کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۶۶۰۶
تاریخ خبر:

خودروساز خصوصی‌ برند «لیوان» را رونمایی کرد

خودروساز خصوصی‌ برند «لیوان» را رونمایی کرد

دو مدل اس آر 5 و اس آر 6 با نام کی‌ام‌سی در نمایشگاه خودروی مشهد در غرفه کرمان‌موتور

هفت صبح| شرکت خودروسازی کرمان‌موتور با همه محصولاتش در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد شرکت کرد. اما نکته قابل‌توجه این غرفه، حضور دو خودرو از برند لیوان زیرمجموعه جیلی است که با نام کی ام سی روانه بازار خواهند شد. گفته می‌شود رقیب این دو خودرو یعنی کی‌ام‌سی اس آر 5 و کی ام سی اس آر 6،  آریزو 8 و ام وی ام ایکس 55 است.

گاراژ2 - Copy

پس احتمالا باید منتظر میانگین قیمتی تقریبا هم‌رده این خودرو (آریزو8 و ایکس 55) باشیم. از سوی دیگر، به احتمال زیاد در نیمه دوم سال آینده این خودروها عرضه خواهند شد.در بیست و چهارمین نمایشگاه خودروی مشهد در غرفه کرمان‌موتور خودروهای زیادی به چشم می‌خورد اما این دو مدلی که درباره‌اش صحبت کردیم، یعنی کی ام سی اس آر 5 و کی ام سی اس آر 6،  در واقع گل سرسبد این غرفه بودند. خودروهای جدید با ظاهر درخور که اتفاقا اس آر سی 6 موجود در نمایشگاه رنگ بسیار زیبایی داشت. رنگ خاکستری جذاب ناردوگری. 

گاراژ3 - Copy

لیوان زیرمجموعه خودروسازی قوی چینی یعنی جیلی است. برند لیوان در واقع همان لیفان سابث است که در ایران برای مردم ناشناخته نیست.شرکت لیوان اتو نتیجه همکاری مشترک بین دو خودروسازی لیفان و جیلی در سال ۲۰۲۲ میلادی است. البته این برند در سال ۲۰۰۰ میلادی با نام ماپل تاسیس شده بود اما همکاری جیلی و لیفان این برند را به موقعیت کنونی رساند.

 

 معرفی کی‌ام‌سی SR5 در نمایشگاه مشهد

خودروسازی کرمان‌موتور کی‌ام‌سی SR5 را به نمایشگاه مشهد آورده است و در غرفه کرمان‌موتور می‌توانید از نزدیک با این خودرو آشنا شوید. کی‌ام‌سی SR5 مجهز به یک پیشرانه بنزینی 1/5 لیتری توربوشارژ است و حداکثر قدرت خروجی آن به ۱۷۸ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن‌متر می‌رسد. این موتور منطبق با استانداردهای آلایندگی یورو۶ است و می‌تواند حداکثر سرعت خودرو را به ۱۹۰ کیلومتر در ساعت برساند. وظیفه توزیع قدرت تولیدشده را یک جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه DCT بر‌عهده دارد.

گاراژ1 - Copy

طراحی ظاهری کی‌ام‌سی SR5

ما با یک کراس‌اوور جمع و جور مناسب خانواده‌ها روبرو هستیم. اندازه و ابعاد کی‌ام‌سی SR5 شامل 4536 میلی‌متر طول، 1845 میلی‌متر عرض و 1725 میلی‌متر ارتفاع است و فاصله محوری این خودرو هم به 2683 میلی‌متر می‌رسد و وزن آن هم معادل 1500 کیلوگرم است.

 

نکته مهم برای این خودرو که قرار است در کرمان‌موتور به تولید برسد؛ همان پرآپشنی خودروهای چینی است که برای خریداران جذاب است. به هرحال کلاستر دیجیتال 12/3 اینچی در کنار نمایشگر دیجیتال 4 اینچی برای سرنشین جلویی جذاب به نظر می‌رسد.

 

مشخصات کی ام سی اس آر 6

کی‌ام‌سی CR6 سدان جدید کرمان موتور است که محصولی از جوینت ونچر جیلی و لیفان محسوب می‌شود و رقیب جدیدی برای آریزو ۶ پرو خواهد بود. علامت برند جیلی روی کاور موتور خودروی سدان جدید کرمان موتور، اولین چیزی است که جلب توجه می‌کند. اینجا با یک پیشرانه چهار سیلندر توربو شارژ 1/5 لیتری طرف هستیم که توان تولید ۱۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و تمام این توان توسط گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته دو کلاچه تحویل راننده می‌شود.

گاراژ5 - Copy

طراحی کی‌ام‌سی CR6

لیوان کی‌ام‌سی CR6 در طراحی جلو و عقب با اجزای کروم جلوپنجره، اجزای عمودی چراغ‌های دیلایت و تغییر در جزئیات چراغ‌های عقب، از همتای خود با نشان جیلی متمایز شده است، درحالی‌که نمای جانبی تغییری نداشته و همچنان می‌توان هویت جیلی امگرند L را تشخیص داد.

 

کدخبر: ۵۶۶۶۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر