کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۰۸۹۲
تاریخ خبر:

دات کوین چیست؟ رقیب جدید نات کوین

دات کوین چیست؟ رقیب جدید نات کوین

دات کوین؛ یکی از جدیدترین بازی‌های کریپتویی تلگرام است که با برطرف کردن نواقص نات کوین و بهینه‌سازی اکوسیستم خود، رقیبی سرسخت برای آن محسوب می‌شود.

رپورتاژ آگهی| کسب درآمد کریپتویی از تلگرام دیگر موضوع تازه‌ای نیست و با وجود طیف گسترده‌ای از بازی‌های کریپتویی، اکثر افرادی که حتی از بازار رمزارزها چیزی نمی‌دانستند، در حال ضربه زدن به صفحه تلفن‌همراه خود و کسب ارز دیجیتال از طریق بازی کردن هستند. نات کوین، آغازگر این راه نوین بوده که پس از لیست شدن در صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر، مسیر را برای سایر پروژه‌ها باز کرد. اما نات کوین این مسیر را غافل از اینکه رقیبی سرسخت در راه دارد که به دنبال یافتن جایگاهی بالاتر از خود اوست، باب کرده است. دات کوین؛ یکی از جدیدترین بازی‌های کریپتویی تلگرام است که با برطرف کردن نواقص نات کوین و بهینه‌سازی اکوسیستم خود، رقیبی سرسخت برای آن محسوب می‌شود.

به همین منظور در این مطلب، به معرفی دات کوین پرداخته و روش کسب آن را از طریق تلگرام بیان کرده‌ایم.

دات کوین چیست و چطور قابل دسترس است؟

با توجه به اینکه بازی‌های کریپتویی تلگرام به شدت میان مردم محبوب شده‌اند، افراد زیادی به دنبال یافتن پروژه‌هایی هستند که مانند نات کوین، پتانسیل بالایی برای لیست شدن و در یک کلام، تبدیل شدن به پول را داشته باشند. در این میان، دات کوین توانسته خود را به خوبی در این هیاهو، به نمایش بگذارد. دات کوین، پروژه‌ای مشابه نات کوین بوده که با بررسی دقیق مواردی که کاربران نات کوین از آن‌ها شکایت داشته‌اند، اکوسیستمی بهینه‌تر ارائه کرده است.

کاربران دات کوین با مراجعه به ربات تلگرامی این ارز دیجیتال، می‌توانند وارد فضای بازی شده و تنها با ضربه زدن روی صفحه، کسب درآمد کنند. اما رسیدن دات کوین به مقامی که بتواند خود را رقیب نات کوین بنامد، اصلا ساده نبوده است. دات کوین خطری بزرگ را به جان خرید و تنها چند روز پس از لیست شدن نات کوین، ربات خود را عرضه کرد. اما توانست با ساده‌سازی فضای نات کوین، شرایطی را برای کاربران فراهم کند که در کمترین زمان ممکن، بیشترین استخراج دات کوین را داشته باشند. با تمام تفاسیر فوق، چطور باید دات کوین استخراج کرد؟

نحوه استخراج دات کوین

حال با توجه به اینکه دات کوین توانسته محبوبیت زیادی را بدست آورد و به عنوان رقیب اصلی نات کوین عرضه اندام کند، نوبت به آن رسیده که نحوه استخراج آن را بدانید و در این پروژه جذاب شرکت کنید. در ادامه روش استخراج دات کوین را معرفی کرده‌ایم.

  1. نصب و راه‌اندازی تلگرام: برای اینکه بتوانید در استخراج دات کوین شرکت کنید، در ابتدا باید برنامه تلگرام را نصب کنید. برای نصب تلگرام در نظر داشته باشید که سیستم عامل شما اندروید است یا iOS. پس از آن، از یکی از دو پلتفرم گوگل پلی یا اپل استور، تلگرام را دانلود کنید.
  2. ساخت حساب کاربری تلگرام: پس از نصب تلگرام، نوبت به ساخت حساب کاربری می‌رسد. برای ساخت حساب کاربری تلگرام، نیاز به یک شماره همراه دارید تا بتوانید حساب خود را فعال کنید.
  3. مراجعه به ربات دات کوین: پس از ساخت حساب کاربری، باید به ربات دات کوین که محل آغاز استخراج این ارز دیجیتال است، مراجعه کنید. دسترسی به این ربات از طریق لینک یکی از دوستانتان یا از سایت رسمی دات کوین امکان‌پذیر است.
  4. شروع استخراج: حال که تمام مراحل فوق را طی کردید، نوبت به شروع استخراج می‌رسد. برای استخراج دات کوین، کافی است از دستور «start» که به شما نمایش داده شده است، استفاده و شروع به استخراج کنید. برای استخراج دات کوین کافی است روی نماد این ارز دیجیتال ضربه بزنید تا دارایی شما افزایش پیدا کند.

چطور قدرت استخراج دات کوین را افزایش دهیم؟

همانطور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، دات کوین شرایط استخراج بهینه‌تری نسبت به نات کوین دارد؛ زیرا فضایی را فراهم کرده که کاربران می‌توانند قدرت استخراج خود را افزایش دهند و روزانه کوین‌های بیشتری بدست آوردند. در ادامه به معرفی روش‌های ارتقاء قدرت استخراج پرداخته‌‎ایم.

  1. دعوت از دوستان: با ارسال یک لینک برای دوستانتان که در داخل حساب دات کوین شما قرار دارد، می‌توانید قدرت استخراج خود را افزایش دهید.
  2. دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی: با دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی دات کوین، قدرت استخراج شما افزایش پیدا می‌کند.
  3. ساخت حساب Bybit: با ساخت حساب کاربری در صرافی Bybit، می‌توانید قدرت استخراج خود را بالا ببرید.
  4. انجام تسک‌ها: با انجام اموری که داخل ربات از شما خواسته شده، می‌توانید نرخ استخراج بیشتری برای بدست آوردن دات کوین داشته باشید.
  5. خرید بوسترها: در ربات دات کوین، ارتقا دهنده‌هایی وجود دارد که باید آن‌ها را با استفاده از دات کوین‌های استخراج شده، خریداری کنید که این هم یکی دیگر از روش‌های افزایش قدرت استخراج است.

جمع‌بندی

دات کوین با ارائه راهکارهای ساده و جذاب توانسته در کمترین زمان ممکن بیشترین کاربر را به عنوان یک بازی کریپتویی تلگرام بدست آورد. روش‌هایی که دات کوین برای استخراج ارز دیجیتال خود تعبیه کرده، نسخه بهینه راهکارهای نات کوین بوده و همین امر موجب شده تا کاربران بیشتری به سمت این بازی کریپتویی سرازیر شوند. با توجه به اینکه دات کوین هنوز لیست نشده، اما مسیری که توسعه‌دهندگان آن در حال طی کردن هستند، از پتانسیل بالای این پروژه برای رسیدن به نقطه‌ای با ارزش خبر می‌دهد.

منبع: بلاگ رمزینکس

 

کدخبر: ۵۶۰۸۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر