کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۴۱۷۱
تاریخ خبر:

موبایل باربی به بازار می‌آید

موبایل باربی به بازار می‌آید

شرکت سازنده تلفن‌های همراه نوکیا HMD جزییات ساخت موبایل باربی را اعلام کرد

شرکت HMD یا Human Mobile Devices که طی چند سال اخیر تحت قراردادی، بخشی از تلفن‌های غیرهوشمند، خاص یا خاطره‌انگیز و کلکسیونی برند نوکیا را طراحی و تولید کرده امسال قصد دارد دست به ‌دست شرکت متل، سازنده عروسک‌های باربی بدهد تا یک تلفن همراه تاشو با عنوان باربی روانه بازار کند. رنگ این گوشی صورتی خواهد بود.

گفته می‌شود رنگ این گوشی شبیه به رنگ صورتی موتورولا ریزر (Motorola Razr) است اما در حالی که آن تلفن همراه به عنوان یک تلفن هوشمند در عصر تلفن‌های تاشوهای مدرن عرضه شد، تلفن همراه باربی بسیار ابتدایی‌تر خواهد بود. این یک تلفن هوشمند نیست و HMD آن را تحت عنوان یک لوازم جانبی برای استایل، نوستالژی و سم‌زدایی دیجیتالی(Digital detox) معرفی می‌کند. HMD هنوز موارد دیگری مانند قیمت یا عکس‌های واقعی درباره آن فاش نکرده است، اما این شرکت می‌گوید که قصد دارد از تلفن باربی تاشو در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند بنابراین احتمالا در طول هفته شاهد اطلاعات بیشتری از آن خواهیم بود.

ممکن است اکثر مردم هنوز آماده نباشند تلفن‌های هوشمند خود را به طور کامل کنار بگذارند، اما اگر به دنبال یک گزینه هستید، این احتمالا یکی از جذاب‌ترین وسایلی است که می‌توانید تهیه کنید.

موبایل باربی به بازار می‌آید

 

کدخبر: ۵۵۴۱۷۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر