کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۸۷۰۶
تاریخ خبر:

اعترافات عامل تیراندازی امروز در خیابان طالقانی

عامل تیراندازی به ماموران پلیس در خیابان طالقانی که در ادامه مشخص شد متهم به قتل چهار نفر در شهریار است، برای اولین بار مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و گفت: از ۱۸ سالگی از قربانیان جنایت کینه به دل داشتم و با آنها اختلاف ملکی داشتم تا اینکه از دو یا سه سال قبل بود که تصمیم به قتل آنها گرفتم. از اینکه دو نگهبان بی‌گناه را کشتم پشیمانم اما از اینکه دو مرد دیگر را که با آنها در کار خرید و فروش زمین و باغ کار می کردم پشیمان نیستم و خود آنها باعث شدند تا من بخاطر اختلاف ملکی که با آنها داشتم دست به این کار بزنم.

این فرد درباره تیراندازی به سمت پلیس گفت: احساس کردم که از سوی پلیس شناسایی شدم و در یک لحظه تصمیم گرفتم تیراندازی کنم.

پیش از این سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت اعلام کرده بود متهم، توسط پلیس تحت تعقیب بود چون روز گذشته اقدام به شلیک به شش نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه چهار نفر کشته و دو نفر مجروح شده بودند. قاتل متواری و در جای دیگری مخفی شده بود و امروز در یک درگیری با ماموران پلیس در خیابان طالقانی شلیک کرد. با رشادت و پایمردی دو نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شد و با بررسی‌های مشخص شده که این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

به گفته رحیمی، متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد همچنین باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت گیرد. رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انگیزه این فرد از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده افزود: موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده اس

کدخبر: ۴۵۸۷۰۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Msina

    روبروی ساختمان بنیاد شهید؟