کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۵۰۰
تاریخ خبر:

دستگیری متهمان قتل لیدر نفت مسجد سلیمان

لیدر هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان توسط افراد ناشناس در این شهر به قتل رسید. در همین ارتباط سرهنگ حمیدرضا بهاروند فرمانده انتظامی مسجدسلیمان اظهار کرد: بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد. از همان لحظات اولیه کارآگاهان پلیس وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.

بنابر اطلاعات دریافتی فرد به قتل رسیده، محمدامین هماوند لیدر با اخلاق هواداران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان بوده است که سالیان سال به عنوان لیدر زردپوشان مسجدسلیمانی را همراهی کرد و زحمات زیادی برای این تیم کشید.

رحمان بن‌سعید دادستان شهرستان مسجدسلیمان هم به میزان گفت: بامداد چهارشنبه دهم خردادماه، یک فقره تیراندازی توسط دونفر راکب موتورسیکلت با سر و صورت پوشیده در این شهرستان به وقوع پیوست که طی آن چهار نفر زخمی شدند که یک نفر از آنان به علت شدت جراحات وارده درگذشت. یک شب قبل از این حادثه نزاعی میان چند جوان در همان محل اتفاق افتاده بود، که احتمال ارتباط میان این دو حادثه وجود دارد.

بن‌سعید با بیان اینکه تحقیقات در این خصوص آغاز شده است، گفت: پس از حضور بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم، دستورات قضایی لازم صادر و دو نفر متهم در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند و تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر عوامل احتمالی این حادثه ادامه دارد.

کدخبر: ۵۲۰۵۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر