کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۵۶۲۶۱
تاریخ خبر:

قتل زن ۳۷ ساله با ۲۰ ضربه چاقو در خیابان گاندی

قتل زن ۳۷ ساله با ۲۰  ضربه چاقو  در خیابان گاندی

پسر جوان جلوی چشم عابران در حین درگیری، زن را کشته و متواری می‌شود

هفت صبح| ظهر دیروز مردی معشوقه‌اش را جلوی چشم رهگذران در خیابان گاندی تهران به طرز فجیعی به قتل رساند.

ساعت حدود 11 ظهر روز یکشنبه 26 فروردین ماه امسال رهگذران در خیابان گاندی با مرکز فوریت‌های 110 تماس گرفته و خبری هولناک را مخابره کردند.

آنها اعلام کردند که درست در همان لحظه مردی مقابل چشم آنها در حال وارد کردن ضربات مهلک چاقو به یک زن جوان است. خیلی سریع موضوع به ماموران کلانتری گاندی مخابره شد و راهی محل حادثه شدند.

ماموران با جسد غرق در خون زن 37 ساله‌ای مواجه شدند که روی زمین افتاده بود.به این ترتیب رسیدگی به موضوع وارد فاز جنایی شد و سالار صنعتگر بازپرس کشیک قتل پایتخت به همراه تیم جنایی و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند.

همچنین تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران به همراه تیم تشخیص هویت پلیس آگاهی نیز برای شروع تحقیقات وارد عمل شدند.

  

روایت شاهدان عینی

 

در بررسی‌های ابتدایی تیم جنایی، شاهدان عینی ماجرا هدف تحقیقات قرار گرفتند. یکی از آنها که مرد میانسالی بود در اولین اظهارات خود به بازپرس جنایی گفت:«نزدیک ساعت 11 بود و من در حال عبور از خیابان گاندی بودم که صدای فریادهای زن و مرد جوانی نظرم را جلب کرد. مقداری با من فاصله داشتند اما مشاجره آنها به حدی شدید بود که من و چند نفر دیگر ناخودآگاه ایستاده بودیم و به آنها زل زده بودیم. هر لحظه جیغ‌های زن بالاتر می‌رفت و انگار می خواست چیزی را از دست مرد بگیرد. دقیقا نمی‌دانم چه بود،‌شاید گوشی یا کیفی بود. اما مرد حاضر نبود آن را به خانم پس بدهد و دست خود را می‌کشید و می‌خواست دور شود که زن مانع او می شد.»

 

این مرد در ادامه گفت:«کمی حرکت کردند و همچنان بین آنها کشمکش بود که یکدفعه دیدم مرد یقه زن را گرفت و در حالی که مشخص بود به شدت خشمگین است شروع به وارد کردن ضربات متعدد چاقو به او کرد. وقتی ضربه اول را زد من متوجه نشدم چاقو در دست دارد و اصلا نفهمیدم چه زمانی چاقو را از جیبش بیرون آورد اما  وقتی دیدم خون از بدن زن فوران زد متوجه شدم که چاقو در دست دارد.»

 

یکی دیگر از شاهدان عینی ماجرا هم گفت:«وقتی وارد خیابان شدم دیدم زن و مردی با هم گلاویز هستند و مرد داشت به خانم ضربه می‌زد.به حدی شوکه شده بودم و صحنه‌ای که مقابل چشمم ظاهر شد به حدی دلخراش بود که نزدیک بود از شدت ترس زمین بخورم. فکر می‌کنم بقیه شاهدان ماجرا هم حالتی آمیخته از شوک و ترس داشتند.و البته وقتی کسی چاقو در دست دارد و فردی را زخمی کرده دیگران جرئت نمی‌کنند که جلو بروند. همه چیز در کمتر از یک دقیقه اتفاق افتاد و وقتی زن جوان بی‌جان و غرق در خون روی زمین افتاد آن مرد پا به فرار گذاشت.»

  

عاشق فراری کیست؟

 

بعد از احراز هویت مقتول خانواده او هدف تحقیقات جنایی قرار گرفتند و مشخص شد که این زن به نام سمیه 37 سال داشته و صاحب یک فرزند 12 ساله از ازدواج اولش است .مقتول چند سال بعد از جدایی با مرد جوانی آشنا شده و قرار ازدواج گذاشته بودند اما به دلیل اینکه رابطه آنها هنوز رسمی نشده بود، خانواده سمیه از جزئیات درگیری‌های احتمالی که بین آنها وجود داشت خبر نداشتند.به این ترتیب عکسی از خواستگار سمیه در اختیار کارآگاهان قرار گرفت که شاهدان ماجرا تائید کردند این عکس متعلق به همان جوانی است که ضربات مهلک را به زن جوان وارد کرد و باعث مرگ او شد.

همچنین مشخص شد که گوشی سمیه مفقود شده است و با اطلاعاتی که شاهدان در اختیار ماموران قرار دادند احتمال می‌رود گوشی مقتول در اختیار متهم باشد و احیانا آنچه زن جوان در آخرین لحظات زنده بودنش سعی داشته با اصرار از مرد عاشق پس بگیرد گوشی خودش بوده است.

فرضیه‌های احتمالی تا دستگیر نشدن متهم قطعیت ندارد و اقدامات لازم برای ردیابی متهم انجام شده است.


 

کدخبر: ۵۵۶۲۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر