کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۴۵۹
تاریخ خبر:

با دو میلیارد کجای تهران خانه بخرم؟

با دو میلیارد کجای تهران خانه بخرم؟

20 واحد مسکونی که حداقل قیمت را در پایتخت دارند

هفت صبح|  بر اساس جدیدترین گزارش بانک مرکزی متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی در مناطق 22 گانه تهران به 81 میلیون و 440 هزار تومان افزایش یافته است. یعنی با این اوصاف قیمت یک آپارتمان 60 متری حدود پنج میلیارد تومان بودجه نیاز دارد.

 

همین حساب و کتاب‌ها باعث می‌شود بعضی‌ها که پولشان به خرید خانه در شهر تهران نمی‌رسد به حاشیه شهر و شهرهایی که ساخت مسکن مهر در آنها رونق گرفته مثل پرند و پردیس فکر کنند. اما اگر گشتی در فایل‌های فروش آپارتمان‌های نقلی بزنید، هنوز هم می‌توان با بودجه نزدیک دو میلیارد تومان در شهر تهران صاحب خانه شد. آپارتمان‌های کوچک متراژ که بعضی از آنها حیاط خلوت، پارکینگ و آسانسور هم دارند. البته نگاهی به سال ساخت این ملک‌های دو میلیارد تومانی نشان می‌دهد، بیشتر آنها سن و سال دارند، اما به گفته صاحبان ملک بازسازی شده هستند.

 

مثلا یک آپارتمان تک واحدی 51 متری 30 سال ساخت در دروازه دولاب را می‌توانید با قیمت متری 37 میلیون و 735 هزار تومان و به قیمت کل دو میلیارد تومان خریداری کنید. این ملک طبقه دوم است، پارکینگ و انباری هم دارد.

 

اما بررسی فایل‌های خانه‌های دو میلیارد تومانی ثابت می‌کند، اگر کمی حوصله کنید و خوب بگردید در بین آپارتمان‌های موجود برای فروش خانه نوساز هم می‌توانید، پیدا کنید. مثلا یک آپارتمان 60 متری نوساز کلید نخورده در محله فلاح با قیمت متری 33 میلیون و 333 هزارتومان و قیمت کل دو میلیارد تومان فروخته می‌شود. پس اگر نمی‌خواهید از تهران خارج شوید و فقط دو میلیارد تومان برای خرید خانه جور کرده‌اید، این مطلب را از دست ندهید.

 

 

 

آپارتمان 49 متری در خیابان 17 شهریور. این ملک سال 90 ساخته شده و یک اتاق خواب دارد. طبق گفته صاحب ملک، ساختمان سه طبقه تک واحدی است و این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده. آپارتمان مورد نظر، پارکینگ و انباری دارد، اما مجهز به آسانسور نیست. این طور که صاحبخانه درباره این ملک تعریف کرده در یک کوچه هشت متری واقع شده و نزدیک ایستگاه مترو و بی‌آرتی است. صاحب این ملک برای هر متر مربع آپارتمانش 40 میلیون و 816 هزار تومان قیمت گذاشته.

  

آپارتمان 43 متری، بلوار قائم مسعودیه. این آپارتمان یک خوابه سال 80 ساخته شده. این ملک متری 46 میلیون و 511 هزارتومان است و در طبقه دوم از یک ساختمان سه طبقه واقع شده. آسانسور ندارد، اما روی پارکینگ مجزا و انباری می‌توانید حساب کنید. به گفته صاحب ملک این واحد مسکونی تخلیه کامل است و اگر بپسندید، می‌توانید خیلی سریع نقل مکان کنید. نیازی به بازسازی هم ندارد چون تازه همه کابینت‌ها و کفپوش سالن و کاشی‌های سرویس بهداشتی و حمام عوض شده.

  

آپارتمان 48 متری خیابان کاروان. اگر بالا رفتن از پله برایتان سخت نیست این واحد مسکونی را که در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی قرار دارد، می‌توانید با قیمت متری 41 میلیون و 666 هزار تومان خریداری کنید. این آپارتمان سال 84 ساخته شده و یک اتاق خواب دارد. از بابت پارکینگ و انباری خیالتان راحت باشد، به گفت صاحبخانه، کابینت و کاغذ دیواری هم تازه عوض شده.

  

آپارتمان 50 متری، محله مولوی. صاحب این واحد مسکونی که سال 92 ساخته شده، توضیح داده آپارتمانش خوش نقشه است و سند تک برگ هم دارد. پذیرایی به شکل مربع است و در اتاق خوابش تختخواب دو نفره خیلی راحت جا می‌گیرد. اگر این آپارتمان را بپسندید، دسترسی آسان سریع به مراکز رفاهی عمومی، مترو و بی‌آرتی کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد. قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی که در طبقه اول واقع شده متری 40 میلیون تومان است. این واحد پارکینگ و انباری ندارد.

  

آپارتمان 36 متری، استاد معین. اگر در حال حاضر یک میلیارد و 700 میلیون تومان داشته باشید، می‌توانید این خانه نقلی را بخرید چون در حال حاضر مستاجری که در آپارتمان سکونت دارد، 300 میلیون بابت رهن کامل پرداخت کرده است. این آپارتمان یک اتاق خواب دارد و در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده. آسانسور، پارکینگ و انباری هم ندارد. قیمت هر متر مربع این آپارتمان نقلی، 55 میلیون و 555 هزار تومان است.

  

آپارتمان 49 متری استاد معین. این واحد مسکونی سال 95 ساخته شده و فول امکانات است. یک اتاق خواب دارد و در طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه واقع شده. صاحب ملک اعلام کرده، ساختمان از کف تا سقف نوسازی شده. آشپزخانه کابینت‌های زیادی دارد و سالن مستطیل و پرده‌خور است. خانه خالی است و هر وقت دو میلیارد را تحویل صاحبخانه بدهید و سند را به نام خودتان کنید، می‌توانید اسباب و اثاثیه را به خانه جدید ببرید. قیمت هر متر مربع این ملک حدود چهل میلیون و 816 هزار تومان است.

  

آپارتمان 50 متری، ‌خیابان آذربایجان. این ملک سال 95 ساخته شده و یک اتاق خواب پرده خور و نورگیر دارد. آسانسور، پارکینگ و انباری هم هست. این آپارتمان در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد و کف آن به تازگی نوسازی شده و سرامیک است. صاحب ملک تاکید کرده، آپارتمان سند تک برگ دارد و اگر به توافق برسید خیلی سریع به نام شما می‌شود. قیمت هر متر مربع این ملک متری 40 میلیون تومان اعلام شده است.

  

آپارتمان 45 متری، بریانک. این ملک فول امکانات است و آسانسور، پارکینگ و انباری دارد. واحد مسکونی سال 96 ساخته شده و یک خوابه است. اتاق خواب یک کمد دیواری بزرگ دارد و سالن پذیرایی آرکبندی شده است. این آپارتمان در طبقه سوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده و صاحبخانه تاکید کرده که سالن آن نورگیر است و حتی بخاری و لوستر هم دارد. صاحب ملک برای هر متر مربع این خانه مبلغ 44 میلیون و 444 هزار تومان در نظر گرفته.

  

آپارتمان 35 متری، محله جیحون. این آپارتمان طبقه چهارم است  و آسانسور هم ندارد. به همین دلیل برای کسانی که پله بالا رفتن برایشان سخت است، گزینه مناسبی نیست. اما اگر جوان هستید و زانوهایتان قوت دارد ، می‌توانید به خرید این آپارتمان نقلی یک خوابه فکر کنید. این واحد مسکونی سال 76 ساخته شده و جزو آپارتمانهای کلنگی به حساب می‌آید.  اما این طور که صاحبخانه گفته تازه بازسازی شده و ظاهر ملک مشتری پسند است. این آپارتمان پارکینگ هم ندارد ولی روی یک انباری کوچک می‌توانید حساب کنید. هر متر مربع این واحد مسکونی نقلی حدود 57 میلیون و 122 هزارتومان قیمت دارد.

  

آپارتمان 49 متری، محله جیحون. اگر دنبال آپارتمان یک خوابه با آشپزخانه دلباز می‌گردید، این ملک به درد شما می‌خورد. این واحد مسکونی سال 95 ساخته شده و در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد. ملک فول امکانات است و پارکینگ، انباری و آسانسور هم دارد. کابینت‌ها از جنس ممبران است و یک شومینه سنگی هم دارد. صاحب این ملک برای هر متر مربع آن مبلغ 40 میلیون و 816 هزار تومان را تعیین کرده است.

  

آپارتمان 44 متری، بریانک. این ملک حدود 21 سال عمر دارد. یک خوابه است و نور سالن از پنجره‌های آشپزخانه تامین می‌شود. اتاق خواب هم یک کمد دیواری بزرگ دارد. ملک بازسازی نشده و همه چیز مال 21 سال پیش است. این ملک در طبقه دوم یک ساختمان چهار طبقه واقع شده که آسانسور و پارکینگ ندارد. اما اگر وسایل اضافه داشته باشید می‌توانید از انباری کوچکی که روی سند ملک است‌، استفاده کنید. هر متر مربع این واحد مسکونی 45 میلیون و 454 هزار تومان قیمت دارد.

  

آپارتمان 46 متری، محله جوادیه. صاحب این ملک در توضیحات مربوط به آپارتمانش نوشته خیلی شیک است و تازه بازسازی شده. این واحدمسکونی سال 85 ساخته شده و یک اتاق خواب دارد. این ملک در طبقه دوم یک ساختمان تک واحدی دو طبقه است، پارکینگ و آسانسور ندارد، ولی انباری سندی دارد. تازه اتاق خواب این واحد مسکونی مستر است و دستشویی و حمام دارد. صاحبخانه تاکید کرده به مشتری واقعی سر معامله تخفیف خوبی می‌دهد. هر متر مربع این واحد مسکونی 43 میلیون و 478 هزار تومان قیمت دارد.

  

آپارتمان 31 متری، محله نظام آباد. این واحد نقلی به گفته صاحب ملک نورگیری عالی دارد. یک خوابه است و سال 92 ساخته شده.  سالن این واحد مربع است و اتاق خوابش جای یک تخت دو نفره را دارد. کف واحد سنگ است و مشاعات نیز تا سقف سنگ کار شده. این ملک در طبقه دوم واقع شده و آسانسور وپارکینگ ندارد. انباری روی سند است و این طور که صاحب ملک توضیح داده تا مترو فقط سه دقیقه پیاده باید بروید.

  

آپارتمان 50 متری، مشیریه. اگر دنبال آپارتمان دو خوابه نقلی می‌گردید، شاید این واحد مسکونی به دردتان بخورد. ملک سال 83 ساخته شده و قدیمی است، اما به تازگی بازسازی شده و هر دو اتاق خواب کمد دیواری بزرگ دارد. البته این آپارتمان در طبقه چهارم قرار دارد و این طور که در توضیحات ملک نوشته شده، خبری از آسانسور هم نیست. صاحب این ملک برای هر متر مربع مبلغ 40 میلیون تومان در نظر گرفته است. راستی این واحد نقلی یک انباری خیلی کوچک و کاربردی هم دارد.

  

آپارتمان 33 متری، محلاتی عارف شمالی. این واحد مسکونی خیلی نقلی به گفته صاحب ملک در یک خیابان پهن واقع شده و در طبقه دوم از یک ساختمان چهار طبقه قرار دارد. این آپارتمان سال 90 ساخته شده و یک اتاق خواب با کمد دیواری بزرگ هم دارد. طبق توضیحات صاحب ملک  اگر این خانه را بخرید دسترسی راحتی به مترو، مراکز خرید و خیابان اصلی دارید. قیمت هر متر مربع این ملک 60 میلیون و 606 هزار تومان اعلام شده. لازم به ذکر است که این خانه نقلی پارکینگ و انباری هم دارد اما دلتان را برای آسانسور خوش نکنید.

  

آپارتمان 40 متری، خیابان غیاثی. این ملک سال 96 ساخته شده ولی تا حال خالی بوده و کلید نخورده است. اگر دوست دارید خانه دست اول تحویل بگیرید، شاید این ملک گزینه مناسبی باشد. این  آپارتمان دارای یک اتاق بزرگ، انباری سندی، آسانسور ایتالیایی، پکیج، کف سرامیک است و در یک کوچه 12متری و پهن واقع شده است. این واحد در طبقه دوم است و پارکینگ هم ندارد. قیمت هر متر مربع این ملک 50 میلیون تومان است.

  

آپارتمان 62 متری، خیابان فلاح. با دومیلیارد تومان می‌توانید یک واحد مسکونی دو خوابه با سالن و آشپزخانه بزرگ بخرید. این آپارتمان سال 85 ساخته شده و در طبقه اول یک ساختمان چهار طبقه واقع شده به همین دلیل نداشتن آسانسور خیلی به چشمتان نمی‌آید. با این اوصاف شاید نداشتن پارکینگ ناراحت کننده باشد. البته این ملک یک انباری کوچک دارد. اما نقطه قوت این ملک بالکن بزرگی است که دارد، چون خیلی از زوج‌های جوان دوست دارند اتاقشان بالکن داشته باشد. قیمت هر متر مربع این ملک 32 میلیون و 258 هزار تومان اعلام شده است.

  

آپارتمان 53 متری، خیابان غیاثی. این ملک جزو خانه‌های قدیمی به حساب می‌آید. چون سال 75 ساخته شده و حدود 28 سال از عمرش می‌گذرد با این اوصاف صاحبخانه تاکید کرده خانه بازسازی شده و کاملا برای زندگی آماده است. این واحد مسکونی در طبقه دوم واقع شده، ‌آسانسور ندارد ولی پارکینگ و انباری دارد. صاحبخانه توضیح داده پذیرایی این آپارتمان غرق نور است و در روزهای آفتابی تا غروب کامل اصلا لازم نیست لامپ روشن کنید. قیمت هر متر مربع این واحد 53 متری، 37 میلیون و 735 هزار تومان است.

  

آپارتمان 51 متری، میدان محمدیه. این ملک هم آسانسور دارد و هم یک بالکن بزرگ و کاربردی. پارکینگ و انباری هم دارد. این واحد مسکونی در طبقه چهارم یک ساختمان چهار طبقه تک واحدی واقع شده و نورگیری آن از سمت پذیرایی و اتاق خواب است. در اتاق خواب آن به راحتی تخت دو نفره جا می‌گیرد و مشاعات آن تا سقف سرامیک شده است. این طور که در توضیحات ملک نوشته شده دسترسی به مترو و بی‌آرتی فقط پنج دقیقه طول می‌کشد. قیمت هر متر مربع از این آپارتمان 39 میلیون و 215 هزار تومان است.

  

آپارتمان 55 متری، محله نواب. این واحد مسکونی سال 90 ساخته شده،‌ اما به گفته مالک به تازگی بازسازی شده و کف آن سرامیک شده و آشپزخانه مجهز به گاز، هود است. این ملک در طبقه همکف یک ساختمان سه طبقه تک‌واحدی واقع شده و اتاق خوابش مستر است و یک کمد دیواری بزرگ هم دارد. به گفته صاحبخانه واحد مسکونی تخلیه کامل است و اگر خریدار باشید خیلی زود می‌توانید به این خانه نقل مکان کنید. در توضیحات این آپارتمان نوشته شده، دسترسی به مترو و بی‌ارتی و فقط دو دقیقه طول می‌کشد. قیمت هر متر مربع این واحد مسکونی 36 میلیون و 363 هزار تومان اعلام شده است.

 

 

کدخبر: ۵۵۶۴۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر