کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۶۱۸۲۹
تاریخ خبر:

عکس‌های داغ ۲۴ ساعت گذشته| جنگ غزه، مد پاریس، زنبورهای غول‌پیکر و کیم کارداشیان!

عکس‌های داغ ۲۴ ساعت گذشته| جنگ غزه، مد پاریس، زنبورهای غول‌پیکر و کیم کارداشیان!

روز 267 جنگ غزه، علاقه کیم کارداشیان به جود بلینگام، هفته مد پاریس و...

هفت صبح| روز دویست و شصت و هفتم جنگ غزه؛ نارضایتی اسرائیل از تعلیق ارسال بمب‌های آمریکایی و قول آمریکا برای بازبینی در این موضوع. یک مقام ارشد آمریکایی روز چهارشنبه ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۱۴۰۳) گفت ‌ دستیاران ارشد جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان سفر وزیر دفاع اسرائیل به واشنگتن اعلام کردند ‌ آمریکا توقف ارسال بمب‌های سنگین به اسرائیل را بررسی می‌کند. این مقام ارشد آمریکایی اعلام کرد ‌ جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با یوآو گالانت، وزیر دفاع اسرائیل تأکید کرد ‌ دو کشور همچنان در حال مذاکره درباره این محموله قدرتمند هستند.

عکس ۱

 

این محموله توسط جو بایدن در ماه مه به حالت تعلیق درآمده است، زیرا در مورد اینکه باعث مرگ غیرنظامیان فلسطینی بیشتری در غزه شود، نگرانی‌هایی را برانگیخته است. این مقام آمریکایی بدون ارائه جزئیات گفت ‌ ارسال سایر تسلیحات از سوی ایالات متحده همچنان به اسراییل ادامه خواهد داشت، چرا‌که اسرائیل در حال نبرد با حماس در غزه و رویارویی با حزب‌الله لبنان در مرز شمالی خود است، جایی که افزایش خصومت‌ها می‌تواند منجر به درگیری‌های منطقه‌ای گسترده‌تر شود.

 

پس از اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل مبنی بر جلوگیری از ارسال سلاح از سوی واشنگتن که باعث ناامیدی و سردرگمی شده بود، گالانت و مقامات آمریکایی تلاش کردند تا تنش‌ها را کاهش دهند. ایالات متحده آمریکا در ماه مه یک محموله حاوی بمب‌های ۹۰۰ و ۴۵۰ کیلوگرمی را به دلیل نگرانی از تأثیری که می‌توانست بر مناطق پرجمعیت غزه بگذارد، متوقف کرد. با این حال اسرائیل هنوز هم قرار است میلیاردها دلار تسلیحات دیگر را از سوی آمریکا به‌دست آورد.

 

این مقام ارشد آمریکایی که خواست نامش فاش نشود، گفت: «ما در نهایت برای یافتن یک راه‌حل در حال مذاکره هستیم. اما من فکر می‌کنم رئیس‌جمهوری نگرانی‌های خود را در مورد آن محموله ابراز کرده ‌ و این نگرانی‌ها بسیار بجا است.» این مقام رسمی اذعان کرد که در برخی موارد تحویل تسلیحات به اسرائیل «موانعی» وجود داشته ‌ اما آن را به «سیستم پیچیده بوروکراتیک» برای تایید کمک‌های نظامی و نه به کاهش عمدی نسبت داد. آمریکا تا‌کنون به‌رغم فشار افکار عمومی مردم کشور و سایر کشورهای جهان، همچنان قصد حمایت از اسرائیل و ماشین کشتار این رژیم جنایتکار دارد و باید مقامات آمریکا را شریک اسرائیل در ریختن خون مردم بی‌گناه و بی‌پناه غزه دانست. (گتی ایمیجز)

 

 

هفته مد پاریس و لباس و عجیب و غریبی که طراحان تهیه و تدارک دیده‌اند، مثل همیشه نظر رسانه‌ها و کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است. در این تصویر لباس یکی از مدل‌های برند «ویکتور اند ولف» را می‌بینیم که ‌ روی دو جعبه سوار شده‌اند.‌ (گتی ایمیجز)

2

 

یک کندوی عسل غول‌آسا که ۱۸۰ هزار زنبور را در خود جای داده بود، در سقف کاذب اتاق مهمان یک خانه‌ در اسکاتلند پیدا شده است. یک زنبوردار بریتانیایی موفق شد زنبورهای عسلی که در زیر سقف خانه‌ای در اینورنس اسکاتلند ساخته بودند، از محل خارج کند. صاحب این خانه می‌گوید ‌ نوه‌هایش وقتی در اتاق مهمان می‌خوابیدند می‌گفتند شب‌ها صدای ویزویز می‌شنوند. او معتقد است که این زنبور‌ها از سال‌ها پیش در سقف کاذب زندگی می‌کرده‌اند. (اینستاگرام)

3

 

شنیده‌ها از علاقه کیم کارداشیان به جود بلینگام، ستاره انگلیسی رئال مادرید پس از حضور این فوتبالیست جوان  در تبلیغ پوشاک برند اسکیمز دارد. ماه گذشته کیم کارداشیان با انتشار تصاویر و ویدئویی از جود بلینگام در صفحه اینستاگرام خود، از همکاری خود با این ستاره انگلیسی رئال مادرید در کمپین لباس مردانه اسکیمز پرده برداشت. همکاری با اسکیمز، برند مُد کیم کارداشیان، نقطه عطف مهمی برای بلینگام است و او را با دیگر چهره‌های برجسته مانند آشر، نیمار جونیور و پاتریک ماهومس همسو می‌کند. (ایکس)

4

 

 کایا کالاس، نخست‌وزیر ‌ استونی که ‌ سیاستمداری ‌لیبرال و  طرفدار غرب و آمریکا است، به جانشینی جوزپ بورل رسیده و راهبر سیاست خارجی اتحادیه اروپا شده است. او در جامعه جهانی، دشمن ‌روس‌هاست و ولادیمیر پوتین او را به‌طور رسمی تحت تعقیب قرار داده است. (گتی ایمیجز)

5

 

 

یک نقاشی آبرنگ هری پاتر که روی نخستین چاپ کتاب «هری پاتر و سنگ فیلسوف» به چاپ رسیده بود، روز چهارشنبه (۲۶ ژوئن) به قیمت 1/9میلیون دلار در یک حراجی در آمریکا به فروش رفت. این کتاب در ایران با نام «هری پاتر و سنگ جادو» نیز شناخته می‌شود.

6

‌ساتبیز‌ که مسئولیت این حراج را بر‌عهده داشت، در بیانیه‌ای اعلام کرد این اثر هنری «باارزش‌ترین کالای مجموعه هری پاتر است که تا به امروز به فروش رفته ‌.» به گفته مسئولان ساتبیز، چهار علاقه‌مند از طریق تلفن و آنلاین در این حراج که 10 دقیقه به طول انجامید، شرکت داشتند. هویت خریدار اعلام نشده است. توماس تیلور، تصویرگر و نویسنده کتاب کودک‌، در سال ۱۹۹۷ زمانی که تنها ۲۳ سال داشت، این نقاشی آبرنگ را خلق کرد. در این تصویر پسری با عینک گرد و یک زخم روی پیشانی‌اش دیده می‌شود‌ که جلوی قطاری قرمز رنگ که روی آن «هاگوارتز اکسپرس» نوشته شده، ایستاده است. (ای‌اف‌پی)

 

کدخبر: ۵۶۱۸۲۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر