کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۴۸۸
تاریخ خبر:

اینجا سرزمین تجدید نظر است

اینجا سرزمین تجدید نظر است

درباره طراحی‌های میدان ولیعصر و سرعت اینترنت

هفت صبح| ۱- طراحان تابلوی عظیم میدان ولیعصر معمولا از اعضای خانه طراحان انقلاب  و وابسته به موسسه اوج هستند.  معمولا ازآن  نگاه ایدئولوژیک بسته بخش‌هایی از اصولگرایان متفاوت بودند و در آن سمت، پیشرو محسوب می‌شدند. اما انگار آنها هم ترجیح داده‌اند با ایده‌های گروه‌های رادیکال همسو شوند. لابد به این نتیجه رسیده‌اند که  خوشفکری و تعقل دردسر دارد و باید تجدید نظر کنیم.

 

می‌دانید که اینجا سرزمین تجدید نظر است و همیشه هم به سمت ایده‌های رادیکال و پرفشار . همیشه بهانه‌ای برای تجدید نظر و زیر سوال بردن همه دستاوردهای قبل و شیوه‌های موفق پیشین  وجود دارد. الغرض  طرحی که برای روز دختر  در میدان ولیعصر کار شده ناقص، ‌ضعیف ،‌آماتوری  و در اوج سازشکاری است. به هرحال تلاش خواهیم کرد دخترانمان از این قالب سست و محدود دوست طراح و همفکرانش فراتر بروند.

 

 

۲- حوالی ساعت دوازده یک کم این طرف و آن طرف، ‌اینترنت موبایل ما به وضعیت اسفناکی سقوط می‌کند. نمی‌دانم شیفت عوض می‌شود و کارمند مربوطه وارد اتاقش می‌شود و می‌گوید خب بیایید مردم‌آزاری  را شروع کنیم و بعد یک ساعت اینترنت گوشی سکته می‌کند. چندروز پیاپی است که این شکلی شده و امیدواریم دوست عزیزمان کمی تجدید نظر کند تا ما به کار و زندگی مان برسیم.

 

طبیعی است که هدف این یادداشت وزیر محترم ارتباطات نیست . ایشان در این حوزه گفته اند که کاری نمی توانند بکنند . واقع بین هستند دیگر. نمی توانند. وزیری هستند که در این حوزه می‌گویند شرمنده. دست من نیست. خیلی صداقت قشنگی دارند . خدا حفظشان کند. خیلی هم خوش نیت هستند. این که با تفکر و تصور ما از یک وزیر همخوانی ندارند مشکل ماست. این که در عمرمان این شکلی اش را ندیده بودیم تقصیر عمر محدود ماست و این که زندگی همیشه غافلگیری‌های خاص خودش را دارد.

 

 

کدخبر: ۵۵۸۴۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر