کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۵۶۳۹
تاریخ خبر:

چرا نهال گشت رزرو تور گوا را در سال ۱۴۰۲ پیشنهاد می‌دهد؟

رپورتاژ آگهی| گوا در سال 2021 میزبان سه میلیون گردشگر داخلی و 22 هزار گردشگر خارجی بود. اما تعداد گردشگران این مقصد در سال 2022 افزایش یافت و به 4 میلیون مسافر داخلی و 95 هزار مسافر خارجی رسید. به همین دلیل و با پیشرفت خدماتدهی به گردشگران خارجی و داخلی در گوا، این شهر در 2023 از سوی مجله تایمز هند جایزه‌ی بهترین مقصد گردشگری را دریافت کرد. جایزه‌ای که می‌تواند باعث رشد بیشتر تعداد سفرها به این شهر و ایالت شود. البته رزرو تور گوا فقط به دلیل خدماتدهی مناسب به گردشگران نیست؛ بلکه علل دیگری نیز برای سفر به این شهر وجود دارد. مسائلی که برای ما ایرانی‌ها هم در سفر به شهرهای هند اهمیت زیادی دارد.

هتل‌های گوا کیفیت خوبی برای اقامت دارند

برخلاف هتل‌های هند در سایر شهرهای این کشور، اقامتگاه‌های گوا کیفیت قابل قبولی را برای اقامت دارند. خدماتدهی وعده‌های غذایی در گوا به صبحانه خلاصه نمی‌شود؛ زیرا در اقامتگاه‌های این شهر می‌توانید هتلی را با خدمات آل (هر سه وعده غذایی، عصرانه و نوشیدنی) رزرو کنید. برای اقامت در این شهر بهتر است به سراغ هتل‌های ساحلی 4 و 5 ستاره بروید. در این صورت با گذراندن کم‌ترین زمان به تفریحات ساحلی دسترسی دارید. همچنین با توجه به هزینه‌های تور گوا، از کیفیت اقامتتان راضی خواهید بود.

پرواز ایرانی؛ مزیتی که شامل حال تور گوا هم می‌شود

برخلاف تور مالدیو و بالی که با پروازهای خارجی و عمدتا ترکی یا عربی انجام می‌شود، شما می‌توانید با پروازهای ایرانی، بدون توقف در مسیرتان به گوا بروید. برای این کار فقط کافیست به کمک آژانس مسافرتی مدنظرتان، بلیط پرواز ایران ایرتور را به مقصد بمبئی رزرو کنید. این پروازها اکثرا از تهران به بمبئی انجام می‌شود و سپس از این شهر با ترانسفر زمینی راهی گوا شوید. با توجه به هزینه‌ی پایین‌تر پروازهای ایرانی و عدم وجود توقف در بین مسیر، تور گوا از این نظر محبوبیت زیادی بین مسافران دارد.

جاذبه‌ها و تفریحات گوا شما را در خود غرق می‌کند

گوا، از نظر جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، یکی از بهترین شهرهای هند محسوب می‌شود. در این شهر انواع قلعه‌ها و کلیسا‌ها و حتی مساجد دیده می‌شود. حتی می‌توانید علاوه‌بر بازدید از این اماکن تاریخی، شما می‌توانید با رزرو تور گوا به انجام تفریحات ساحلی، کروز سواری و حتی بازدید از حیات وحش نیز بپردازید.

از کلیساها و مساجد تاریخی گوا بازدید کنید

در گوا کلیسا و مساجد فراوانی وجود دارد که بخش عمده‌ای از آن‌ها سابقه‌ای تاریخی دارند. به عنوان مثال می‌توان به کلیسای سنت ژسوس اشاره کرد. این کلیسا در سال قرن 16 میلادی و در زمان استعمار پرتغالی‌ها ساخته شد. در این زمان گوای قدیم پایخت امپراطوری پرتغال محسوب می‌شد. البته به غیر از کلیساها و مساجد، معابد هندو و بودایی مختلفی نظیر شانتادورگا و مالاسا در این ایالت وجود دارد. در صورت رزرو تور گوا، بازدید از این جاذبه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

003

قلعه‌های گوا؛ یادگاری از استعمار پرتغالی‌ها

بسیاری از کسانی که تور گوا را رزرو کرده و به آن سفر داشته‌اند، از اهمیت قلعه‌های داخل این ایالت آگاه هستند. قدمت قلعه‌های این شهر نیز به 400 الی 500 سال قبل و دوران پرتغالی‌ها برمی‌گردد. دربین این قلعه‌ها می‌توان به «آگودا» اشاره کرد. «آگودا» بزرگ‌ترین قلعه‌ی ساخته شده توسط پرتغالی‌ها است که به دلیل موقعیت خاصش از اهمیت زیادی در زمان خود برخوردار بود. این قلعه برای محافظت از گوا در برابر حمله‌ی هلندی‌ها ساخته شد.

کشتی کروز؛ تفریحی برای لوکس پسندها

تنها در صورت رزرو تور گوا یا بمبئی می‌توانید به سفر با کشتی کروز در هند بپردازید؛ زیرا کشتی‌های کروز هند از شهرهای بمبئی، گوا، دیو، کوچی و لاکداشویپ گذر می‌کنند. در حال حاضر نیز به دلیل سختی مسیر، تنها تور گوا و بمبئی از ایران برگزار می‌شود. البته در نظر داشته باشید که سفر با کشتی‌های کروز و اقامت در آن‌ها هزینه‌ی بالایی دارد. پس اگر به دنبال سفری ارزان هستید، به سراغ خرید بلیط کشتی کروز نروید.

بازدید از آبشار «دودهاساگار» را از دست ندهید

شما می‌توانید در طول اقانتتان در گوا، تور یک روزه خریداری کنید و به بازدید از آبشار «دودهاساگار» بروید. «دودهاساگار» با ارتفاع 310 متر یکی از بلند‌ترین آبشارهای هند محسوب می شود. بازدید از این جاذبه‌ی طبیعی گوا در فصل باد و باران‌ها موسمی هیجان‌انگیز و کمی خطرناک است. در نتیجه بهتر است اگر تور گوا را در بهار یا تابستان رزرو کرده‌اید به سراغ دیدن آن نروید.

گوا، رقیبی برای سریلانکا در برگزاری فستیوال‌ها

به طور کلی هند، بیشترین فستیوال را هرساله در بین کشورهای جهان برگزار می‌کند. فستیوال‌ها و جشن‌هایی که هرکدام مربوط به دین و آیینی خاص هستند. اما سریلانکا نیز به عنوان کشوری که جشن‌های با شکوهی برگزار می‌کند شناخته شده است. در طی سال‌های اخیر در ایالت گوا نیز جشن‌ها و فستیوال‌ها با شکوه بسیار زیادی برگزار می‌شود.

بیش از ده نوع غذای هندی را در گوا امتحان کنید

به دلیل قرارگیری گوا در کنار ساحل، رستوران‌های این شهر غذاهای دریایی مشهوری دارند. اگر ذائقه‌ی شما با غذاهای تند مشکلی ندارد، پیشنهاد ما امتحان کردن این غذاهای هندی است. از غذاهای مشهور محلی گوا می‌توان به «ژیتی کُدی»، «آمبوت تیکه کوسه»، «سورپوتل» و «مرغ ژاکوتی» اشاره کرد.

0001

از کدام آژانس گردشگری می‌توان تور گوا را رزرو کرد؟

آژانس گردشگری نهال گشت تور گوا را با خدماتی نظیر پشتیبانی 24 ساعته، رزرو بلیط رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی، بیمه و رزرو هتل به مسافران خود ارائه می‌دهد. در صورتی که قصد رزرو تور گوا را از نهال گشت داشتید، با شماره 02633143000 تماس بگیرید تا قبل از رزرو پکیج مسافرتی مدنظرتان نیز اطلاعات تکمیلی را از کارشناسان تور نهال گشت دریافت کنید.

کدخبر: ۵۲۵۶۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر