کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۳۷۱۸
تاریخ خبر:

ماجرای کتاب خاطرات ۱۵۰ هزار دلاری ملانیا ترامپ

ماجرای کتاب خاطرات ۱۵۰ هزار دلاری ملانیا ترامپ

کتابی شامل ‌روایت‌ها، داستان‌ها و خاطرات شخصی و نیز عکس‌های خانوادگی ‌که پیش‌تر دیده نشده

هفت صبح| ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق ایالات متحده کتاب خاطرات خود را با عنوان «ملانیا» در دست انتشار دارد که قرار است پاییز سال وارد بازار شود.  دفتر ملانیا ترامپ این کتاب را «روایتی قدرتمند و الهام‌بخش» از بانویی توصیف کرده که «ضمن هموار کردن مسیر پیش روی خود و غلبه بر مشکلات و ناملایمات، تعریف جدیدی از برتری شخصی ارائه داده است.»

 

نخستین کتاب خاطرات ملانیا ترامپ در حالی منتشر می‌شود که او در کارزار انتخاباتی همسرش، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق برای بازگشت به کاخ سفید است، غایب بوده ‌. کتاب «ملانیا» توسط انتشارات اسکای‌هورس منتشر خواهد شد که پیش‌تر مکتوباتی از برخی حامیان دونالد ترامپ مانند رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک ‌ یا آلن درشویتز، عضو تیم وکلای ترامپ را نیز منتشر کرده بود.

 

اسکای‌هورس همچنین با رابرت اف. کندی جونیور، نامزد مستقل یک حزب ثالث و مایکل کوهن، مشاور سابق ترامپ که بعد‌ها به یکی از منتقدان سرسخت او تبدیل شد، همکاری داشته است. به گزارش آسوشیتدپرس، برخی از کتاب‌هایی که توسط اسکای‌هورس منتشر شده‌اند نیز مقدمه‌هایی به قلم استیو بنن، هم‌پیمان ترامپ، داشته‌اند.

 

خبر در دست انتشار بودن کتاب خاطرات ملانیا ترامپ روز پنجشنبه توسط دفتر او اعلام شد؛ با این حال در خصوص تاریخ دقیق انتشار این کتاب و اینکه آیا کتاب ملانیا پیش از انتخابات ماه نوامبر منتشر خواهد شد یا خیر، اطلاع‌رسانی دقیقی صورت نگرفته است. خانم ترامپ پیش‌تر نیز موضوع کتاب‌های دیگری نیز بوده که مهم‌ترین آن را استفانی وینستون ولکوف، دوست و مشاور سابق ملانیا با عنوان «ملانیا و من» به رشته تحریر درآورده بود؛ اگر‌چه بانوی اول سابق ایالات متحده هرگز تاکنون خاطرات و داستان زندگی خود را به طور مفصل بازگو نکرده است. کتاب «ملانیا» بر اساس آنچه دفتر بانوی اول سابق ایالات متحده اعلام کرده، شامل «روایت‌ها، داستان‌ها و خاطرات شخصی و نیزعکس‌های خانوادگی است که پیش‌تر هرگز به اشتراک نگذاشته است.»

 

ملانیا، زن سوم دونالد ترامپ، از زمان اعلام نامزدی همسرش در انتخابات ۲۰۱۶، همواره شخصیتی رمز‌آلود و معماگونه از خود به نمایش گذاشته است. او همواره و حتی زمانی که به عنوان بانوی اول کشورش شناخته می‌شد تلاش داشت تا حریم خصوصی خود را حفظ کند. ملانیا ترامپ همچنین بیشتر روی تربیت پسر خود، بارون تمرکز داشت و با ترویج ایده «بهترین باش» در پی حمایت از «سلامت اجتماعی، عاطفی و جسمی کودکان» بود.

 

اگرچه ملانیا ترامپ در مراسم آغاز مبارزات انتخاباتی همسرش برای انتخابات نوامبر ۲۰۲۴ حضور یافت و در شب پایانی کنوانسیون ملی جمهوری‌خواهان در هفته گذشته نیز شرکت کرد، اما جدا از این موارد، غیبتش به شکلی ملموس در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ احساس شده است. تصمیم ملانیا ترامپ برای عدم سخنرانی در کنوانسیون جمهوری‌خواهان نوعی انحراف از سنت مرسوم سخنرانی همسران نامزد‌ها در این مراسم طی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ قلمداد شد.

 

‌طبق اعلام دفتر ملانیا ترامپ، کتاب خاطرات او در دو نسخه منتشر خواهد شد: نسخه «کلکسیونر» به قیمت ۱۵۰ دلار، شامل ۲۵۶ صفحه که به ‌صورت تمام رنگی و با امضای نویسنده در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد و نسخه «خاطرات» به قیمت ۴۰ دلار شامل ۳۰۴ صفحه که ۴۸ صفحه عکس‌های دیده‌نشده در آن گنجانده شده است؛ این نسخه با امضای نویسنده به قیمت ۷۵ دلار عرضه خواهد شد. ‌

 

منبع: یورونیوز
کدخبر: ۵۶۳۷۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر