کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۸۲۰۳
تاریخ خبر:

درباره حکم کمیته انضباطی، غذا و دارو، افشاگری و چند تا خبر فوتبالی

درباره حکم کمیته انضباطی، غذا و دارو، افشاگری و چند تا خبر فوتبالی

از رای تاریخی در فوتبال تا تکذیب خبر سهمیه دارو بر اساس حجاب

 هفت صبح| این غیرمنتظره‌ترین و انقلابی‌ترین رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود. حیرت کردیم‌:

پرسپولیس - سپاهان فقط با حضور هواداران زن! در حکم کمیته انضباطی آمده است:

«برگزاری مسابقات رفت و برگشت دو تیم در فصل آتی لیگ برتر با حضور صرفاً بانوان به‌عنوان تماشاگر در ورزشگاه‌های خانگی و نیز الزام به عذرخواهی در رسانه رسمی باشگاهی خود از جامعه هواداری فوتبال با لحاظ ماده 89 مقررات انضباطی حداکثر ظرف مهلت یک هفته از تاریخ قطعیت دادنامه محکوم می‌شوند.»

  

 

خدا را شکر که سازمان غذا و دارو خبر چندش آور تخصیص دارو به داروخانه‌ها بر مبنای رعایت حجاب از سوی کارکنان زن را تکذیب کرد و گفت که این توطئه بوده و خبرسازی و از این جور چیزها.  به قول استاد قلعه‌نویی: ‌خدا را شاکریم که تکذیب شد.

 

 

در اردوگاه رادیکال‌ها و طیف‌های مختلفش بساط افشاگری و درز اطلاعات محرمانه و این طور چیزها داغ است و خب ما هم معمولا وارد این طور چیزها نمی‌شویم. که چی آخر؟‌ فلان زمین و فلان حساب و فلان رانت و فلان روغن و فلان باغ و فلان اتوبوس و...  به هرحال امیدواریم وقتی که طیف‌های مختلف با هم به تفاهم رسیدند دستورالعمل پیشنهادی‌شان برای راهبری ما شهروندان گناهکار  به سوی رستگاری را ارائه دهند.

 

 

چگونه هاشمی‌نسب در تیم مربیگری‌ استقلال جای گرفته است؟ چطور کسی باید بیاید و در جلوی دوربین این قدر بی‌منطق حرف بزند و از سوت و کف  نوجوانان طرفدار خود ذوق بکند؟‌این که به تیم حریف حمله کنی که چرا جلوی ما این قدر خوب بازی کردید و از جان مایه گذاشتید؟‌ «آنها که از اربابانشان خط می‌گیرند بهتر است شرافتمندانه بازی کنند!‌» این چه حرف چرکی است؟ چه دوری برداشته در زدن حرف‌های بی‌منطق.

 

 

قطعه فیلمی آمده از پایان بازی استقلال و ذوب‌آهن و شادی طرفداران آبی‌ها. یک شادی خالص و بی‌حد و مرز. این فوتبال چیست آخر؟

  روزبه چشمی این توانایی را دارد که در ملاقات‌های بین‌المللی استقلال در همان سی چهل دقیقه اول اخراج شود. این که در بازی با ذوب آهن اخراج نشد از کرامات جناب کوپال بود.

 

 

سطح کیفی اورونوف و عبدالکریم و یامگا و ماشاریپوف و بلانکو یک سروگردن از فوتبال ایران بالاتر است. هرچقدر به این ستاره‌ها پول می‌دهید به بهترین و ممتازترین فوتبالیست شاغل در لیگ ایران باید حداکثر نصف آن مقدار را بدهید. ردخور ندارد. گل‌هایی که پریشب بلانکو و ماشاریپوف زدند فوق‌العاده حرفه‌ای و زیبا بودند. فوق‌العاده. گل‌هایی که می‌توانند طلیعه قهرمانی آبی‌ها در لیگ امسال باشند.

 

کدخبر: ۵۵۸۲۰۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر