی فوق‌العاده جذاب و دلربا بود و به دلیل شرایط خاصش، به‌راحتی می‌توانست در زندگی شخصی‌اش با زنان دیگری هم رابطه داشته باشد، آن‌هم در کشوری مثل ایتالیا... اما او در زندگی هم وفادار بود و هرگز به همسرش خیانت نکرد و عجبا که این وفاداری برای او عاقبت خوبی نداشت و چندی پیش متوجه شد که همسرش به او خیانت می‌کند و بعد از 17 سال زندگی مشترک از او جدا شد.

 

گذشته از این که چطور می‌شود زنی بتواند با وجود مردی مثل توتی در زندگی‌اش، به او خیانت کند، این سوال مهم پیش می‌آید که چرا سرنوشت با یکی از شمایل‌های وفاداری در تاریخ معاصر، این چنین تا کرد؟

 

به جز توتی، یکی مثل «دیوید بکام» هم هست که سال‌هاست با «ویکتوریا» زندگی می‌کند و با این‌که شغل و روابط هر دو نفر به شکلی است که می‌توانند به‌راحتی به یکدیگر خیانت کنند اما بعد از سال‌ها هنوز این اتفاق نیفتاده و اگر روزی بکام هم به سرنوشت توتی دچار شود، فوتبالی‌ها عمیقا برای او هم ناراحت خواهند شد.

 

هر چقدر برای سرنوشت توتی افسانه‌ای دل‌مان می‌گیرد، از جدایی بعضی‌های دیگر اصلا ناراحت نشدیم و با خودمان گفتیم حق‌شان است و از این به بعد هم هر زخمی از زندگی بخورند، نوش جان‌شان! مثلا «جان تری»! بازیکن فوق‌العاده‌ای که با وجود داشتن همسر و دو فرزند، با همسر هم‌تیمی‌اش در تیم ملی رابطه برقرار کرد و باعث جدایی آنها شد! او نه تنها به همسر خودش بلکه به دوست نزدیکش «وین بریج» هم خیانت کرد و زندگی آنها را از هم پاشید. این اتفاق درباره «ماکسی لوپز» آرژانتینی هم رخ داد. او دوست نزدیکش یعنی «مائورو ایکاردی» را که تازه از آرژانتین به ایتالیا آمده بود، به خانه‌اش راه داد اما خیلی زود متوجه شد که این دوست نزدیک، با همسرش وارد رابطه شده است. لوپز از «وندا نارا» جدا شد و نارا خیلی راحت با ایکاردی نامزد کرد و الان سال‌هاست با هم زندگی می‌کنند.

 

این زوج از همان زوج‌هایی هستند که آدم هر لحظه دلش می‌خواهد خبر خیانت یکی از آنها به دیگری منتشر شود و حسابی دلش خنک شود! بلند بگویید آمین!

 

کدخبر: ۵۵۸۸۱۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر