کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۲۰۷
تاریخ خبر:

لیست لوازم برقی جهیزیه؛ هر آنچه در شروع زندگی مشترک نیاز دارید

لیست لوازم برقی جهیزیه؛ هر آنچه در شروع زندگی مشترک نیاز دارید

رپورتاژ آگهی| خرید جهیزیه یکی از مراحل مهم در آماده‌سازی و شروع یک زندگی مشترک به شمار می‌رود. خرید اقلام جهیزیه کاملاً به بودجه شما بستگی دارد و ممکن است بخواهید معمولی یا حتی لاکچری جهیزیه بخرید. بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین برای کمک به خانواده و زوج‌های جوان، اقلام را به صورت قسطی می‌فروشند. در برخی از فروشگاه‌ها هم می‌توانید لوازم برقی را به‌صورت خرید با چک انجام دهید.

از آنجایی که تامین لوازم برقی کارآمد و پیشرفته به زوجین کمک می‌کند تا به امور کاری روزمره بپردازند و از زندگی مشترک خود لذت ببرند؛ قصد داریم تا در ادامه لیست بهترین لوازم برقی جهیزیه را عنوان کنیم و به توضیحات کامل و جامعی از محصولات بپردازیم. با ما همراه باشید.

خرید جاروبرقی

جاروبرقی یک وسیله بسیار ضروری در هر خانه است. این دستگاه با استفاده از برق، قدرت مکش بالایی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی و به سرعت هر نوع ذرات و آلودگی‌های موجود روی فرش، کفپوش، پارکت و سایر سطوح را تمیز کنید.

جاروبرقی‌ها معمولا دارای قطعات مختلفی مانند مخزن گرد و غبار، لوله‌های قابل تنظیم، مکش قوی و سیستم فیلتراسیون هوا هستند. از دیگر ویژگی‌های جاروبرقی سبک و قابل حمل بودن آ‌ن‌هاست که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی آن را در منزل حمل کرده و در هر نقطه‌ای از خانه استفاده کنید.

بسیاری از مدل‌های جاروبرقی قطعات قابل تعویض برای تمیز کردن سطوح مختلف دارند. اگر در تدارکات خرید جهیزیه هستید، حتما جارو‌برقی قسطی را به عنوان یک وسیله کارآمد در لیست خریدتان داشته باشید.

خرید دستگاه سرخ‌کن

یکی از لوازم برقی پرفروشی که در لیست لوازم برقی جهیزیه در گزینه اول قرار دارد، دستگاه سرخ‌کن است. این دستگاه معمولا برای افرادی که از رژیم‌های غذایی خاص پیروی می‌کنند و به دنبال داشتن غذایی سالم هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

استفاده از دستگاه سرخ‌کن امکان پخت غذا بدون روغن را فراهم می‌کند. برندهای تولیدکننده بر اساس بودجه‌بندی‌های مختلف، مدل‌های مختلفی از این محصول را با امکانات خاص تولید می‌کنند.

خرید قهوه‌ساز

اگر شما هم یکی از دوست‌داران قهوه هستید، تهیه دستگاه قهوه‌ساز به شما پیشنهاد می‌شود و بهتر است که آن را در لیست خرید‌های خود قرار دهید. با خرید این محصول به جای اینکه برای مصرف روزمره خود به دنبال خرید قهوه‌های بیرون‌بر باشید، می‌توانید انواع قهوه‌ها را در منزل و در مدت زمانی کوتاه تهیه کنید.

دلایلی چون تفاوت قیمت‌های قهوه‌ساز و متغیر بودن نوع دستگاه و برند آن، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد. به این صورت می‌توانید با در نظر گرفتن مقدار بودجه خود، جهت خرید قهوه‌سازی باکیفیت و معتبر اقدام کنید.

خرید انواع یخچال

یخچال به خاطر نقش ویژه‌ای که در محیط آشپزخانه دارد، یکی از اساسی‌ترین لوازم مورد نیاز هر خانه به حساب می‌آید. نگهداری مواد اولیه خوراکی در دمای مناسب، یکی از دلایلی است که باعث شده تا خرید یخچال برای جهیزیه ضروری شود.

نگهداری مواد غذایی در یخچال به سلامت و کیفیت اقلام خوراکی کمک می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می‌سازد تا در هر زمانی به مواد غذایی خود دسترسی داشته باشید. یخچال‌ها در انواع ساید بای ساید، یخچال فریزر دوقلو، هتلی و .... عرضه می‌شوند. در شروع زندگی مشترک، می‌توانید با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی، برند و مدل مورد نظرتان را بر اساس مبلغی که دارید، خریداری کنید.

خرید آبمیوه‌‌گیری

ویتامین‌های مفید و ضروری بدن معمولا در میوه‌ها و انواع سبزیجات معطر وجود دارند. گاهی خوردن این میوه‌جات به طور کامل پاسخگوی نیازهای ویتامینه در بدن نیست و از این رو آب‌گیری و نوشیدن آب خالص میوه و مرکبات یکی از دلایل اصلی خرید آبمیوه‌گیرها محسوب می‌شود.

شما می‌توانید با تهیه این دستگاه تمام نوشیدنی‌ها را در انواع طعم‌ها به آسانی و به راحت‌ترین شکل ممکن تهیه کنید و از طبیعی بودن آن اطمینان حاصل کنید. این محصول یکی از لوازم مهم و کاربردی است و اکثر تازه‌عروس‌ها تهیه آن را در لیست خرید لوازم برقی جهیزیه خود قرار می‌دهند.

خرید پلوپز برقی

وجود پلوپز در آشپزخانه‌ کار پخت و تهیه پلو را آسان می‌کند. اگر شما نیز زمان زیادی را صرف تهیه غذا می‌کنید، پلوپز به عنوان وسیله‌ای کاربردی کار شما را راحت کرده و به بهترین شکل ممکن غذای شما را به مرحله پخت می‌رساند.

پلوپزها درحالت‌های تک‌کاره و چند‌کاره و درظرفیت‌های متنوعی چون ۲نفره، ۴نفره و ۱۲نفره وجود دارند. این دستگاه‌های کاربردی، با قابلیت‌ها و امکانات متعددی نظیر مولتی کوکر، امکان پخت و تهیه غذاهای مختلفی از جمله سوپ و خورشت را برای افراد فراهم می‌کند. اگر در ابتدای مسیر مشترک هستید، برای مدیریت بهتر زمان، خرید این وسیله برقی را به شما توصیه می‌کنیم.

خرید ماشین ظرفشویی

کار شستن ظرف در خانواده‌های شلوغ و پرجمعیت سخت است. حتی اگر تازه ازدواج کرده‌اید، باید به فکر میهمانی‌های شلوغ باشید. چنانچه زمان زیادی برای شست‌و‌شوی ظرف‌ها ندارید یا به هر دلیلی نمی‌خواهید زحمت این کار را به فرد دیگری واگذار کنید، تهیه و خرید ماشین ظرفشویی را در لیست لوازم برقی جهیزیه بگنجانید.

این کالا با کارکرد مناسب و امکانات بالا در تجهیزات به‌کار‌رفته، نسبت به دیگر لوازم برقی از قیمت بالاتری برخوردار است. بنابراین قبل از خرید، با مقایسه قیمت‌ها و بررسی قابلیت‌های برندهای این محصول، جهت خرید بهترین ماشین ظرفشویی اقدام کنید.

خرید چای‌ساز برقی

با تهیه چای‌ساز برقی دیگر لزومی ندارد زمان زیادی را برای به جوش آمدن آب منتظر بمانید. گذراندن مدت زمان طولانی برای کسانی که به خوردن چای و سایر نوشیدنی‌های گرم علاقمندند، می‌تواند به کاری خسته‌کننده و طاقت‌فرسا تبدیل شود.

با در نظر گرفتن نیازها و بودجه، برای خرید لوازم خانگی می‌توانید چای‌ساز برقی را نیز در لیست اولویت‌بندی خرید خود بگنجانید. خرید این وسیله، تهیه چای و سایر نوشیدنی‌های گرم را برای شما راحت‌تر می‌کند.

 

سخن پایانی

تهیه لوازم برقی باکیفیت برای جهیزیه، یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران به شمار می‌رود. خرید این محصولات به دلیل استفاده روزمره در زندگی و تاثیر آن در تامین رفاه خانه از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از خرید هرگونه لوازم خانگی برقی، ابتدا مشخصات فنی، قابلیت‌های موجود و قیمت هر محصول را با مدل‌های هم‌رده برندهای مختلف مقایسه کنید.

توجه به گارانتی لوازم برقی و خدمات پس از فروش، طول عمر و ماندگاری بالای کالاها را تضمین خواهد کرد. در نهایت، تهیه لوازم برقی با در نظر گرفتن ویژگی و فاکتورهای مهم، انتخاب شما را به خریدی مطمئن و رضایت‌بخش تبدیل می‌کند.

 

 

 

کدخبر: ۵۶۱۲۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر