کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۲۱۳۳
تاریخ خبر:

عکس‌های داغ ۲۴ ساعت گذشته| جنگ غزه، طلاق جنیفر از افلک، ملانیا ترامپ و...

عکس‌های داغ ۲۴ ساعت گذشته| جنگ غزه، طلاق جنیفر از افلک، ملانیا ترامپ و...

جنیفر لوپز و بن‌افلک در پیچ و تاب طلاق؛ واقعیت چیست؟

هفت صبح| ‌ روز دویست و هفتاد‌ و یکم جنگ غزه؛ احتمال حمله گسترده دیگر به جنوب غزه؛ ارتش اسرائیل روز دوشنبه ۱۱ تیر اعلامیه تخلیه دسته‌جمعی فلسطینی‌ها را از بخش عمده‌ای از خان یونس ‌ صادر کرد. گفته می‌شود این نشانه‌ای احتمالی از حمله زمینی جدید به دومین شهر بزرگ نوار غزه است.

جنگ غزه

به گزارش ‌ آسوشیتدپرس، در پی این دستور در اواخر بعد‌از‌ظهر و غروب روز دوشنبه، غیرنظامیان با پای پیاده یا با وسایل نقلیه خروج از منطقه را آغاز کردند. نیروهای ارتش اسرائیل اوایل سال جاری میلادی با حمله به خان‌یونس برای هفته‌ها در این منطقه حضور داشتند و جنایات بسیاری را رقم زدند. آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد گفته است دستور تخلیه جدید بار دیگر نشان می‌دهد هیچ مکانی در غزه برای غیرنظامیان امن نیست. او در بیانیه‌ای خواستار برقراری آتش‌بس در این باریکه شده است.

 

• آزادی مدیر بیمارستان شفا

در همین حال، اسرائیل، محمد ابو سلمیه، مدیر بیمارستان شفا که زمانی بزرگترین بیمارستان نوار غزه بود را پس از هفت ماه بازداشت، بدون اعلام جرم یا محاکمه، آزاد کرد. او گفته است که او و سایر بازداشت‌شدگان، تحت شرایط سخت نگهداری شده و مورد شکنجه قرار گرفته‌اند. تصمیم برای آزادی محمد ابو سلمیه، سوالاتی را در مورد ادعاهای اسرائیل پیرامون بیمارستان شفا، بیمارستانی که نیروهای اسرائیلی از زمان آغاز جنگ با حماس دو مرتبه آن را هدف قرار داده و به شدت آسیب دیده است، ایجاد می‌کند و او می‌تواند حقیقت در مورد این جنایت را بازگو کند. به همین دلیل، دفتر بنیامین نتانیاهو این تصمیم را «یک اشتباه بزرگ» خوانده‌ است. (آسوشیتدپرس)

 

 

 

اعتراضات در کنیا بر‌سر افزایش مالیات و لایحه اصلاحات مالی بالا گرفته است و رفته‌رفته به یک جنگ خیابانی بدل می‌شود. در این تصویر معترضان را می‌بینیم که در حال سنگر ساختن در خیابان برای تقابل با پلیس هستند. (گتی ایمیجز)

کنیا

 

ویکتور اوربان، نخست‌وزیر مجارستان، علی‌رغم نزدیکی‌اش به مسکو و مخالفت او با کمک اتحادیه اروپا به کی‌یف، اولین سفر خود به اوکراین از زمان آغاز تهاجم روسیه را روز سه‌شنبه انجام داد. این سفر در شرایطی است که مجارستان به تازگی ریاست دوره‌ای شورای اتحادیه اروپا را به مدت شش ماه به عهده گرفته ‌ و به وضوح مواضعش نسبت به دیگر رهبران غربی در مورد پرونده اوکراین متفاوت است. رئیس‌جمهور اوکراین روز دوشنبه آغاز ریاست مجارستان در اتحادیه اروپا را تبریک گفت و تاکید کرد ‌ امیدوار است این کشور «ارزش‌ها، اهداف و منافع مشترک اروپایی» را ارتقا دهد. (رویترز)

ویکتور اوربان

 

اینکه آدم در دوران دانشجویی در کنار چه افرادی زندگی کند، مثل بلیت بخت‌آزمایی می‌ماند. کیت جورج دانشجوی آمریکایی که در سال ۱۹۸۳ در آکسفورد تحصیل می‌کرد، این شانس را داشت که در آن دوران با امپراتور آینده ژاپن زندگی کند. ولیعهد ژاپن که اکنون امپراتور ناروهیتو است، در کالج مرتون دانشگاه آکسفورد در اتاق کنار اتاق او زندگی می‌کرد. این عکس اکنون در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. (کیودو)

امپراتور ناروهیتو

 

روی جلد شماره ماه اوت نشریه ووگ که روز دوشنبه و پس از اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ، با تصویری از جیل بایدن، بانوی اول آمریکا‌ منتشر شد، موج انتقادها از این نشریه را برانگیخت. جیمی فایلا، مجری شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، در واکنش به این شماره ووگ، در ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «ملانیا ترامپ یک ستاره مد واقعی است که به پنج زبان صحبت می‌کند اما هرگز روی جلد ووگ نرفته است. آن‌وقت جیل بایدن که در سطح جهانی به اهمال و سوءمراقبت و ایجاد ناراحتی برای یک سالمند مشهور است، تاکنون دو بار به روی جلد ووگ راه یافته است.» البته باید بگوییم جیل بایدن پیش از ازدواج با جو بایدن، در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و جو بایدن ابتدا عکس او را روی اتوبوس‌های آمریکایی دیده و سپس عاشق او شده و به دیدارش رفته است. (اینستاگرام)

ملانیا ترامپ

 

اوکراین نیز برای اولین بار از زمان آغاز حمله تمام‌عیار روسیه، بسیج و آموزش زندانیان برای استفاده از آنها در جبهه‌ها را آغاز کرد. بر اساس قانون جدیدی در این کشور، زندانیان پس از بررسی وضعیت محکومیت‌شان و انجام مصاحبه، برای حضور در جبهه‌ها آموزش می‌بینند و البته برخی مجرمان نیز همچنان اجازه حضور در جبهه‌ها را ندارند. بر اساس برآوردهای وزارت دادگستری اوکراین، حدود ۲۷ هزار زندانی احتمالا واجد شرایط شرکت در جبهه‌ها هستند و ولنا ویسوتسکا، معاون وزیر دادگستری نیز اعلام کرد که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ زندانی به واحدهای نظامی پیوسته‌اند. جالب است بدانید، مقامات اوکراین همواره استفاده از زندانیان در ارتش روسیه را محکوم می‌کردند. (گتی ایمیجز)

اوکراین

جنیفر لوپز و بن‌افلک در پیچ و تاب طلاق؛ واقعیت چیست؟

رابطه جنیفر لوپز و بن‌افلک در میان شایعاتی که ازدواج دو ساله آنها به پایان رسیده، مورد گمانه‌‌زنی‌های شدید قرار گرفته است. افلک ۵۱ ساله بدون حلقه ازدواجش دیده شد و از خانه مشترک خود با جی‌لو نقل مکان کرد، در حالی که لوپز ۵۴ ساله بدون او به ایتالیا سفر کرده است. این زوج هفته گذشته به‌رغم شایعات مربوط به جدایی‌شان، در دفاتر لس‌آنجلس خود، نزدیک به هم دیده شده‌اند و اکنون افلک حلقه خود را دوباره به دست کرده که به تغییر در پویایی آنها اشاره می‌کند.

جنیفر لوپز

رابطه جنیفر لوپز و بن‌افلک در بحبوحه شایعات پایان ‌یافتن ازدواج دو ساله آنها تحت گمانه‌زنی‌های شدید قرار دارد. این ستاره هم در میان انبوهی از نام‌های بزرگ حاضر در هفته مد لباس در پاریس بود و حلقه ازدواج خود را هنگام حضور در نمایشگاه دیور در روز دوشنبه پنهان کرد. اینطور که رسانه‌ها عنوان کرده‌اند، علت اختلاف اصلی آنها مشکلات در مورد روابط جنسی است و افلک از این بابت، این ازدواج با جی‌لو را شکست خورده می‌داند. دوست صمیمی جی‌لو معتقد است که جنیفر یک زن بسیار باهوش و قوی است و خیلی زود این مسئله را حل می‌کند و به زندگی عادی باز خواهد گشت. (دیلی‌میل)

 

کدخبر: ۵۶۲۱۳۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر