کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۷۶۹۰
تاریخ خبر:

جزییات آتش‌سوزی بامداد امروز در خیابان ناصرخسرو

ساعت یک و ۱۳دقیقه بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان ناصرخسرو، پیش از کوچه مروی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

به‌گفته سیدجلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی پنج ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی، خودرو حامل تجهیزات تنفسی و تانکر آب به محل اعزام شدند. محل آتش سوزی هفت یا هشت باب مغازه بود که در حوزه فروش لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می کردند. همچنین برخی مواد شیمیایی مثل سموم کشاورزی نیز در این مغازه ها وجود داشت. بالای این مغازه ها نیز فضایی وجود داشت که به عنوان انبار استفاده می شد. در مجموع حجم زیادی از اجناس در محل بود و با احتساب طبقات فوقانی حدود ١۵ باب مغازه و انبار در محل بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهار کرد: وسعت این محل حدود ۱۵۰۰ متر است. زمانی که آتش نشانان به محل رسیدند بخش زیادی از مغازه و انبارها شعله‌ور بود. آتش نشانان عملیات را از چند سو آغاز کردند و با برش دادن کرکره‌ها به محل حریق نفوذ کردند. همچنین از طریق نردبان هیدرولیکی و دستی نیز به طبقات بالا نفوذ کردند.

وی ادامه داد: در حین عملیات هر از گاهی صدای انفجار شنیده می شد که به دلیل وجود برخی از اقلام مثل اسپری‌ها در محل بود. خوشبختانه یا عملیات به موقع آتش نشانان، حریق تحت کنترل درآمد.

به گفته ملکی علت حادثه نیز در دست بررسی است.

کدخبر: ۴۳۷۶۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر